Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: rollerdam

Aangezien ik ook al weer een tijdje mee ga en meespeel met jullie zou ik graag ook mijn tips met jullie allen willen delen. Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben en we allemaal meer gaan verdienen.

Heb je misschien tips voor mij staat u vrij mij een PM te sturen, graag zelfs ik sta voor alles open :)

Ik kies voornamelijk uit voetbalwedstrijden en kies selectief uit competities de teams waarop ik bereid ben te spelen en bekijk dan de verschillende mogelijkheden om zo veilig mogelijk in te zetten door vaak te kiezen voor draw no bet ( bij eventueel gelijkspel word de bet gevoid en krijg je money back of vervalt de quotering uit je combi ), daarnaast speel ik vaak op goals, dan bedoel ik allebei de teams scoren en over 1,5/2,5 en in het uiterste geval over 3,5.

Een enkele keer pak ik ook wel eens een team wint eerste helft of -1 handicap bij absolute toppers als een Bayern Munchen of Barcelona, dit zal ik dan ook vermelden wanneer ik deze ga spelen.

Mijn strategie is simpel ik speel alles altijd als Single bet, daarna maak ik van de keuzes ook combinaties.

De bookmaker waar ik grotendeels speel is Comeon dus de odds die ik zal vermelden komen daarvandaan en kunnen verschillen met die van jouw bookmaker, hou daar rekening mee. Ik weet niet of het belangrijk is maar ik zal de inzetten die ik doe voor mezelf houden omdat u zelf kan bepalen welk bedrag u bereid bent te zetten op een bet.

Uiteraard zal er heus wel een screenshotje hier en daar voorbij komen waarin u de stakes toch wel kunt zien maar dat zal achteraf zijn.

Good luck allemaal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrollerdam in 15-02-2015 09:57 Leden topics
in 15-02-2015 09:57 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb een strategie bedacht die ik al een weekje aan het uitproberen ben, en voor mij persoonlijk heel goed uitpakt. Vandaar dat ik het met jullie wil delen:

Zoek twee wedstrijden waarbij je een over 2,5 goals en under 2,5 goals weddenschap kunt vinden die een redelijke odd bieden van minimaal 1,7 + voor beide opties. Kies natuurlijk ook twee wedstrijden waarbij de grootste verwachting is dat de goals natuurlijk echt vallen ! Niet alleen zoeken naar de juiste odds maar dat terzijde. De wedstrijden mogen niet gelijktijdig worden gespeeld.

Ik maak met de combinaties met de weddenschap o/u 2,5 goals. Het worden vier verschillende combinaties waarbij je dus alle mogelijke uitkomsten hebt ingedekt.

Ziet er dan uit als volgt, als jij gebruikt maakt van minimale odds van 1,7 of hoger:
60.00 euro op Over x Over odd 3+
13.33 euro op Under x Under odd 3+
13.33 euro op Over x Under odd 3+
13.33 euro op Under x Over odd 3+

Door het spelen van alle 4 de bovenstaande combinaties garandeer je ongeacht welke uitkomst het word, dat je altijd iets uitgekeerd krijgt, nu is de verdeling van de inzetten op de verschillende combinaties wat ieder voor zich kan bepalen, maar mijn verdeling is te zien bij de combinaties.

Zoals ik al aan begin zei, zoek de wedstrijden op waar je verwacht dat er ook echt doelpunten vallen, en kijk de wedstrijd dan live mee.
Bij het volgen van wedstrijd 1 kan je eventueel nog 10 euro op de under 2,5 extra spelen als ‘verzekering’. Dit kan alleen als er dus 2 goals gescoord worden in wedstrijd 1 en de weddenschap UNDER 2,5 beschikbaar komt met een odd van minimaal @5. Mochten de goals toch niet vallen in wedstrijd 1 krijg je namelijk combi 2/3/4 uitgekeerd + de verzekering en heb je ongeveer 40+50 terug op 110.

Als wedstrijd 1 goed gaat zoals verwacht heb je in totaal 110 euro ingezet en staat je hoofdcombi met payout van 180+ nog steeds en kan je wedstrijd 2 volgen, waar je bij het vallen van 2 goals weer op zoek kunt gaan naar een UNDER 2,5 goals weddenschap met een odd van minimaal @5 en daar ook weer 10 euro op zetten. Mochten de goals in wedstrijd 2 uitblijven krijg je dus ook combinatie 2 3 of 4 uitbetaald en de verzekering, waardoor je ongeveer quitte speelt. Wanneer als de goals gewoon vallen als verwacht heb je winst.

Je kunt een voorbeeld van een winnende combinatie vinden op http://nl.tinypic.com/r/2059u95/8

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en hiermee ook lekker kunnen verdienen ! Heb je misschien nog tips of kritiek ? Altijd welkom !
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
lijkt me zeker geen slecht systeem, maar wanneer zet je je verzekering in? Als de weddenschap te voorschijn komt, of alleen als hij boven de odd vijf gaat?
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/18/2015
Italy U21 - Sweden U21 /soccer, U21 European Championship/
Degerfors - Syrianska /soccer, Sweden Superettan/

MLB: Los Angeles Angels - Arizona Diamondbacks

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*
*promotional price
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/18/2015
Italy U21 - Sweden U21 /soccer, U21 European Championship/
Degerfors - Syrianska /soccer, Sweden Superettan/

MLB: Los Angeles Angels - Arizona Diamondbacks

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

*promotional price
0 Vind ik leuk's
de Under 2,5 is altijd beschikbaar, maar ik zet hem dus alleen in als er 2 goals gevallen zijn in wedstrijd 1 voor 10 euro om ongeveer quitte te kunnen spelen.

En je kunt de verzekering iets hoger inzetten bij wedstrijd 2, als wedstrijd 1 dus al binnen is, want als er dan 2 goals vallen zal de Over 2,5 jou de main combi met de hoogste payout uitkeren met een inzet van 100-110 , en kan je bijvoorbeeld 20 a 30 euro inzetten op de Under 2,5 tegen een odd @5 mits deze beschikbaar is, want dan heb je de combi 2/3/4 binnen met 40-50 payout en je verzekering van 10-30 x5

0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Gisteren en vandaag vanwege het ontbreken van goede voetbal wedstrijden de combi zelfs maar op een tweetal tennis matches gegooid en heeft zn vruchten dik afgeworpen, zie onderstaande screen :

http://nl.tinypic.com/r/2vc9gk2/8
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Eigenlijk bedoelde ik onderstaande klapper, maar de vorige was ook een soortgelijke en ook binnen zoals je ziet.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=23m20sg&s=8#.VYMlZPntlHw
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
rollerdam:
Gisteren en vandaag vanwege het ontbreken van goede voetbal wedstrijden de combi zelfs maar op een tweetal tennis matches gegooid en heeft zn vruchten dik afgeworpen, zie onderstaande screen :

http://nl.tinypic.com/r/2vc9gk2/8

rollerdam:
Eigenlijk bedoelde ik onderstaande klapper, maar de vorige was ook een soortgelijke en ook binnen zoals je ziet.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=23m20sg&s=8#.VYMlZPntlHw

Jammer dat je ze niet vooraf had gepost, anders had ik ze wel meegespeeld :-$
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

6/20/2015
Uruguay - Paraguay /soccer, Copa America/
Germany U21 - Denmark U21 /soccer, U21 European Championship/

Fix: Seattle Sounders - San Jose Earthquakes /soccer, USA, MLS

MLB: Colorado Rockies - Milwaukee Brewers

*promotional price
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

6/20/2015
Uruguay - Paraguay /soccer, Copa America/
Germany U21 - Denmark U21 /soccer, U21 European Championship/

Fix: Seattle Sounders - San Jose Earthquakes /soccer, USA, MLS

MLB: Colorado Rockies - Milwaukee Brewers

*promotional price
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.