Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Twouters Topic

Hey iedereen,
zoals jullie gewoon zijn van mij, schrijf ik heel wat met een uitgebreide uitleg, dus hierbij dan ook de redenen waarom ik überhaupt zelf een topic open, ook al heb ik daar nooit echt behoefte aan gehad.
Laten we beginnen met volgend lijstje:
Waarom heb ik zelf nog GEEN topic geopend
1. Er heerst op dit moment duidelijk een instabiliteit op de markt: te veel topics en te onoverzichtelijk, 2. Sommige topics worden ook meteen volgespamd e.d. en zijn bijna meteen voer om vertikaal te klasseren.
3. Er steekt wat tijd in het opbouwen van een kwaliteitsvolle en interessante topic, tijd die ik op dit moment kan gebruiken om te studeren.
4. Geen zin om één te openen
Waarom open ik dan alsnog dit topic (AKA wat komt er in dit topic)
1. Hoewel ik aanhaalde in het eerste punt daarnet dat er een overaanbod van gebruikerstopics wil ik inspelen op een nichemarkt, namelijk de Betfair gebruikers.
2. De tips die ik post in mijn voorbeschouwingen van de Jupiler Pro League en Cofidis Cup zal ik hier ook proberen bij te houden zodat het enigszins overzichtelijk kan overkomen en er (weliswaar beschaafd) over kan gediscuteerd worden nog.
3. Zoals velen al wel weten ben ik de laatste tijd bezig met het 'Drawlayen' op Betfair en met het traden van allerlei bets (op dit moment ZONDER gebruik van Bet Angel, ben nog niet zo lang er mee bezig.)
Ik wil hier dan ook bijhouden wat de resultaten zijn van het drawlayen en zal op voorhand posten welke wedstrijden ik ga spelen met eventueel een korte uitleg)
Laten we één ding duidelijk maken: ik wil hieronder GEEN reactie lezen met de vraag wat drawlayen of traden is (of uberhaupt wat layen is), dat vinden jullie netjes hier op de site of op de geweldige site www.google.com
(Ik denk wel dat ik aan mijn 200 tekens zit) (h)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar twouter
Country flagtwouter in 7-01-2012 06:37 Leden topics
in 7-01-2012 06:37 Leden topics
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.