Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Set handicap - Low Stake
Alexandra Dulgheru [ROU]- Maria Sharapova [RUS] (Set Handicap: Alexandra Dulgheru +1.5)
Odd: 4.92
Inzet: 5
Mogelijke uitbetaling: 24.60
Motivatie: Ze hebben 1x tegen elkaar eerder gespeeld, echter wel bijna 4 jaar geleden (2009) en toen pakten Dulgheru een set alleen is dat uiteraard niet recent meer. De site tennis predictions geeft aan dat Alexandra 45.89% kans heeft om te winnen en Maria dus 54,11%. En ik heb een goede ervaring met tennis predictions en vooral als de procenten zo dicht bij elkaar liggen dat het vaak een 3 setter wordt.
Dus daarom ga ik met low stake op Alexandra +1.5 set handicap voor odd 4.92
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Set handicap - Low Stake
Alexandra Dulgheru [ROU]- Maria Sharapova [RUS] (Set Handicap: Alexandra Dulgheru +1.5)
Odd: 4.92
Inzet: 5
Mogelijke uitbetaling: 24.60
Motivatie: Ze hebben 1x tegen elkaar eerder gespeeld, echter wel bijna 4 jaar geleden (2009) en toen pakten Dulgheru een set alleen is dat uiteraard niet recent meer. De site tennis predictions geeft aan dat Alexandra 45.89% kans heeft om te winnen en Maria dus 54,11%. En ik heb een goede ervaring met tennis predictions en vooral als de procenten zo dicht bij elkaar liggen dat het vaak een 3 setter wordt.
Dus daarom ga ik met low stake op Alexandra +1.5 set handicap voor odd 4.92

Verder combo:
Combo
Jiangsu Shuntian- Guangzhou Fuli (Guangzhou Fuli +0.5) @ 1.70
Marinko Matosevic [AUS]- Florian Mayer [GER] (Set Handicap Marinko Matosevic +1.5) 1.68
Kei Nishikori [JPN]- Jurgen Melzer [AUT] (Set Handicap Jurgen Melzer +1.5) @ 1.68
Odd: 4.84
Inzet: 5
Mogelijke uitbetaling: 24,20
0 Vind ik leuk's
De combo ging helemaal mis en Alexandra verpesten set 1 zelf tegen sharapova. Stond een break voor met 4-3, en uiteindelijk 5-7 verliezen.
Single 1
Laura Robson vs. Agnieszka Radwanska (Robson +1.5 set handicap) @ 2.81
Single 2
Ricardo Hocevar vs. Daniel Dutra Da Silva (Dutra Da Silva winst) @ 2.75
Beide 5 euro inzetten single.
0 Vind ik leuk's
vanwaar da silva?
Hocevar heeft net een toernooi in belgie gewonnen en in de finale gewonnen van thiemo de bakker..
0 Vind ik leuk's
@foessie was meer op gevoel deze en Da Silva deed laatste tijd ook niet slecht. Heb de wedstrijd niet gezien vandaag maar aan de uitslag te zien Hocevar was veel te sterk.
Robson heeft het wel goed gedaan! Inplaats van +1.5 set handicap @ odd 2.81, won ze zelfs nog de match in 2-0.
0 Vind ik leuk's
Ik dacht eerst om 9 euro te doen op Dundalk +0.5 maar heb het gesplitst in een single en een combo.
Single
Shamrock Rovers - Dundalk (Dundalk +0.5) @ 2.14
Odd: 2.14
Inzet: € 5
Mogelijke uitbetaling: € 10,70
Combo
Shamrock Rovers - Dundalk (Dundalk +0.5) @ 2.14
Sunderland - Stoke City (Stoke City +0.5) @ 1.74
Sassulo - Padova (Padova +1 Asian handicap) @ 2.14
Odd: 7.98
Inzet: € 4.05
Mogelijke uitbetaling: € 32,32
0 Vind ik leuk's
Tennis Combo - Set handicap
Janko Tipsarevic - Juan Monaco (Tipsarevic +1.5 set handicap)
Joao Souza - Benoit Paire (Souza +1.5 set handicap)
Odd: 3.01
Inzet: 6.21
Mogelijke uitbetaling: 18.69
Tennis Combo
Janko Tipsarevic - Juan Monaco (Tipsarevic winst) @ 2.70
Joao Souza - Benoit Paire (Souza winst ) @ 3.10
Odd: 8.37
Inzet: 5.00
Mogelijke uitbetaling: 41.85
0 Vind ik leuk's
Wedden op de ouderwetse manier:
0 Vind ik leuk's
Jammer! Chelsea gaf 2x de voorsprong weg maar dart combo blijft open.
Combo
NBA: Miami - Chicago (Chicago +13)
MLB: Detroit - Washington (Over 7)
MLB: Toronto Blue Jays - Tampa Bay Rays (Over 7.5)
MLB: Texas Rangers - Milwaukee Brewers (Over 8)
0 Vind ik leuk's
Ik speel de MLB overs met je mee in een 2/3 systeem. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.