Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Maar je heb nu toch 100 euro, kan je toch nu al 10x met 10 euro spelen waardoor je de geluksfactor beperkt?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Maar je heb nu toch 100 euro, kan je toch nu al 10x met 10 euro spelen waardoor je de geluksfactor beperkt?

Ja maar de site waar ik nu zit is echt heel beperkt... die grote bedragen doe ik om de bonus rond te spelen nu..
Zodat ik daarna kan uitbetalen en op een fijnere bookies met kleinere stakes kan selen. Mits ik win met die grote bedragen.
Maar die risico neem ik :P
0 Vind ik leuk's
Mocht je die €100 bonus verliezen, kun je het stortingsbedrag toch nog niet opvragen? Of wel? :P
Als je het nog niet kunt opvragen, is het niet echt gratis.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
datel13:
timbarrett:

Mijzelf had ik me voor genomen om nog 1x 100 euro in te zetten op een match.

Leg dit is uit aub :-$
Ik speel overigens Vitesse-Ajax under, maar iig goodluck!

Nou 100% stortingsbonus dus het was toch 100 euro gratis, die wou ik in 1x uitzetten / verdubbelen.
Verlies ik heb ik pech, win ik dan kan ik vaak met 10ntjes spelen.

lol nog niets geleerd van dat broke gaan (n)
Speel gewoon met 10 euro per bet, dan kun je ook een mooie winst maken (Y)
De maand is nog laaaaaaaaaaang
0 Vind ik leuk's
Bij interwetten krijg je het in 5 stappen. 5x 20 euro. Bij elke 100 euro inzet boven de @1,70 krijg je 1/5 deel (20 euro bonus). Hoe dacht je dit te gaan doen?
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
Bij interwetten krijg je het in 5 stappen. 5x 20 euro. Bij elke 100 euro inzet boven de @1,70 krijg je 1/5 deel (20 euro bonus). Hoe dacht je dit te gaan doen?

Ja G, je moet gewoon surebetten als je 100euro gratis wil. Nu ben je die 48 euro kwijt als je verliest en heb je nog geen eens de eerste 20 euro binnen.
0 Vind ik leuk's
Iets met een ezel en een steen geloof ik onzemichael (y)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
onzemichael:
timbarrett:
datel13:
timbarrett:

Mijzelf had ik me voor genomen om nog 1x 100 euro in te zetten op een match.

Leg dit is uit aub :-$
Ik speel overigens Vitesse-Ajax under, maar iig goodluck!

Nou 100% stortingsbonus dus het was toch 100 euro gratis, die wou ik in 1x uitzetten / verdubbelen.
Verlies ik heb ik pech, win ik dan kan ik vaak met 10ntjes spelen.

lol nog niets geleerd van dat broke gaan (n)
Speel gewoon met 10 euro per bet, dan kun je ook een mooie winst maken (Y)
De maand is nog laaaaaaaaaaang

Hahahaha het is alleen maar de 100% bonus waar ik risico mee neem! Met mijn eigen stort bedrag niet.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Helaas ging bovenstaande fout maar Bertens maakte alles goed, die speelde ik nog single voor odd 2.6 met inzet 10.
Nu speel ik de volgende combo
18:00 Uni Gyor v Bourges Basket – Bourges Basket Alternative Total Points Over 63.5 @ 1.33
18:45 Zalgiris Kaunas v Alba Berlin – Zalgiris Kaunas Alternative Total Points Over72.5 @ 1.33
19:00 Uppsala Basket v LF Basket – Winst Uppsala Basket @ 1.36
19:00 Solna Vikings v Jamtland Basket – Winst solna Vikings @ 1.33
€ 16,25 inzet @ odd 3,20

Bam :D
0 Vind ik leuk's
datel13:
timbarrett:

Mijzelf had ik me voor genomen om nog 1x 100 euro in te zetten op een match.

Leg dit is uit aub :-$
Ik speel overigens Vitesse-Ajax under, maar iig goodluck!

Welke under speel je? Ajax na 6 minuten al 1-0, dus hoop dat je under 3.5 ofzo hebt :P
Heb nu nog meer goed gevoel over 2.5..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.