Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbaltips-van-lopezz93

Ik ben nu ruim 3 jaar actief met internetwedden op voetbalwedstrijden en heb ook zo enige ervaring opgedaan, op het forum hier ben ik redelijk nieuw heb wellis wat van jullie tips gevolgd maar nooit zelf een topic gemaakt. Ik wil nu beginnen met mijn tips hier te plaatsen in het topic zodat jullie er ook wat aan hebben. Heb met wedden ondertussen een leuk centje verdiend. Op of aanmerkingen zijn altijd welkom.
Voor vandaag speel ik een combo mee en kies ik voor een hoge zekerheid dus met een wat lagere odd
Penafiel - Beira mar -- Penafiel DNB @ 1.58
Penafiel is de huidige nummer 5 van de ranglijst, ze zijn de compeitie sterk begonnen met 3 overwinningen
op rij daarna volgden 3 gelijke spelen niet tegen de minste ploegen waaronder Porto B de huidige koploper.
Beira mar staat op de 21e plaats met 3 nederlagen en 3 gelijkspellen. Hier ben ik van mening dat Penafiel de overwinning gaat pakken maar om wat meer zekerheid te hebben speel ik hem DNB omdat het om een wat lagere divisie gaat en de odd alsnog hoog is.
Queens park rangers - Brighton -- Queens park rangers DNB @ 1.34
Queens park is de huidige nummer 2 en de degradant uit de premier league kent een goede start om weer te kunnen promoveren met 5 overwinningen en 1 gelijkspel. Ondanks dat Queens park veel kwaliteit met vorig jaar heeft moeten inleveren ben ik van mening dat ze met het thuisvoordeel de 3 punten kunnen pakken tegen de nummer 15 brighton. Omdat ik vandaag met wat zekerheid wil spelen pak ik ook deze op DNB.
Napoli - Dortmund - over 1.5 goals. @ 1.20
Deze pak ik mee mee om de qoute wat hoger te krijgen voor de combo, ik verwacht hier een open wedstrijd met aardig wat doelpunten met spelers als Hamsik, Callejon, Higuain, Lewandowski, Reus en Aubemayang.
Totale odd van de combo = 2.54 Mijn inzet 25
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lopezzz93
Country flaglopezzz93 in 18-09-2013 10:52 Leden topics
in 18-09-2013 10:52 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie bet, maar:
odd van 2.54 is erg hoog en deze bet heeft zeker geen hoge zekerheid.
Toch veel succes gewenst!!!
0 Vind ik leuk's
Voor dit weekend alvast een combi de rest volgt nog.
Rayo vallecano - Barcelona - Barcelona -1 @ 1.53
Barcelona lijkt de de vorm terug te hebben net als messi. Verwacht hier een ruime overwinning voor barca vorige ontmoetingen in dit duel werden 1-3, 0-5, 0-7, 0-4. Ook dit seizoen heeft vallecano al 2 ruime nederlagen geleden met de 5-0 nederlaag tegen Malaga en 5-0 tegen Atletico madrid. Ze beschikken over een zwakke verdediging en o.a. messi en neymar moeten hiervan kunnen profiteren. de -1 lijkt me dus goed te spelen
Forfar athletic - Glasgow Rangers - Glasgow rangers @ 1,34
Volg dit team al jarenlang en de Rangers hebben sinds het faillissement de weg meteen om hoog in geslagen ze proberen het met veel eigen jeugd, vorig jaar kampioen geworden en de doelstelling is dit seizoen niet anders. Ze winnen deze competitie elke wedstrijd ruim met 6-0 5-0 5-1, en staan dan ook bovenaan met 15 punten uit 5 wedstrijden en een doelsaldo van 23-2. Forfar athletic is terug te vinden met 4 punten uit 5 duels. Rangers lijken mij dus een zekerheid. Rangers op -1 pakken lijkt me ook een mooie maar kies voor meer zekerheid door hem normaal te spelen
Valladolid - Atletico Madrid - Atletico DNB @ 1.22
Atletico is uitstekend begonnen aan het nieuwe seizoen met 4 overwinningen, verwacht werd dat ze het verlies van Falcao moeilijk zouden kunnen opvangen maar het draait goed met Villa, Tiago, Costa en Turan. Valladolid is zoals verwacht de underdog en heeft 4 punten uit de eerste 4 wedstrijden gehaald. Verwacht hier gewoon een overwinning voor Atletico maar speel hem DNB voor wat meer zekerheid
Totaal odd van de combo : @ 2.51
0 Vind ik leuk's
lopezzz93:
Voor dit weekend alvast een combi de rest volgt nog.
Rayo vallecano - Barcelona - Barcelona -1 @ 1.53
Forfar athletic - Glasgow Rangers - Glasgow rangers @ 1,34
Valladolid - Atletico Madrid - Atletico DNB @ 1.22
Totaal odd van de combo : @ 2.51
0 Vind ik leuk's
Van het weekend meerdere winsten behaald uit men combi's, van alle onderstaande wedstrijden maak ik nog 2 combi's, plaats de wedstrijden alvast die ik speel moet alleen ff de volgorde en indeling nog maken. Aanvullingen kunnen nog volgen
Napoli - Sassuolo - Napoli -1 @ 1.43
Ik verwacht hier een ruime overwinning voor Napoli, ze zijn bezig aan een sterke reeks met deze week de winst op Dortmund en Ac milan ook is Napoli thuis altijd ijzersterk. Sassuolo daarintegen is de promovendus en zal alles moeten doen voor lijfsbehoud ze hebben uit de eerste 4 wedstrijden 0 punten behaald en hebben een doelsaldo van 1-15 dat zegt al genoeg, ook verloren ze deze week in eigen huis met maarliefst 0-7 tegen inter. Lijkt me dus een leuke bet Napoli -1
Empoli - Siena - Empoli DNB @ 1.53
Ik speel hier op Empoli de koploper van de serie B, tot nu toe ongeslagen en thuis zeer sterk. Siena is het seizoen minder begonnen met 5 punten uit 5 wedstrijden, ook stelt de ploeg teleur in uitwedstrijden en boekte nog geen uitoverwinning. Speel hier dan ook Empoli op een DNB voor wat meer zekerheid omdat je er in de serie B nooit zeker van bent en niet gelijk men combi overhoop wil hebben.
Chievo - Juventus - Juventus @ 1.47
Ik speel hier Juventus op winst omdat ze gewoon titelfavoriet nummer 1 zijn, Juventus was vorig jaar de duidelijke kampioen van de serie A en de selectie is dit jaar alleen maar sterker en breder geworden met Tevez, Lllorente en Ogbonna. Chievo was afgelopen jaren een stugge defensieve ploeg waar elke ploeg moeite had om te scoren. Die tijden lijken echter voorbij voor Chievo ze kregen eerder in het seizoen 3 doelpunten tegen bij lazio en 4 met Napoli. Verwacht geen hele makkelijke overwinning maar 3 punten moeten mee naar Turijn
Sampdoria - As Roma - As Roma Dnb @ 1.45
Ben heel positief over Roma tot nu toe dit seizoen ze hebben de selectie op alle plaatsen goed versterkt. Tot nu toe werden alle 4 de wedstrijden omgezet in winst met een doelsaldo van 10-1. Roma heeft een enorme boost gekregen door de 2-0 overwinning op aartsrivaal en stadsgenoot Lazio. Sampdoria daarintegen Kreeg een enorme klap door van aartsrivaal Genoa met maarliefst 3-0 thuis te verliezen, Ook de andere wedstrijden waren niet best en er werden dus uit de eerste 4 wedstrijden maar 2 punten behaald.
Atletico madrid Ossasuna - Atletico winst @ 1.20 of -1 @ 1.64 licht nog aan de combi die ik samenstel
Atletico heeft uit de eerste 5 wedstrijden geen puntverlies geleden,Atletico speelt aanvallend en is thuis ijzersterk en heeft veel spelers in het team die een wedstrijd kunnen beslissen daar kunnen we kort over zijn, Ossasuna mag geen problemen opleveren vanavond, de ploeg verloor de eerste 4 wedstrijden op rij en won vorige week haar eerste wedstrijd tegen promovendus Elche, Ossasuna zal dit seizoen meedoen in de onderste regio. Atletico moet hier zeker de 3 punten in eigen huis houden
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.