Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tennis
Radek Stepanek [CZE] vs Matt Reid [AUS] (Matt Reid +2.5 set)
Odd: 2.05
Inzet: 3.00
Mogelijke uitbetaling 6.10
Mocht deze goed zijn dan heb ik die van fogini weer goed gemaakt.
0 Vind ik leuk's
Tennis Combo
Guido Pella [ARG]- Jesse Levine [CAN] (Pella +2.5 set) @ 1.82
Leonardo Mayer [ARG]- Aljas Bedene [SLO] (Mayer +2.5 set) @ 1.22
Odd: 2.23
Inzet: 2.50
Mogelijke uitbetaling: 5.58
Tennis Single
Guido Pella [ARG]- Jesse Levine [CAN] (Pella winst) @ 5.15
Odd: 5.15
Inzet: 4.00
Mogelijke uitbetaling: 20.6
0 Vind ik leuk's
Ik had 5 euro bijgezet op pella nadat die begon met 2-0 voorsprong, nadat ik die inzetten ging die achteruit :S
0 Vind ik leuk's
Met de 5 euro geld terug actie op wimbledon bij Comeon ingezet op Flipkens en Radwanska, had niet getipt omdat ik dacht dat het toch wel weer fout zou gaan en ik dit risico toch nam door de freebet.
Radwanska heeft gewonnen en flipkens serveert nu voor de set. Odd in de 7.
0 Vind ik leuk's
MLB
PIT Pirates vs PHI Phillies (Pit Pirates -1.5)
Inzet: 10
Odd: 2.23 *
Mogelijke uitbetaling: 22.30
PIT Pirates al 9 wedstrijden achter elkaar winning streak, en de phillies zijn niet de sterkste tegenstanders.
0 Vind ik leuk's
Uiteraard verliezen ze als ik erop speel..
0 Vind ik leuk's
Tennis
Lukasz Kubot vs. Jerzy Janowicz (Kubot +2.5 set handicap) @ 1.56
Fernando Verdasco vs. Andy Murray (Murray -7 games handicap) @ 2.15
Odd: 3.37
Inzet: 10
Mogelijke uitbetaling: 33.70
0 Vind ik leuk's
Allereerst bedankt voor het geld van de prijsvraag VW, de 10 euro stond gisteren op unibet! (Y)
Met de 10 euro ben ik flink omhoog gegroeid gisteren:
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd wat nu je BR is. ;0
Lekkere dag gister zie ik.. Gebeurd vaak dat favo's achter komen en dat je ze op leuke odds kunt pakken. :)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Ben benieuwd wat nu je BR is. ;0
Lekkere dag gister zie ik.. Gebeurd vaak dat favo's achter komen en dat je ze op leuke odds kunt pakken. :)

Haha ja, bankroll was iets in de 80, kan niet precies zien omdat ik al redelijk wat heb openstaan voor vandaag xD
Bovenstaande was inderdaad bijna allemaal goedgekomen doordat de favorieten achter kwamen :O
Klaassen was dan geen favoriet, maar hij is een uitstekende speler.
Heb nu al mijn bets openstaan voor de tour de france en tennis staan, post ze later!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.