Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbaltips van Jerra007

Ik ben net nieuw op deze site en ik dacht bijmezelf laat ik ook een topic bijhouden. Ik zal elke dag mijn tips en mijn weddenschappen plaatsen. Mijn bookmarker is tipico omdat ik het een erg fijne site vind. Ik volg alle favoriete competities. Ik hoop dat ik jullie kan blij maken of helpen met mijn tips.
Voor vanavond speel ik :
Man city - Dortmund ( 1 ) quote: 1.90
Schalke - Montpellier ( over 1.5 goals ) quote: 1.25
Nottingham forest - Blackburn rovers ( over 1.5 goals ) quote: 1.25
total quote: 2.97
Uitleg:
Mijn keuze voor Man city is omdat als ze verliezen 6 punten achter staan op Dortmund en op Real ( lijkt mij dat real wint bij ajax ) City had ook een sterke indruk tegen Real madrid uit.
Schalke heb ik voor gekozen omdat elke wedstrijd wel 1 of 2 doelpunten scoren en wel 1 of 2 tegen krijgen daarom lijkt mij over 1.5 goals een prima keuze.
Nottingham forest - Blackburn rovers over 1.5 goals omdat in de laaste 5 wedstrijden op 1 na elke wedstrijd meer dan 1.5 goals word gescoord zowel bij Nottingham als bij Blackburn rovers.
En als single:
Ajax - Real madrid ( 2 ) quote: 1.40
total quote: 1.40
Uitleg:
Ik heb voor Real madrid gekozen omdat ik toch denk dat Real madrid net als vorig jaar een maatje te groot is voor Ajax. Mourinho gaat ook op volle oorlogssterkte richting Amsterdam en hij spaart ze belangrijke spelers niet voor de classico van aanstaande zondag. Mourinho was dit weekend bij de wedstrijd van Ajax - Twente dit geeft ook al aan dat hij de wedstrijd serieus opvat en niet als een soort oefenwedstrijd.
Succes ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jerra007
Country flagjerra007 in 3-10-2012 08:35 Leden topics
in 3-10-2012 08:35 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.