Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
als je kijkt naar de servicepercentages weet je al genoeg.
dan is het niet meer dan logisch dat je maar 2 van je 8 opslagspellen wint, van een totale offday gesproken, dit was er nu eens echt eentje.
op aanvraag nog eens een tipje
Roanic over 3.5 set
Serena wint 2-0
odd = mooie verdubbelaar
Good Luck
Martic wint
Maria wint
Belgie wint
Oddje van 2.80
Martic en Maria spelen om 17 uur en 20 uur op Challenger van Chicago
Good Luck en like maar als je volgt ;)
Martic wint
Maria wint
Belgie wint
Oddje van 2.80
Martic en Maria spelen om 17 uur en 20 uur op Challenger van Chicago
Good Luck en like maar als je volgt ;)
was toch weer schoon prijske :)
Martic win straks van Barthel , yellow ?
heb je ze al gezet ?
gr. Ron ( bikertje)
Martic win straks van Barthel , yellow ?
heb je ze al gezet ?
gr. Ron ( bikertje)
heb er niet op gespeeld, heb vandaag niks van tennis gespeeld en gisteren enkel maar murray/mattek-sands.
ben nu al aant kijken voor morgen, mits mooie odds speel ik Bangoura en Opelka
Jammer yellow , want ze heeft weeral makkelijk gewonnen in 2 sets van Barthel :wink:
ik heb ze alvast meegepakt en weeral mooie winst vandaag met Martic:thumbsup:
Gr.ron
Vandaag Daviscup en ik speel vandaag op thuisspelers waarvan ik toch wel iets verwacht met een nog redelijk mooi odd.
Medvedev wint van Ivashka voor oddje van 1.35
Raonic wint 3-0 tegen De Bakker voor oddje van 1.55
gezamelijk is dit een oddje van 2.10
Aangezien dit voor mij "normaal" gezien easy zou moeten kunnen lukken speel ik hier vandaag very high stake op ;)
Good Luck guys
Vind het toch wel een risico Yellow om hier highstake op te gaan. Alleen voor de World Group landen staat er deze Davis Cup iets op het spel. Wedstrijden van Medvedev en Raonic gaan eigenlijk nergens om, aangezien de Davis Cup volgend jaar toch op de schop gaat.
GL in ieder geval :)