Tips van: zaka1992
Hallo allemaal,
Heb besloten om ook een eigen topic te openen. Niet om mijn stats bij te houden maar om tips te geven met wedstrijden waar mogelijk veel goals gaan vallen. Deze zoek ik van tevoren uit op de live calendar van Unibet en bij aanvangstijd een herinnering op mijn telefoon. Ik tip al een tijdje in de chat, en niet zonder succes. Ik tip vooral overs & corners.
Goeie tactiek die mij aan veel succesvolle bets heeft geholpen. Mijn bedoeling is om hier prematch wedstrijden op te zetten waarin het goed mogelijk is dat er minstens 4 goals door 1 ploeg worden gescoord. Dus niet in zijn algemeenheid doelpuntrijke duels maar ploegen die wedstrijden domineren en dit ook in de score uitdrukken.
Vaak lopen mensen deze overs mis, zoals vandaag een 11-0 wedstrijd van FK Minsk. Om te zorgen dat jullie deze niet meer mislopen plaats ik hier mogelijke OVER-wedstrijden prematch.
Het gaat hier meestal om:
Vrouwenwedstrijden
Jeugdwedstrijden
Reservewedstrijden
Seniorenwedstrijden uit Azie & Oostblok
Ik zal hier prematch plaatsen, WEDSTRIJD - AANVANGSTIJD - LINK naar soccerway voor stats van de desbetreffende teams.
Hulp is altijd welkom, dus mochten jullie ook mogelijke OVER-wedstrijden hebben gooi ze er dan bij met bovenstaande info. Laten we met zn allen zo'n groot mogelijk overzicht maken.
Heb besloten om ook een eigen topic te openen. Niet om mijn stats bij te houden maar om tips te geven met wedstrijden waar mogelijk veel goals gaan vallen. Deze zoek ik van tevoren uit op de live calendar van Unibet en bij aanvangstijd een herinnering op mijn telefoon. Ik tip al een tijdje in de chat, en niet zonder succes. Ik tip vooral overs & corners.
Goeie tactiek die mij aan veel succesvolle bets heeft geholpen. Mijn bedoeling is om hier prematch wedstrijden op te zetten waarin het goed mogelijk is dat er minstens 4 goals door 1 ploeg worden gescoord. Dus niet in zijn algemeenheid doelpuntrijke duels maar ploegen die wedstrijden domineren en dit ook in de score uitdrukken.
Vaak lopen mensen deze overs mis, zoals vandaag een 11-0 wedstrijd van FK Minsk. Om te zorgen dat jullie deze niet meer mislopen plaats ik hier mogelijke OVER-wedstrijden prematch.
Het gaat hier meestal om:
Vrouwenwedstrijden
Jeugdwedstrijden
Reservewedstrijden
Seniorenwedstrijden uit Azie & Oostblok
Ik zal hier prematch plaatsen, WEDSTRIJD - AANVANGSTIJD - LINK naar soccerway voor stats van de desbetreffende teams.
Hulp is altijd welkom, dus mochten jullie ook mogelijke OVER-wedstrijden hebben gooi ze er dan bij met bovenstaande info. Laten we met zn allen zo'n groot mogelijk overzicht maken.
in 26-08-2015 21:32 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedbet:
Belarus U17 - Germany U17
word wel een doelpuntenfestijn vanmiddag.
Belarus U17 - Germany U17
word wel een doelpuntenfestijn vanmiddag.
Kan geen bookie vinden die deze aanbied, vorige wedstrijd was het 6-0 voor germany.
Weet jij of die Live komt wedbet ?
Ik hoop op goals in de zweedse comp.
Lunds BK vs Trellersborg (vorige h2h was 0-4
ik ga voor o1.5 ht @2.05
Nummer twee tegen nummer laatst.
Staat op de live calendar op Unibet voor 17:00 uur.
Ik verwacht hier wel een aantal goals.
Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:33
Kolding houdt van scoren. Een mooie Over in de maak.
wedbet:
http://oi60.tinypic.com/102ph01.jpg">
http://oi60.tinypic.com/102ph01.jpg">
Mooi gespot komt deze op Unibet?
Ja zaka kolding staat wel op de live calendar maar zal zoals zo vaak waarschijnlijk uiteindelijk niet live komen :(
Uitslagen:
Lystrup U21 - Kolding IF U21 1-3
OPS II - Hercules JS 0-9
:(
Lystrup U21 - Kolding IF U21 1-3
OPS II - Hercules JS 0-9
:(
Sterk gevonden ouwe, ik heb alleen Hercules niet gezien damnn . Nog wat voor morgen?
Staat ook op de live kalender van unibet.
Onze vrienden van de vorige keer Rosenborg II ook weer in actie.
Staan op de live kalender van Unibet. Eerdere confrontatie 1-4 in uitduel voor Rosenborg II