Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite

Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had vorige week al beloofd met een nieuwe opmaak van mijn tips te komen in dit topic. Daarbij wil ik deze tips ook gelijk up to date houden op mijn wedlog, waar ik momenteel nog niks mee doe. Aangezien ik ook bezig ben met deze site schiet de onderbouwing bij een tip er nog wel eens bij in. Dit is toch iets waar je de meeste wedders toch een plezier mee doet.
Ik wed elke dag op wedstrijden maar wil in de toekomst proberen nog betere picks uit te kiezen voor jullie en eigenlijk er altijd een onderbouwing bij te zetten. Ik ga dus nog meer filteren. Maandag plaats ik voor de drie daaropvolgende dagen tips, donderdag volgt de rest voor het weekend. Bij het aanbieden van de tips plaats ik voor een ieder wat (denk aan combi's, overs, zekerheidjes). Stay tuned....
De EK-kwalificatie wedstrijden laat ik even schieten. Er zitten lastige wedstrijden tussen, te denken aan Servie - Italie, Turkije - Duitsland, Finland - Zweden. De druk van het EK komt dichterbij. Ik zie weinig interessante odds en dit is een onvoorspelbare fase van de kwalificatie. Ik zal de tips en topics van de rest volgen.
Nog even dit. Wedstrijden en weddenschappen geplaatst in mijn topic van anderen (niks persoonlijks steven :)) beantwoord ik niet (te druk). Je kunt me altijd een pm sturen, af en toe wil ik wel naar picks kijken.
Ik zeg tot maandag en allemaal een fijn weekend!
Gr vonloite
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Weddentips vonloite Maandag 10 oktober t/m donderdag 13 oktober
Maandag 10 oktober:
Zekerheidjes:
Oldham v- Milton Keynes Dons x2 1.36 8/10
Sabadell v Rec de Huelva 1x 1.25 9/10
Azerbaijan - België (O21) 2 1.33 9/10
Åtvidabergs FF - Landskrona BoIS 1 1.37 9/10
Mijn te spelen weddenschappen:
Falkenbergs FF - GIF Sundsvall over 2.5 goals rond de 1.60 8/10.
GIF Sundsvall heeft 3 punten extra nodig om de eerste plek gewoon veilig vast te houden. Uit bij Falkenberg is altijd lastig, daarom lijkt me een over bet hier het meest veilige. FFF zit uit de laatste 4 van de 6 wedstrijden er over en GIF Scoort al 5 wedstrijden achter elkaar een hoop. Laatste vijf ontmoetingen gemiddeld 4,75 doelpunten per wedstrijd. Quote inmiddels gezakt naar 1.55. Stake naar 9/10. Twijfel over 3.5. Misschien een klein betje 4/10 voor 2.25.
Vorm Falkenbergs: v-w-w-v-g
Vorm GIF: g-w-w-w-w
Falkenbergs FF - GIF Sundsvall 2 1.88 6/10
Falkenbergs speelt nergens meer voor. GIF selectie is fit en won 5 van de laatste zes ontmoetingen. Daarbij werden de 2 uitwedstrijden voor de huidige nummer 1 gewoon gewonnen. Durf deze zeker aan. Momenteel licht gedaald naar 1.78.
Åtvidarberg - Landskrona over 2.5 goals rond de 1.60 7/10
De bezoekers zijn thuis ijzersterk. Ativda won elf van de laatste 13 thuiswedstrijden. Winst thuis team staat nu op 1.37. De statistieken: de laatste tien thuiswedstrijden hadden een gemiddelde van 2.75 doelpunten en laatste twee ontmoetingen: 3-2 en 4-2. Ik lees overal dat Landskrona nergens meer voor speelt maar ze kunnen nog wel Europees voetbal halen met deze inhaalwedstrijd. Vorige ontmoeting 3-2 en Landskrona is gemotiveerd!!
Sabadell - Recreativo Huelva beide teams scoren rond de 2.00 6/10.
Goed scorende thuisploeg en in het begin van de competitie wil Huelva weer goed aansluiten bij de top. Mooie odd. Segunda is een lastige comp. Speel hier ook bijna nooit op winst. Over 2.5 goal is een optie. Zoek straks even goed uit hoe deze ploegen draaien.
Combi:
Finland - Zweden (O21) 2 1.75
Rosenborg 2 - Levanger 1 1.37
lillestrom 2 - Hoeland 1 1.30
stake 9/10
quote 3.12
Rest volgt straks..
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Weddentips vonloite Maandag 10 oktober t/m donderdag 13 oktober
Dinsdag 11 oktober:
Zekerheidjes:
Duitsland - Belgie 1 1.31 7/10
Zweden - Nederland x2 1.45 7/10
Spanje - Schotland -1 thuisploeg 1.55 8/10
Turkije - Azerbeidzjan -1 thuislploeg 1.35 9/10
Mijn te spelen weddenschappen:
Zweden - Nederland x2 1.45 7/10. Eigenlijk speel ik nooit landen kwalificaties. Maar goed toe maar. Drie weddenschappen. Ik zie simpelweg Zweden hier zonder Zlatan niet winnen. De flair is er zeker een beetje af zonder Sneijder, Robben en Affelay. Maar het is een ploeg waar je gewoon bijna niet doorheen komt (van Bommel, Strootman). 1.45 is een prima odd voor x2. Ik speel daarnaast 5/10 winst Nederland voor 2.50 bij Bwin. Vermoedelijke opstelling:
vd Wiel, Bruma, Mattijssen, Pieters
Bommel, Strootman
Kuijt, vd Vaart, v Persie
Huntelaar
Duitsland - België -1 thuisploeg rond de 1.80. Ik ben bang dat België hier door zijn voegen gaat zakken. Wie denkt dat Duitsland al geplaatst is en niet gemotiveerd zal zijn komt bedrogen uit. Met de druk van het land en afhankelijk van Turkije - Azerbeidzjan verwacht ik dat de Belgen niet met deze druk kunnen omgaan. Excuus voor de Belgen onder ons. Het meespelen van Jerome Boateng en Bastian Schweinsteiger is nog twijfelachtig bij de Duitsers. Boateng kampt met een spierblessure terwijl Schweinsteiger herstellende is van een dijblessure.Goed nieuws voor Löw is dat Mesut Özil wel weer fit is en kan meespelen tegen de Belgen. De middenvelder van Real Madrid kampte met een achillespeesblessure maar is op tijd hersteld.Bondscoach Georges Leekens kon op de groepstraining van zondag niet beschikken over Eden Hazard.
Combi:
Duitsland - Belgie 1 1.31 7/10
Zweden - Nederland x2 1.45 7/10
Spanje - Schotland -1 thuisploeg 1.55 8/10
Turkije - Azerbeidzjan -1 thuislploeg 1.35 9/10
3.92
stake 9/10
Weddentips voor woensdag volgen morgenochtend rond 10:00...
Succes
0 Vind ik leuk's
Verliep allemaal stroef, veel live terug moeten halen. Maar we bekijken het positief 0,6% winst over 2 dagen.
0 Vind ik leuk's
Wat zijn de wedstrijden waarop ik moet inzetten? Advies aub
0 Vind ik leuk's
freekvanaerle:

Ook welkom (y)
0 Vind ik leuk's
freekvanaerle:

Geweldige eerste post zeg haha! voelt alsof je de mensen op VW dwingt voor advies, maargoed succes gozert (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks
0 Vind ik leuk's
Internetheld (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Mensen ontspan :)! Tips voor Donderdag, vrijdag, zaterdag & zondag volgen morgen rond het middaguur.
Grz ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.