Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timbarrett:
hypnotist86:
Goed bezig Tim. Ik hoop echt dat het je eens lukt om minstens 50 dollar te halen. Ik ben namelijk benieuwd of je ze ook daadwerkelijk krijgt dan. Ik duim mee voor je!

Einde van het seizoen, barcelona speelt nergens meer voor en ik vind ze de laatste tijd een stuk minder.
Tegen espanyol ook maar 1-1 geloof ik pas geleden.

Malaga speelt ook nergens meer voor en Barcelona won gewoon met 0-2 bij Espanyol. Inderdaad een hoog risico, want ik zie Barcelona wel gewoon winnen. Verder spelen Espanyol en Atletico nergens meer voor terwijl de tegenstanders strijden tegen degradatie. ;-)
0 Vind ik leuk's
pico020:
timbarrett:
hypnotist86:
Goed bezig Tim. Ik hoop echt dat het je eens lukt om minstens 50 dollar te halen. Ik ben namelijk benieuwd of je ze ook daadwerkelijk krijgt dan. Ik duim mee voor je!

Einde van het seizoen, barcelona speelt nergens meer voor en ik vind ze de laatste tijd een stuk minder.
Tegen espanyol ook maar 1-1 geloof ik pas geleden.

Malaga speelt ook nergens meer voor en Barcelona won gewoon met 0-2 bij Espanyol. Inderdaad een hoog risico, want ik zie Barcelona wel gewoon winnen. Verder spelen Espanyol en Atletico nergens meer voor terwijl de tegenstanders strijden tegen degradatie. ;-)
Barcelona speelde woensdag 1-1 tegen Espanyol maar dat was voor de Copa Catalunya en met een B-eftal.
Verder krijgen de spelers van Barcelona paar miljoen extra als ze de 100 punten halen.
0 Vind ik leuk's
pico020:
timbarrett:

Malaga speelt ook nergens meer voor en Barcelona won gewoon met 0-2 bij Espanyol. Inderdaad een hoog risico, want ik zie Barcelona wel gewoon winnen. Verder spelen Espanyol en Atletico nergens meer voor terwijl de tegenstanders strijden tegen degradatie. ;-)

Het is meer een handicap gok en ik heb niks uit lopen zoeken verder :P
Had de toto in de winkel gemaakt toen ik een meevaller had met kortingen, dus kon het ook niet uitzoeken xD
0 Vind ik leuk's
[Img]http://i40.tinypic.com/w6tn9y.jpg[/img]
Ik ga voor tsonga omdat het voor hem een thuiswedstrijd is en hij vorig jaar ook goed presteerde en ik federer minder vind dan in het verleden.
0 Vind ik leuk's
Mijn voorspelling voor Tsonga was goed! Ook australie ging goed.
Helaas heeft Radwanska het verpest, een close game waarbij Errani wel de betere was.
Ik had nog even een goed gevoel in set 2 toen radwanska 5-4 voorstond in de tie break maar helaas.
0 Vind ik leuk's
Daar gaan we weer, en weer een verrassende toto !

Waarom ik voor haas ga, uiteraard wel een gok omdat djokovich een van de beste spelers blijft MAAR hij heeft wel een grote klap gekregen. De vrouw die hem ontdekt heeft toen hij pas 7 jaar was is overleden, wie tennis volgt weet hoe emotioneel hij kan zijn en hij dit in zijn spel laat merken, vorig jaar met zijn opa en vader hetzelfde verhaal. Ze zitten nu in de kwartfinale en je komt nu niet meer tegen de makkelijkste spelers en Haas kan het iemand erg moeilijk maken. Het blijft een gok en misschien kan die er nu wel goed mee omgaan, maar de gok voor odd 5 neem ik dat hij er met zijn spel niet goed mee om kunt gaan.
0 Vind ik leuk's
Frankrijk mist wel een rits aan spelers he, en uruguay speelt met een aardige opstelling volgens mij
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Frankrijk mist wel een rits aan spelers he, en uruguay speelt met een aardige opstelling volgens mij

Frankrijk idd verloren
0 Vind ik leuk's
Nederland U21
Holland U21 v Germany U21 - Match Betting Holland U21 @ 3.00
Odd: 3.00 (bij williamhill)
Stake : €5.00
Mogelijke uitbetaling: € 15.00
Tennis
Serena Williams v Sara Errani - To Win A Set Sara Errani @ 3.75
Odd: 3.75
Stake : €4.00
Mogelijke uitbetaling: € 15.00
Nederland U21 + Tennis
Serena Williams v Sara Errani - To Win A Set Sara Errani @ 3.75
Holland U21 v Germany U21 - Draw No Bet Holland U21 @ 2.00
Odd: 7.50
Stake : € 1.00
Mogelijke uitbetaling: € 7.50
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Nederland U21
Holland U21 v Germany U21 - Match Betting Holland U21 @ 3.00
Odd: 3.00 (bij williamhill)
Stake : €5.00
Mogelijke uitbetaling: € 15.00

Fjieuw gelukkig! (Y)
MLB combo
ATL Braves @ LA Dodgers - Total Runs Over (7.0) @ 1.87
NY Mets @ WAS Nationals - Total Runs Over (7.0) @ 1.83
Odd: 3.43
Stake : €5.00
Estimated Returns : € 17.13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.