Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Rakvere Tarvas lijkt de 86 punten niet te halen.
Iig beter te verliezen met 2 fouten :p
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Swedish Baksetball - 19:04 beginnen deze allemaal:
Jamtland Basket v Eco Orebro - Spread Eco Orebro (+11.0) @ 1.85
KFUM Nassjo v Norrkoping Dolphins - KFUM Nassjo Total Points Over (71.5) @ 1.85
Sodertalje Kings v Solna Vikings - Solna Vikings Total Points Over (73.5) @ 1.85
Stake : €10
Odd: 6.33
Update: Als je niet over kunt nemen bij je bookie neem dan KFUM NASSJO ook +11! En laat dan de solna match liggen. Dus dan zou ik combo van twee spelen met beide +11 handicap.

YES!
0 Vind ik leuk's
Voor de mensen die de nassjo +11 hebben gespeeld i.p.v. de over omdat de bookie dat niet kan, die is ook goed!
0 Vind ik leuk's
Shit was te laat.. ;(
0 Vind ik leuk's
yeah!! thanks again tim! (y)
0 Vind ik leuk's
De voetbalcombo gaat wel minder! Twee wedstrijden liggen op schema maar portvale - wimbledon is al 2-0 dus die wordt moeilijk.
0 Vind ik leuk's
Braziliaans Basketball 23:00
Vila Velha Garoto BMG vs. Winner Limeira (Spread Vila Velha Garoto BMG +4) @ 1.89
Sao Jose Unimed Vinac vs. Flamengo (Spread Flamengo -7.5) @ 1.85
Unitri Universo vs. Itabom Bauru (Over 159.5) @ 1.81
Odd 6.38 @ inzet 10
flamengo is nog onverslagen, 19 gespeeld 19 gewonnen! Winnen ook met grote verschillen.
Vila is thuis sterk, won zelfs van de nummer 2 thuis terwijl die amper verliezen.
Unitri Universo vs. Itabom Bauru zijn beide twee veel scorende teams, hopelijk doen ze dit ook tegen elkaar.
0 Vind ik leuk's
Helaas alleen flamengo fout bij brazilie! Ze wonnen wel maar niet met -7.5.
De volgende mini combo
South / China mix basket
Changwon LG Sakers v Goyang Orions - Spread Goyang Orions (-2.5) @ 1.85
Dongguan Leopards v Shandong Kingston Lions - Total Points Over (201.0) @ 1.85
Stake : €9.83
Odd: 3.42
Het blijft South Korea / China dus speel maar niet High Stake want kan bij die zomaar fout gaan.
0 Vind ik leuk's
Williamhill Basket combo
China Basket: Dongguan Leopards v Shandong Kingston Lions - Total Points Over (201.0) @ 1.85
Women EuroLeauge: Bourges Basket v IMOS Brno - Total Points Over (127.0) @ 1.85
Women EuroLeauge: CB Rivas v Spartak Moscow - Spartak Moscow Total Points Over (73.5) @ 1.85
Women EuroLeauge: UMMC Ekaterinburg v Galatasaray - UMMC Ekaterinburg Total Points Over (74.5) @ 1.85
Stake : €10.00
Odd: 11.7
China basket vind ik een hele mooi! Ondanks ik hem in de combo daarvoor ook speel. Mocht het mislukken dan ga ik bovenstaande combo nogmaals spelen met de overige 3 matches.
0 Vind ik leuk's
ik speel hem met je mee tim!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.