Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
:thumbsup::thumbsup::tennis:
proficiat weeral yellowboy :wink:
wat wordt het voor morgen , heb je nog tips WTA of ATP ?
gr.bikertje :wink:
ik had gisteren al getipt over standard - brugge van vandaag ;)
Voor Morgen:
Kudla - Bonzi -> 1 -> 1.60
deze wedstrijd lijkt mij nogal speelbaar, ik durf niet echt meer op grote tornooien spelen omdat er veel van die toppers nu wat gas terugnemen, zeker als ze met kleine kwaaltjes sukkelen gaan ze geen risico's willen nemen, ik ga de voorbereidingstornooien dus voor een groot stuk gewoon aankijken.
Bonzi won nog maar 1 van zijn 5 gravelwedstrijden dit jaar, Kudla won toch al iets meer en ik hoop dan ook dat hij morgen wint.
Middle stake.
Good Luck Guys ;)
wat een drama die Kudla, na een redelijk goede eerste set kreeg hij gene salaat niemeer uiteen geklopt, de pummel.
Morgen ga ik puur op gevoel voor een 2-0 zege van Mooie Maria tegen Barty.
odd is rond de 2.30
als je nog wat wil verhogen kan je er eventueel in bordeaux nog een andreozzi of chardy bijnemen.
Good Luck guys
Morgen ga ik puur op gevoel voor een 2-0 zege van Mooie Maria tegen Barty.
odd is rond de 2.30
als je nog wat wil verhogen kan je er eventueel in bordeaux nog een andreozzi of chardy bijnemen.
Maria heeft het laten liggen in set 2, ze werd gebroken voor 4-2 en meteen kreeg ze 3 breakpunten voor een rebreak maar ze verprutste allemaal, had het hier 4-3 geworden was het goed gekomen :(
Andreozzi en chardy gingen beide heel easy met 2-0
nu even geen tips meer voor tennis, vanaf nu volle focus op RG en zoveel mogelijk enkel volgen zonder te betten ;)
Spijtig dat je niks meer tipt nu voor tennis, yellowboy :relieved:
je was goed bezig en wij volgden jouw tips met veel plezier !!
hopelijk kan je toch nog wat tips meegeven af en toe.
gr.biker
ik zal nog een tipje geven, let op, ik speel hem zelf niet ;)
Del Potro - Goffin -> Goffin +1.5 set -> 1.50
Goffin is goed op gravel, ik denk wel dat hij een setje kan meepikken
ook Nishikori - Kohlschreiber -> Kohlschreiber +1.5 set -> 1.55
vind ik een mooie om te spelen
Voor diegene die nog een tipje willen:
Halep - Svitolina -> over 21.5 game -> 1.91
Good Luck guys