Weddentips Vonloite
Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
guti:
De eerste reactie kan ik lezen maar krijg ik hier niets te zien, behalve een blauw scherm...weet iemand hoe dit komt?
De eerste reactie kan ik lezen maar krijg ik hier niets te zien, behalve een blauw scherm...weet iemand hoe dit komt?
Heb dit thuis op mijn laptop ook wel eens hier op mijn kantoor krijg ik wel gewoon alles te zien. Kan het beste even op f5 drukken zodat het scherm weer opnieuw laad en dat wel alles wordt weergegeven. Het antwoord op wat hier precies de oorzaak van is weet ik nog niet en zodra ik het weet zal ik dat hier posten.
Toto Sigarenboer
vonloite:
Klopt en ook licht geblesseerd. Anyway een gehavend Arsenal. Ben benieuwd. Welkom in dit topic. :) Wanneer ga jij beginnen?
aduard:
Van Persie is dacht ik geschorst.
Die verdediging van Benfica vind ik wel meevallen, zeker sinds David Luiz weg is. Ze kunnen wel goed meevoetballen. :)
Van Persie is dacht ik geschorst.
Die verdediging van Benfica vind ik wel meevallen, zeker sinds David Luiz weg is. Ze kunnen wel goed meevoetballen. :)
Klopt en ook licht geblesseerd. Anyway een gehavend Arsenal. Ben benieuwd. Welkom in dit topic. :) Wanneer ga jij beginnen?
Vandaag speel ik Villareal met je mee. Voor de rest moet ik mij nog inlezen. ;-)
Ik heb de tijd niet om hier ook tips met uitleg te geven. Op de Punters Lounge doe ik het wel regelmatig zoals gisteren voor de Champions League: http://forum.punterslounge.com/f59/uefa-champions-league-16-17-august-119883/#post1990783
Ik weet niet of je met Maccabi op een 1 uwe combi gaat winnen.
Het lijkt mij eerder een wedstrijd die op een X gaat eindigen.
Het lijkt mij eerder een wedstrijd die op een X gaat eindigen.
12koeto48:
wat speel je morgen/.?
wat speel je morgen/.?
Dat ga ik zo eens even bekijken. Denk Fulham, Tottenham, Celtic en PAOK. Kom er op terug binnen een uur.....
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik speel vandaag de volgende wedstrijden. Gister was het Europees een prima avond, met een uitzondering van Villareal. De Engelse Championship blijkt ook dit seizoen weer een onvoorspelbare chaos te worden. Toch wat voorzichter zijn met het plaatsen van tips. Cardiff en Milwall hebben het zwaar laten afweten. Ook Europees moeten we oppassen. Veel uitspelende clubs proberen in de heenwedstrijd een punt te pakken wat zorgt voor behoudend voetbal en vaak bij een goal de pot dicht.
Voor vanavond:
Hearts - Tottenham Hotspurs
Het verschil tussen beide ploegen is wel erg groot. Hearts staat momenteel achtste in de competitie en draait lam. Tottenham heeft een selectie voor de Champions League en ze gaan gewoon winnen met deze begroting. Laatste 14 wedstrijden scoorde de ploeg van Redknapp 12 wedstrijden minimaal een goal. Prima resultaat! 1.80 staat er genoteerd voor de bezoekers en ik neem deze groot mee. 8/10! Een andere optie is x2, lijkt me heel safe!
Differdange - Paris SG
Value bet in mijn ogen. Ging van 1.70 naar 1.10 tot op heden. Differdange kwam met toeval bij deze voorronde door het eventueel ontbreken van Olympiakos. Wanneer ze wonnen met 6-0 van de Luxemburgers. Een kansloos verhaal in mijn ogen. 1.10 spelen we niet, maar ruststand/eindstand PSG 1.45 bij bwin. Handicap uitploeg -1 staat op 1.30. Over 2.5 1.33. Stake 8/10 9/10.
PAOK - Karpaty
PAOK is thuis sterk en de bezoekers doen het momenteel niet goed in de competitie. Zoals gezegd is de thuisploeg thuis sterk en Europees gezien al helemaal. Ajax en Heerenveen ondervonden dit maar ook CSKA Moskou, Club Brugge en Villareal en Fenerbahce verloren zelfs. PAOK is nog niet begonnen aan de competitie, maar lieten zien met de 3-0 op Valerenga dat ze grote favoriet zijn in deze wedstrijd. 1.80 1 stake 6/10.
Braga - Young Boys
Braga is redelijk in tact gebleven na de europa league finale van vorig jaar. Gomez (spits) en Quim, ex Benfica zorgen dit seizoen voor de nodige ervaring. Liverpool, Benfica en Dinamo Kiev gingen hier al onderuit. Young Boys moeten het meestal niet hebben van uitwedstrijden Europees, maar tegen Westerlo lukte dit wel. Braga schat ik veel hoger in dan Westerlo. 1.75 op 6/10.
Fulham - Dnipro
Ik kan weinig informatie vinden over Dnipro. De Ukrainse ploeg komt vaak niet ver Europees, maar krijgt niet heel veel doelpunten tegen, wat extra aandacht vereist. Maar het kwaliteitsverschil tussen beide clubs is toch wel erg groot volgens mij. Ik adviseer deze toch rustig te spelen op winst Fulham rond de 1.65 5/10.
succes allemaal
Voor vanavond:
Hearts - Tottenham Hotspurs
Het verschil tussen beide ploegen is wel erg groot. Hearts staat momenteel achtste in de competitie en draait lam. Tottenham heeft een selectie voor de Champions League en ze gaan gewoon winnen met deze begroting. Laatste 14 wedstrijden scoorde de ploeg van Redknapp 12 wedstrijden minimaal een goal. Prima resultaat! 1.80 staat er genoteerd voor de bezoekers en ik neem deze groot mee. 8/10! Een andere optie is x2, lijkt me heel safe!
Differdange - Paris SG
Value bet in mijn ogen. Ging van 1.70 naar 1.10 tot op heden. Differdange kwam met toeval bij deze voorronde door het eventueel ontbreken van Olympiakos. Wanneer ze wonnen met 6-0 van de Luxemburgers. Een kansloos verhaal in mijn ogen. 1.10 spelen we niet, maar ruststand/eindstand PSG 1.45 bij bwin. Handicap uitploeg -1 staat op 1.30. Over 2.5 1.33. Stake 8/10 9/10.
PAOK - Karpaty
PAOK is thuis sterk en de bezoekers doen het momenteel niet goed in de competitie. Zoals gezegd is de thuisploeg thuis sterk en Europees gezien al helemaal. Ajax en Heerenveen ondervonden dit maar ook CSKA Moskou, Club Brugge en Villareal en Fenerbahce verloren zelfs. PAOK is nog niet begonnen aan de competitie, maar lieten zien met de 3-0 op Valerenga dat ze grote favoriet zijn in deze wedstrijd. 1.80 1 stake 6/10.
Braga - Young Boys
Braga is redelijk in tact gebleven na de europa league finale van vorig jaar. Gomez (spits) en Quim, ex Benfica zorgen dit seizoen voor de nodige ervaring. Liverpool, Benfica en Dinamo Kiev gingen hier al onderuit. Young Boys moeten het meestal niet hebben van uitwedstrijden Europees, maar tegen Westerlo lukte dit wel. Braga schat ik veel hoger in dan Westerlo. 1.75 op 6/10.
Fulham - Dnipro
Ik kan weinig informatie vinden over Dnipro. De Ukrainse ploeg komt vaak niet ver Europees, maar krijgt niet heel veel doelpunten tegen, wat extra aandacht vereist. Maar het kwaliteitsverschil tussen beide clubs is toch wel erg groot volgens mij. Ik adviseer deze toch rustig te spelen op winst Fulham rond de 1.65 5/10.
succes allemaal
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Thx man! Super informatie, hopelijk levert het ons wat op ;)
Succes
Succes
broecke:
Succes
Succes
Bedankt man! Let wel op! Ik speel deze wedstrijden alleen enkel. Geen combi. Zit altijd wel een verrassing tussen vandaar.
gr
Overige wedstrijden waar ik enkel en alleen maar een voorspelling voor doe en de laatste uren nog even heb bekeken.
Ekranas - Hapoel 2 *tip
Zestafoni - Brugge 2 *tip
Thun - Stoke 1
Bursaspor - Anderlecht 1x *tip
FC Vaslui - Sparta Praag x2
Helsinki - schalke x
Vienna - Gaz 1
Celtic - Sion 1
Legia Wasaw - Spartak x2
Aalesunds - AZ 2 *tip
Vorskla - Dinamo 1x
Ekranas - Hapoel 2 *tip
Zestafoni - Brugge 2 *tip
Thun - Stoke 1
Bursaspor - Anderlecht 1x *tip
FC Vaslui - Sparta Praag x2
Helsinki - schalke x
Vienna - Gaz 1
Celtic - Sion 1
Legia Wasaw - Spartak x2
Aalesunds - AZ 2 *tip
Vorskla - Dinamo 1x
Kon minder :)
Morgen meer!
FIJNE NACHT
Morgen meer!
FIJNE NACHT