Weddentips Vonloite
Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik sla de EL over. Veel lastige wedstrijden. Het blijft een erg onvoorspelbare ronde. Raad iedereen ook klein te spelen.
Of gaan we voor een 1x voor Ajax? :)! Ik zie Ajax niet geheel kansloos. Je hebt van die dagen dat de ploeg plots weer vlamt wanneer het slecht met de club gaat. En ja, ik ben de enige die kansen ziet voor Ajax. Ik kom er voor uit. Soms heb je van die dagen Al kijk ik ook niet raar op achteraf, wanneer ze er met 0-4 afgaan.
Schalke uit bij Plzen, Twente naar Steau, Valencia naar Stoke en PSV trabzon. Allemaal wedstrijden waar ik geen winnaar durf te voorspellen. En dan hebben we Porto Mancity nog niet genoemd.
Ok twee picks dan,
Ik speel Steau - FC Twente 1x 5/10
FC Porto - City over 2.5 goals en BTS 2.10 en 1.73 6/10
Ik hoor graag jullie mening over vanavond!
gr
Of gaan we voor een 1x voor Ajax? :)! Ik zie Ajax niet geheel kansloos. Je hebt van die dagen dat de ploeg plots weer vlamt wanneer het slecht met de club gaat. En ja, ik ben de enige die kansen ziet voor Ajax. Ik kom er voor uit. Soms heb je van die dagen Al kijk ik ook niet raar op achteraf, wanneer ze er met 0-4 afgaan.
Schalke uit bij Plzen, Twente naar Steau, Valencia naar Stoke en PSV trabzon. Allemaal wedstrijden waar ik geen winnaar durf te voorspellen. En dan hebben we Porto Mancity nog niet genoemd.
Ok twee picks dan,
Ik speel Steau - FC Twente 1x 5/10
FC Porto - City over 2.5 goals en BTS 2.10 en 1.73 6/10
Ik hoor graag jullie mening over vanavond!
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Idem hier, speel evt. live, eerst even 10 minuten aangluren, omstandigheden/spel aanzien, dan spelen. Heeft gister bij AC goed gewerkt. Hannover en Udinese heb ik wel enigszins vertrouwen in.
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Yilmaz (Trabzanspor) to score is wel een mooie pick.
Spits is de beste spits van Turkije na Hakan Suker. Scoorde dit seizoen al 27 doelpunten in 26 duels.
Aangezien dat de verdediging van PSV de laatste weken steeds een doelpunt moest incasseren verwacht ik wel dat Trabzanspor minimaal 1x zal scoren.
Ik zie PSV een lastige avond krijgen, het zal starten met Wijnaldum op de bank en Labyad is in Eindhoven gebleven, weinig creatieve spelers dus. Hutchinson zal op het middenveld plaatsnemen naast Toivonen en Strootman. Lens zal weer starten als rechtsbuiten.
Ik blijf van deze wedstrijd af, maar mijn voorspelling is toch 1X. PSV heeft laatste jaren moeite om zijn duels buiten Eindhoven te winnen: HSV 1-0 verlies, Benfica 4-1 en Lille 2-2 (na 2-0 achterstand). De eerste 2 wedstrijden konden de Eindhovenaren niet meer rechtzetten in eigen huis en werden daardoor uitgeschakeld.
Spits is de beste spits van Turkije na Hakan Suker. Scoorde dit seizoen al 27 doelpunten in 26 duels.
Aangezien dat de verdediging van PSV de laatste weken steeds een doelpunt moest incasseren verwacht ik wel dat Trabzanspor minimaal 1x zal scoren.
Ik zie PSV een lastige avond krijgen, het zal starten met Wijnaldum op de bank en Labyad is in Eindhoven gebleven, weinig creatieve spelers dus. Hutchinson zal op het middenveld plaatsnemen naast Toivonen en Strootman. Lens zal weer starten als rechtsbuiten.
Ik blijf van deze wedstrijd af, maar mijn voorspelling is toch 1X. PSV heeft laatste jaren moeite om zijn duels buiten Eindhoven te winnen: HSV 1-0 verlies, Benfica 4-1 en Lille 2-2 (na 2-0 achterstand). De eerste 2 wedstrijden konden de Eindhovenaren niet meer rechtzetten in eigen huis en werden daardoor uitgeschakeld.
onzemichael:
Speel de eerste met je mee. Kwam die pick gister ook al ergens tegen. Bedankt! 6/10?
chomponthis2005:
Idem hier, speel evt. live, eerst even 10 minuten aangluren, omstandigheden/spel aanzien, dan spelen. Heeft gister bij AC goed gewerkt. Hannover en Udinese heb ik wel enigszins vertrouwen in.
Hannover heb je op 1? Succes. Je tactiek is inderdaad verstandig, vooral de Europese wedstrijden.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
I am 37 years old and I live in Czech Republic. I worked two years as an oddsmaker and analyst in boylesports. I'm interested in different kinds of sports, but I specialize in selecting football leaguese specially the German, Italian and French. Also I have excellent results in selecting American sports, especially hockey NHL.
Persons interested in my carefully selected types should put money into an account in Skrill (Moneybookers) [ michal.wykrota@gmail.com ] stating in an e-mail address to which statements wait for a week sent types. You can also pay by paysafecard.
Signup includes 2-3 types of carefully selected each day. The cost of subscription is 25 EUR or 35 $ per week. I give sports betting a few hours before the start of matches.
Persons interested in my carefully selected types should put money into an account in Skrill (Moneybookers) [ michal.wykrota@gmail.com ] stating in an e-mail address to which statements wait for a week sent types. You can also pay by paysafecard.
Signup includes 2-3 types of carefully selected each day. The cost of subscription is 25 EUR or 35 $ per week. I give sports betting a few hours before the start of matches.
nottripping:
Nog tippies voor de zondag .....
Nog tippies voor de zondag .....
Had wat tips bij mijn profiel. Morgen weer. Had een hang zondag :)!
Ja ik ook vandaar juist hahaha :d, was zo stom om er in te gaan op Tottenham pff kom op nou zou je zeggen haha, juist.
Slecht van me, FA cup had ik moeten negeren, zeker voor die qoute. Had de combi Milan en IBV, gooi ik IBV eruit voor Tottenham haha.
Slecht van me, FA cup had ik moeten negeren, zeker voor die qoute. Had de combi Milan en IBV, gooi ik IBV eruit voor Tottenham haha.
-
Voor vandaag:
Telstar - AGOVV over 2.5
Dordrecht - Fortuna Sittard 1 en over 2,5
Eindhoven - Sparta X2
gr
Telstar - AGOVV over 2.5
Dordrecht - Fortuna Sittard 1 en over 2,5
Eindhoven - Sparta X2
gr