Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Debelgique

Na langere tijd op deze site te hebben rondgekeken ga ik nu ook een topic starten. Doel is winst maken, goede tips (proberen) te delen en commentaar te ontvangen.
Ik begin dit topic enkel met een strategie die ik de laatste weken aan het proberen ben op Betsson.com. Deze site biedt weddenschappen waarbij je kunt inzetten op een gelijkspel wat ongeldig wordt verklaard bij een thuisteam/uitteam winst. Een vorm van DNB dus.
Dit is ook de enige uitzondering waarbij ik combi's maak - omdat ik er met enige regelmaat wedstrijden gevoid worden. Als je snel winst wil maken, is het een slechte manier (vanwege de vele voids), maar als je tevreden bent met een kleine winst dan maak je hier een goede kans mee.
Mijn bets voor deze avond zijn de volgende:
Rayo Vallecano - Real Madrid X Away win no bet 1.41
Charleroi - RC Genk X Away win no bet 1.85
Lazio - Genoa X Home win no bet 1.50
combi 5/10
Sporting Braga - Rio Ave X Home win no bet 1.40
Académica - Benfica X Away win no bet 1.52
Galatasaray - Akhisar Belediye X Home win no bet 1.45
combi 5/10
Athletic Club - Malaga X Home win no bet 2.31
Lille - Lyon X Away win no bet 2.27
combi 3/10
Tips worden in het vervolg eerder geplaatst, deze keer had ik wat moeite met het aanmaken van dit topic.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdebelgique in 23-09-2012 17:02 Leden topics
in 23-09-2012 17:02 Leden topics
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Om nog een poging te doen hier enkele bets te plaatsen.
Voor vanavond.
Real Betis Sevilla - Getafe
Getafe heeft van de laatste 8 uitwedstrijden er slechts 1 gewonnen, 2 gelijk gespeeld, en 5 verloren.
Real Betis Sevilla heeft haar laatste 7 thuiswedstrijden niet verloren, 3 gelijk gespeeld, en 4 gewonnen.
Bij Getafe ontbreken Moya (vaste keeper), Torres (vaste middenvelder) en Valera (vaste verdediger).
Bij Real Betis Sevilla ontbreekt eigenlijk enkel Amaya (rode kaart, vaste middenvelder).
Mijn voorspelling is dat Getafe niet gaat winnen, maar omdat het normaal gezien het betere team is, verwacht ik een gelijkspel.
Ik zet daarom in op : draw - home win no bet á 1.64 (betsson) 5/10
0 Vind ik leuk's
Kleine correctie. De quote was 1.72. Tevens gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond in ieder geval 1 statistiekbetje. Aangezien het voor de rest op gevoel gaat gaan, omdat allebei de wedstrijden beide kanten op kunnen.
Bayern over 6.5 corners á 1.85 (betsson) 7/10
Waarom?
Bayern heeft in haar laatste 14 thuiswedstrijden in de Bundesliga sléchts twee keer 5 corners gehad, en bij de twaalf andere wedstrijden iedere keer 7 of meer. http://www.ligastats.com/view.php?ccode=ger&team=4&league=1
0 Vind ik leuk's
Het was een spannende wedstrijd (ondanks dat Bayern in de eerste helft al 6 corners had), maar zo rond de 87ste minuut kwam toch ook de zevende corner. Bet is binnen!
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond wederom een statistiekweddenschap.
Barcelona - PSG
PSG over 3.5 corners á 2.25 en 3/10.
Van de laatste twaalf uitwedstrijden in de Franse ligue heeft PSG negen maal meer dan 3 corners gehad.
Dit is een redelijk gemiddelde. Deze wedstrijd wordt gespeeld tegen een ploeg die het betere spel heeft, PSG
zal naar waarschijnlijkheid ook op de counter gaan spelen - en in ieder geval moeten aanvallen willen ze door
komen. Vandaar dat ik verwacht dat het een open wedstrijd wordt, met veel doelpunten. Ook verwacht ik
veel corners. De combinatie van statistiek, wedstrijdverwachting en de hoge quote, laten mij inzetten op deze bet.
Juventus - Bayern München
Juventus over 5.5 corners á 2.1 en 3/10
Bayern München most corners (0:0.5) á 1.76 en 1/10
Juventus heeft in haar laatste dertien thuiswedstrijden in de Serie A slechts 2 wedstrijden onder de 5.5 corners gehad.
Ze zullen moeten aanvallen aangezien ze een 2-0 verlies hebben weg te poetsen. De combinatie van de quote en de
statistieken vinden deze bet een gok waard.
Omdat het Champions League is, en ik Juventus nog wel een kans zie maken, zou het zo maar kunnen zijn dat Bayern München
tijd gaat rekken op het einde. Zo hebben ze het ook gedaan in hun thuiswedstrijd trouwens waarmee dat ze 3 corners in de laatste 3 minuten
hebben verkregen. Daarnaast heeft Bayern München een uiterst sterke aanvalslinie die dodelijk kan zijn in de counter, echter zal Buffon
zich niet meer laten passeren (althans, dat zal hij pogen). Ik zie Bayern München zodoende meeste corners krijgen in de wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
(y) bets, de champions league is gek en ik zie vooral veel kans voor de tweede bet.
Verwacht een goed en aanvallend Juventus, speel tip 2 zeker mee!
Succes
0 Vind ik leuk's
Twee van de drie bets binnen.
PSG speelde een prachtige wedstrijd en kreeg 5 corners mee. Zonde dat ze niet verder gaan, maar de bet is binnen.
Juventus daarentegen heeft me teleurgesteld. Waar ik een aanvallend en kwalitatief goed team had verwacht, viel
het me een beetje tegen. Het leek alsof de wil ontbrak. Zonder wil is er ook geen weg. Ze bleven steken op 0 doelpunten,
en slechts 3 corners. Gepaard met het zwakke juve, wel de Bayern most corners binnen.
0 Vind ik leuk's
Wolfsburg – Mönchengladbach
Wolfsburg speelt thuis en staat 13e met 37 punten, Gladbach staat 7e met 44 punten. In het verleden is Gladbach 12 keer op bezoek geweest in Wolfsburg. Hiervan heeft het 9 keer gewonnen, 1 keer gelijkgespeeld en 2 keer veloren (waarvan de eerste keer in ’98 was). Beide teams weten dit seizoen niet echt te overtuigen. Een gelijkspel lijkt mij het meest waarschijnlijk, maar Wolfsburg heeft het verleden mee, daarom ga ik voor de dubbele kans 1X á 1.36, voor meer zekerheid. Zeker gezien de vorm van Wolfsburg in de laatste wedstrijden.
Mainz – Eintracht Frankfurt
Mainz speelt thuis en staat 9e met 39 punten, Frankfurt staat 6e met 45 punten. Frankfurt speelt nog voor Europees voetbal, terwijl Mainz deze hoop niet meer heeft. Frankfurt heeft een tijdje terug Trapp verloren met een handblessure, de vervanger is de 38 jarige Nikolov. In het verleden is Frankfurt 8 keer op bezoek geweest bij Mainz en heeft het er nog nooit gewonnen, 6 maal gelijk, en 2 maal verloren. Echter moeten we rekening houden dat Frankfurt nog ergens voor gaat, en Mainz simpelweg wilt winnen maar geen specifiek doel meer heeft. Ik zie daarom een gelijkspel als een waarschijnlijke uitkomst, 0-0 of 1-1. Ik speel daarom Draw á 3.4 en Under 2.5 á 1.95.
Wigan Athletic – Tottenham Hotspur
Wigan speelt thuis en staat 18e met 31 punten en moet zich nog veilig spelen, Tottenham staat 5e met 61 punten en speelt nog voor Europees voetbal. Tottenham heeft meer kwaliteit, Bale is terug in de selectie en zal Wigan tot waanzin drijven. Wigan zal wel moeten, maar niet kunnen tegen Tottenham. Ik ga daarom voor Tottenham to win á 2.00, en over 2.5 á 1.75.
Everton – Fulham
Everton speelt thuis en staat 6e met 56 punten, en speelt nog voor Europees voetbal, Fulham staat 11e met 40 punten. Fulham is bezig met een slechte reeks, en mist in deze wedstrijd Duff (27 games, 3 goals) en Dejegah (21 games, 0 goals). Everton daarentegen heeft een geweldig seizoen. Ze staan boven hun rivaal Liverpool, en zijn thuis ijzersterk. Ze hebben van januari 2012 slechts 4 games verloren. Ook tegen Fulham hebben ze een goede geschiedenis. Fulham is dertienmaal op bezoek gekomen, en heeft er nog nooit gewonnen. Everton won 12 van de 13 wedstrijden (alle wedstrijden die in competitieverband gespeeld zijn). De quote is niet heel hoog, maar voor 1.50 pak ik toch Everton to win.
ADO – VVV
ADO speelt thuis en staat 12e met 36 punten, VVV staat 17e met 23 punten en is bijna zeker van nacompetitie. ADO heeft veel meer kwaliteit en Holla is er weer bij, Jansen ontbreekt door zijn rode kaart van afgelopen wedstrijd. VVV daarentegen weet knap gelijk te spelen tegen FC Twente maar is uit een ander team dan thuis. VVV is 13 keer op bezoek geweest bij ADO en heeft nog nooit gewonnen. Het heeft 9 maal verloren en 4 maal gelijkgespeeld. Ik zie hier ook een duidelijke overwinning voor ADO plaatsvinden á 2.10.
Omdat de Nederlandse competitie onvoorspelbaar is, maar de top 4 ploegen allemaal nog strijden om belangrijke plaatsen verwacht ik dat deze ploegen gaan winnen. Ik speel PSV/Ajax/Feyenoord/Vitesse to win in een combi á 2.42 low stake.
Op een rijtje gezet SINGLES
Mainz - Eintracht Frankfurt DRAW 3.40 2/10
Mainz - Eintracht Frankfurt Under 2.5 1.95 3/10
Wigan - Tottenham Tottenham 2.00 5/10
Wigan - Tottenham Over 2.5 1.75 3/10
Everton - Fulham Everton 1.50 9/10
ADO - VVV ADO 2.10 5/10
Wolfsburg - Gladbach 1x 1.28 10/10
COMBI
PSV to win
Ajax to win
Feyenoord to win
Vitesse to win
quote 2.42 3/10
Everton - Fulham Everton 1.5
ADO - VVV ADO DNB 1.46
Nice - Troyes Nice DNB 1.28
quote 2.80 9/10
Eerder deze week geplaatste combi
Chelsea over 2.5
Tottenham to win
ADO to win
Southampton to win
quote 15.20 2/10
0 Vind ik leuk's
debelgique:
Wolfsburg – Mönchengladbach
Wolfsburg speelt thuis en staat 13e met 37 punten, Gladbach staat 7e met 44 punten. In het verleden is Gladbach 12 keer op bezoek geweest in Wolfsburg. Hiervan heeft het 9 keer gewonnen, 1 keer gelijkgespeeld en 2 keer veloren (waarvan de eerste keer in ’98 was). Beide teams weten dit seizoen niet echt te overtuigen. Een gelijkspel lijkt mij het meest waarschijnlijk, maar Wolfsburg heeft het verleden mee, daarom ga ik voor de dubbele kans 1X á 1.36, voor meer zekerheid. Zeker gezien de vorm van Wolfsburg in de laatste wedstrijden.
Mainz – Eintracht Frankfurt
Mainz speelt thuis en staat 9e met 39 punten, Frankfurt staat 6e met 45 punten. Frankfurt speelt nog voor Europees voetbal, terwijl Mainz deze hoop niet meer heeft. Frankfurt heeft een tijdje terug Trapp verloren met een handblessure, de vervanger is de 38 jarige Nikolov. In het verleden is Frankfurt 8 keer op bezoek geweest bij Mainz en heeft het er nog nooit gewonnen, 6 maal gelijk, en 2 maal verloren. Echter moeten we rekening houden dat Frankfurt nog ergens voor gaat, en Mainz simpelweg wilt winnen maar geen specifiek doel meer heeft. Ik zie daarom een gelijkspel als een waarschijnlijke uitkomst, 0-0 of 1-1. Ik speel daarom Draw á 3.4 en Under 2.5 á 1.95.
Wigan Athletic – Tottenham Hotspur
Wigan speelt thuis en staat 18e met 31 punten en moet zich nog veilig spelen, Tottenham staat 5e met 61 punten en speelt nog voor Europees voetbal. Tottenham heeft meer kwaliteit, Bale is terug in de selectie en zal Wigan tot waanzin drijven. Wigan zal wel moeten, maar niet kunnen tegen Tottenham. Ik ga daarom voor Tottenham to win á 2.00, en over 2.5 á 1.75.
Everton – Fulham
Everton speelt thuis en staat 6e met 56 punten, en speelt nog voor Europees voetbal, Fulham staat 11e met 40 punten. Fulham is bezig met een slechte reeks, en mist in deze wedstrijd Duff (27 games, 3 goals) en Dejegah (21 games, 0 goals). Everton daarentegen heeft een geweldig seizoen. Ze staan boven hun rivaal Liverpool, en zijn thuis ijzersterk. Ze hebben van januari 2012 slechts 4 games verloren. Ook tegen Fulham hebben ze een goede geschiedenis. Fulham is dertienmaal op bezoek gekomen, en heeft er nog nooit gewonnen. Everton won 12 van de 13 wedstrijden (alle wedstrijden die in competitieverband gespeeld zijn). De quote is niet heel hoog, maar voor 1.50 pak ik toch Everton to win.
ADO – VVV
ADO speelt thuis en staat 12e met 36 punten, VVV staat 17e met 23 punten en is bijna zeker van nacompetitie. ADO heeft veel meer kwaliteit en Holla is er weer bij, Jansen ontbreekt door zijn rode kaart van afgelopen wedstrijd. VVV daarentegen weet knap gelijk te spelen tegen FC Twente maar is uit een ander team dan thuis. VVV is 13 keer op bezoek geweest bij ADO en heeft nog nooit gewonnen. Het heeft 9 maal verloren en 4 maal gelijkgespeeld. Ik zie hier ook een duidelijke overwinning voor ADO plaatsvinden á 2.10.
Omdat de Nederlandse competitie onvoorspelbaar is, maar de top 4 ploegen allemaal nog strijden om belangrijke plaatsen verwacht ik dat deze ploegen gaan winnen. Ik speel PSV/Ajax/Feyenoord/Vitesse to win in een combi á 2.42 low stake.
Op een rijtje gezet SINGLES
Mainz - Eintracht Frankfurt DRAW 3.40 2/10
Mainz - Eintracht Frankfurt Under 2.5 1.95 3/10
Wigan - Tottenham Tottenham 2.00 5/10
Wigan - Tottenham Over 2.5 1.75 3/10
Everton - Fulham Everton 1.50 9/10
ADO - VVV ADO 2.10 5/10
Wolfsburg - Gladbach 1x 1.28 10/10
COMBI
PSV to win
Ajax to win
Feyenoord to win
Vitesse to win
quote 2.42 3/10
Everton - Fulham Everton 1.5
ADO - VVV ADO DNB 1.46DRAW
Nice - Troyes Nice DNB 1.28
quote 2.80 9/10
Eerder deze week geplaatste combi
Chelsea over 2.5
Tottenham to win
ADO to win
Southampton to win
quote 15.20 2/10
0 Vind ik leuk's
Schalke heeft van haar laatste 25 thuiswedstrijden in de Bundesliga éénmaal niet gescoord (tegen Bayern München).
Mainz heeft van haar laatste 10 uitwedstrijden in de Bundelsliga éénmaal niet gescoord (afgelopen week tegen Wolfsburg).
Stats spreken voor zich. Both Teams To Score (1.62)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.