unibet tips van ajaxmaster
Ik had eerder al een forum alleen het lukt me niet meer om daarop te komen dus ben ik een nieuwe begonnen.
Ongeveer een week geleden ben ik begonnen bij Unibet en gaat redelijk goed.
Daardoor ga ik mijn tips aan jullie geven, zodat jullie er ook wat aan hebben.
Ik zal vooral voetbaltips en tennistips plaatsen omdat ik daar het meeste verstand van heb.
Voor de rest zal ik ook veel tips geven met welke speler gaat scoren en over 1.5 tips etc.
Ik hoop dat jullie mijn topic leuk gaan vinden en dat we samen geld gaan verdienen.
Ongeveer een week geleden ben ik begonnen bij Unibet en gaat redelijk goed.
Daardoor ga ik mijn tips aan jullie geven, zodat jullie er ook wat aan hebben.
Ik zal vooral voetbaltips en tennistips plaatsen omdat ik daar het meeste verstand van heb.
Voor de rest zal ik ook veel tips geven met welke speler gaat scoren en over 1.5 tips etc.
Ik hoop dat jullie mijn topic leuk gaan vinden en dat we samen geld gaan verdienen.
in 4-03-2012 11:56 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Er worden vaak vragen gesteld over hoe je makkelijk de bonus kunt rondspelen. Hierbij ga ik jullie een tip geven hoe je de bonus makkelijk kan rond spelen!
Zet in op basketbal: 50 op even 1.90 en 50 op oneven 1.90 en je speelt 100 euro rond en alleen je maakt 5 euro verlies en doe dit 6x en je hebt je bonus rondgespeeld en houdt 120 euro over dus 70 euro winst. Je zou eventueel er nog 1 bij kunnen doen zoals een over 0.5 of real thuis winnen zodat de quote boven de 2 komt en maak je er zelfs nog winst op alleen moet je die nog wel goed hebben.
Met deze tactiek heeft een vriend van mij zijn bonus vrij gespeeld en nog veel winst overgehouden!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben (y)
Zet in op basketbal: 50 op even 1.90 en 50 op oneven 1.90 en je speelt 100 euro rond en alleen je maakt 5 euro verlies en doe dit 6x en je hebt je bonus rondgespeeld en houdt 120 euro over dus 70 euro winst. Je zou eventueel er nog 1 bij kunnen doen zoals een over 0.5 of real thuis winnen zodat de quote boven de 2 komt en maak je er zelfs nog winst op alleen moet je die nog wel goed hebben.
Met deze tactiek heeft een vriend van mij zijn bonus vrij gespeeld en nog veel winst overgehouden!
Ik hoop voor jou dat je geen problemen gaat krijgen wanneer je vraagt om uitbetaald te worden , want in de voorwaarden staat degelijk vermeld dat zulke weddenschappen niet in aanmerking komen
Je mag niet inzetten op alle mogelijke uitkomsten van een wedstrijd , zie 4é puntje bij voorwaarden
Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Je mag niet inzetten op alle mogelijke uitkomsten van een wedstrijd , zie 4é puntje bij voorwaarden
Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
ajaxmaster:
Er worden vaak vragen gesteld over hoe je makkelijk de bonus kunt rondspelen. Hierbij ga ik jullie een tip geven hoe je de bonus makkelijk kan rond spelen!
Ikzelf raad deze tactiek af, aangezien je de bonus niet op deze manier mag rond spelen
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Ikzelf raad deze tactiek af, aangezien je de bonus niet op deze manier mag rond spelen
ajaxmaster:
Dit is gewoon geld verspillen aangezien je beter met je geld kan gaan wedden of gaan surebetten via betfair (zoals uitgelegd in artikelen en topics hier op VW).
Daarnaast als het wel zou mogen maak je €20 winst op deze bonus. Zou je dit verlies van €80 wel willen nemen? Als je deze tactiek hanteert moet je maar eens nadenken of je wel wilt wedden. Want wanneer je daarna weer verder gaat met wedden heb je €20 bonusvrij als winst, dat schiet ook niet op.
Retarded gambler
Jaa, ik weet al dat het niet kan en heb niet goed gelezen en dat is erg stom van me. Morgen maar weer wedden op CL kijken wat het oplevert!
Voor vandaag weer nieuwe tips!
Real, Tottenham @1.66 (y)
Benfica, West ham, Everton to score @2.01(n) jammer dat benfica niet scoorde!
Uitleg hierbij: Benfica heeft sinds 07/08/10 thuis altijd gescoord, Westham zie ik wel winnen van een club die onderin mee doet, dus scoren ze ook en Everton heeft sinds 2000 altijd in een wedstrijd tegen Sunderland gescoord dus dat zie ik weer gebeuren.
Real -1 @1.92(y)
Benfica @2.25(n)
Roddick, Tsonga, FC Dundee @2.80(n)
Veel succes vanavond! (y)
Real, Tottenham @1.66 (y)
Benfica, West ham, Everton to score @2.01(n) jammer dat benfica niet scoorde!
Uitleg hierbij: Benfica heeft sinds 07/08/10 thuis altijd gescoord, Westham zie ik wel winnen van een club die onderin mee doet, dus scoren ze ook en Everton heeft sinds 2000 altijd in een wedstrijd tegen Sunderland gescoord dus dat zie ik weer gebeuren.
Real -1 @1.92(y)
Benfica @2.25(n)
Roddick, Tsonga, FC Dundee @2.80(n)
Veel succes vanavond! (y)
Single + dubbel: Barca, Bayern @2.92
Sheffield united, AC milan - Barca beide scoren @2.34
ACMBAR over 2.5, MARBAY over 0.5 in de 1e helft @2.45
Bayern DNB, Messi to score @2,07
Bay -1, AC milan meeste kaartpunten @5,37
Totaal aantal schoten op doel over 11.5 ACMBAR @2.00
Murray, Bar -1 @3.34
Succes (y)
Sheffield united, AC milan - Barca beide scoren @2.34
ACMBAR over 2.5, MARBAY over 0.5 in de 1e helft @2.45
Bayern DNB, Messi to score @2,07
Bay -1, AC milan meeste kaartpunten @5,37
Totaal aantal schoten op doel over 11.5 ACMBAR @2.00
Murray, Bar -1 @3.34
Succes (y)
Vandaag weer een paar bets:
Nadal, Djoko 2-0 in sets @2.11
Dortmund, FC Utrecht @1.66
MVV, Helmond sport, Fortuna sittard @3.35
Alles bij jupiler league over 1.5 @2.02
Succes (y)
Nadal, Djoko 2-0 in sets @2.11
Dortmund, FC Utrecht @1.66
MVV, Helmond sport, Fortuna sittard @3.35
Alles bij jupiler league over 1.5 @2.02
Succes (y)
To score:
Anderlecht(y)
Atletico madrid(y)
Cambuur Leeuwarden(y)
Celtic(y)
Hannover 96(y)
Schalke 04(y)
Inter(y)
Newcastle(y)
RKC(y)
Tottenham(y)
Valencia(y)
AZ(y)
@5.52(y)
Ajax(y)
Anderlecht(n)
Nec(y)
@1.86(n)
Ajaccio x2(y)
Vitesse 1x(y)
Cagliari - Atalanta under 2.5(y)
Hannover - Borrusia m over 1.5(y)
@6.58(y)
Schalke(n)
Nec(y)
Tottenham(y)
RKC 1x(y)
Ajax -1(y)
@8.28(n)
Anderlecht(y)
Atletico madrid(y)
Cambuur Leeuwarden(y)
Celtic(y)
Hannover 96(y)
Schalke 04(y)
Inter(y)
Newcastle(y)
RKC(y)
Tottenham(y)
Valencia(y)
AZ(y)
@5.52(y)
Ajax(y)
Anderlecht(n)
Nec(y)
@1.86(n)
Ajaccio x2(y)
Vitesse 1x(y)
@6.58(y)
Schalke(n)
Nec(y)
Tottenham(y)
RKC 1x(y)
Ajax -1(y)
@8.28(n)
ajaxmaster:
To score:
Anderlecht(y)
Atletico madrid(y)
Cambuur Leeuwarden(y)
Celtic(y)
Hannover 96(y)
Schalke 04(y)
Inter(y)
Newcastle(y)
RKC(y)
Tottenham(y)
Valencia(y)
AZ(y)
@5.52(y)
Ajax(y)
Anderlecht(n)
Nec(y)
@1.86(n)
Ajaccio x2(y)
Vitesse 1x(y)
@6.58(y)
Schalke(n)
Nec(y)
Tottenham(y)
RKC 1x(y)
Ajax -1(y)
@8.28(n)
To score:
Anderlecht(y)
Atletico madrid(y)
Cambuur Leeuwarden(y)
Celtic(y)
Hannover 96(y)
Schalke 04(y)
Inter(y)
Newcastle(y)
RKC(y)
Tottenham(y)
Valencia(y)
AZ(y)
@5.52(y)
Ajax(y)
Anderlecht(n)
Nec(y)
@1.86(n)
Ajaccio x2(y)
Vitesse 1x(y)
@6.58(y)
Schalke(n)
Nec(y)
Tottenham(y)
RKC 1x(y)
Ajax -1(y)
@8.28(n)
Heerlijke dag gehad waarbij ik een aardige winst heb gepakt!
Laten we deze lijn doortrekken naar de Champions League.
Morgen zal ik weer nieuwe tips plaatsen (y)