Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lesley0079:
Mooie combo, maar op gravel is Montanes in het voordeel!

Als mijn combo verpest wordt dan is het waarschijnlijk door montanes...
Maar ondanks dat heb ik echt een heel goed gevoel over klizan.
Montanes kan soms best gevaarlijk zijn, maar over het algemeen vind ik klizan een betere speler.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
[quote]De tennis bet combo hierboven gaat nog lekker!
Al liet kanepi ook met een dikke voorsprong in set 1 het nog lopen...
Single
Bayern Munchen - Barcelona (Over 3.5 goals)


Heeerlijk !!! Het begint allemaal weer te lopen :D
Zonde dat je deze heerlijke winst weer hebt verbrand met je 3 combi's van vannacht ;)
Succes met je tennisbets vandaag! :)
0 Vind ik leuk's

Estimated Returns : € 166.55
timbarrett:
Tennis Combo
11:00 Grigor Dimitrov v Tommy Robredo - Pick: Grigor Dimitrov @ 1.50
11:00 Milos Raonic v Edouard Roger-Vasselin - Pick: Milos Raonic @ 1.28
12:00 Martin Klizan v Albert Montanes - Pick: Martin Klizan @ 1.73
Odd : 3.33
Stake : €50.00
Estimated Returns : € 166.55

Speel deze met je mee !
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Zonde dat je deze heerlijke winst weer hebt verbrand met je 3 combi's van vannacht ;)
Succes met je tennisbets vandaag! :)

De winst is nog niet verbrand, nog steeds dikke winst omdat ik gisteren redelijk veel goed had.
Paar tennis combo's, en twee voetbal singles (Central Coast en Over 3.5 Bayern) met redelijke stake..
Maar de combo's op de manier hoe ik ze plaatsen met NBA/MLB was niet slim nee.
Vooral omdat ik sommige dubbel plaatsen, weer te enthousiast geweest denk ik.
De Amerikaanse sporten verpesten het wel de laatste tijden..
Dus ik ga even tijdje niet meer op die Amerikaanse sporten inzetten.
Ook niet meer op twee dezelfde matches.
High Stake (tot ongeveer 50 euro) met iets zekere bets gaat wel lekker.
Alleen niet met NBA/MLB meer, het single spelen onder odd 2 bevalt me ook niet helemaal.
Tennis gaat op het moment lekker en handicaps voetbal ook, ik hou het even daarbij met high stake.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Tennis Combo
11:00 Grigor Dimitrov v Tommy Robredo - Pick: Grigor Dimitrov @ 1.50
11:00 Milos Raonic v Edouard Roger-Vasselin - Pick: Milos Raonic @ 1.28
12:00 Martin Klizan v Albert Montanes - Pick: Martin Klizan @ 1.73
Odd : 3.33
Stake : €50.00
Estimated Returns : € 166.55

Verder nog:
Voetbal
12:00 Jeonbuk Motors v Muang Thong United - Match Handicaps Muang Thong United +3 goals @ 1.55
12:30 Urawa v Guangzhou Yiyao - Match Handicaps Guangzhou Yiyao +1 goal @ 1.40
Odd : 2.17
Stake : €50.00
Estimated Returns : € 108.50
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
onzemichael:

Zonde dat je deze heerlijke winst weer hebt verbrand met je 3 combi's van vannacht ;)
Succes met je tennisbets vandaag! :)

De winst is nog niet verbrand, nog steeds dikke winst omdat ik gisteren redelijk veel goed had.
Paar tennis combo's, en twee voetbal singles (Central Coast en Over 3.5 Bayern) met redelijke stake..
Maar de combo's op de manier hoe ik ze plaatsen met NBA/MLB was niet slim nee.
Vooral omdat ik sommige dubbel plaatsen, weer te enthousiast geweest denk ik.
De Amerikaanse sporten verpesten het wel de laatste tijden..
Dus ik ga even tijdje niet meer op die Amerikaanse sporten inzetten.
Ook niet meer op twee dezelfde matches.
High Stake (tot ongeveer 50 euro) met iets zekere bets gaat wel lekker.
Alleen niet met NBA/MLB meer, het single spelen onder odd 2 bevalt me ook niet helemaal.
Tennis gaat op het moment lekker en handicaps voetbal ook, ik hou het even daarbij met high stake.

Mooi dat je jezelf evalueerd :)
Je bets bijhouden in Excel is ook goed overzichtelijk om te zien wat winstgevend is en wat niet. Ik dacht dat basketball bij mij ook winstgevend was maar viel uiteindelijk ook tegen.
COmbi's van 2 is ook zeker te doen en iedereen doet dit, maar wedstrijden dubbel pakken is misschien onverstandig. Beter had je ze dan misschien single kunnen spelen met hogere inzet. Ik zag laatst dat je 2 of 3 basketballwedstrijden speelde met single inzet 10 euro inzet en een combi voor 20 euro. Dit had je misschien beter andersom kunnen doen.
Ik zie verder dat het goed gaat, maar hoop dat je wel geleerd hebt van je vorige fout en niet alles weer gaat verspelen. Een beetje bankroll management is daarom wel goed om te doen ;) Succes iig.
0 Vind ik leuk's
Thanks voor je advies Michael!
Helaas combo's net niet gelukt.
Voetbal begon goed met 0-1 voorsprong maar toen ineens paar goals tegen.
Een single livebet tennis @ odd 4 met 25 euro inzet maakte het goed.
0 Vind ik leuk's
Italie- Serie B
Bari - Spezia (Double Chance) --> X2 @ 1.92
Inzet: 5
Combo Bundesliga
Augsburg - VfB Stuttgart (Double Chance) --> X2 @ 1.65
Hoffenheim - 1. FC Nürnberg (Double Chance) --> X2 @ 1.86
Odd: 3,07
Inzet: 9,42
0 Vind ik leuk's
Mijn ouders zijn erachter gekomen dat ik regelmatig wed en vooral om wat voor bedragen het soms ging. Ik heb zelf nog een tientje op een bookmaker laten staan, deze heb ik verdeeld met de tips hieronder. Daarna wed ik niet meer (of met mate), ik blijf uiteraard actief op het VW forum / chat. En plaats ook nog gewoon tips, die ik zelf vermoedelijk niet inzet. [b]Tennis Single - Riskant[/b] [groen]Mate Pavic - Rajeev Ram (Pavic) @ 4.50 Odd: 4.50 Inzet € 3,00 Mogelijke uitbetaling: € 13,50[/groen] [b]Tennis Combo[/b] 11:00 Mayer - Marinko (Mayer) @ 1.37 11:00 Vesely - Pospisil (Veseley) @ 1.51 11:00 Haider-Maurrer - Gabashvilli (Haider) @ 1.66 13:00 Ivo Minar - Steve Darcis (Darcis) @ 1.48 Odd 5.15 Inzet: € 4,00 Mogelijke uitbetaling: € 20.60 [b]Darts Combo handicap[/b] 20:05 Michael Van Gerwen vs. Andy Hamilton (Van Gerwen -2.5 legs) @ 1.68 21:35 Robert Thornton vs. Phil Taylor (Thornton +2.5 legs) @ 1.84 22:25 Raymond van Barneveld vs. Adrian Lewis (Barneveld -2.5) @ 1.84 Odd: 5.71 Inzet: [s]€ 1,00[/s] € 4,50 [b]<-- € 3,50 bijgezet i.v.m. winst single tennis bet[/b] Mogelijke uitbetaling: [s]€ 5.71[/s] € 25,70 Opmerking: Mocht ik met tennis wat winnen dan zet ik meer hierop in. [b]Darts Combo handicap + ML[/b] 20:05 Michael Van Gerwen vs. Andy Hamilton (Van Gerwen -2.5 legs) @ 1.68 21:35 Robert Thornton vs. Phil Taylor (Thornton winst) @ 3.75 22:25 Raymond van Barneveld vs. Adrian Lewis (Barneveld -2.5) @ 1.84 Odd: 11.65 Inzet: € 1,00 Mogelijke uitbetaling: € 11.65 Bankroll over 1 euro. Na de winst van single tennis tip 1: + € 13.50 Tussentotaal bankroll: € 14,50 Daarvan € 3,50 op de darts combo erbij gezet. Bankroll over: € 11.50 ======================= Naar de eerste single tennis bet goed te hebben nog een tennis combo: [b]Update Tennis Combo[/b] 14:45 Daniel Brands vs. Gael Monfils (Brands +1.5 set handicap) @ 1.58 17:00 Janko Tipsarevic vs. Grega Zemlja (Zemlja +1.5 set handicap) @ 1.72 Odd: 2.73 Inzet: € 5,00 Mogelijke uitbetaling: 13.65 Bankroll voor deze tennis combo: € 11,50 Bankroll over 6 euro. Wel alles nog openstaand!
0 Vind ik leuk's
Dat is minder man... Maar wel wat meer tijd om andere dingen te gaan doen lijkt me nu. Succes met bovenstaande bets!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.