Tips van: yellowboy
mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
yellowboy:
nu had ik dit weekend een betje gemaakt en niet gedeeld met: zulte waregem, newcastle en ac milan en uiteraard is deze wel juist.
elke keer als ik deel gaat het verkeerd en als ik niet deel is het prijs.
ik ga nog 1 maal proberen iets te delen, ditmaal ga ik voor 2 keer NHL player points
Blackhawks - Dallas -> Anisimov scoort ten minste 1 punt ->1.60
Carolina - New Jersey Devils -> Skinner scoort ten minste 1 punt -> 1.62
gezamelijke odd van 2.59
Good Luck als je meespeelt
(y) (y) (y)
nu had ik dit weekend een betje gemaakt en niet gedeeld met: zulte waregem, newcastle en ac milan en uiteraard is deze wel juist.
elke keer als ik deel gaat het verkeerd en als ik niet deel is het prijs.
ik ga nog 1 maal proberen iets te delen, ditmaal ga ik voor 2 keer NHL player points
Blackhawks - Dallas -> Anisimov scoort ten minste 1 punt ->1.60
Carolina - New Jersey Devils -> Skinner scoort ten minste 1 punt -> 1.62
gezamelijke odd van 2.59
Good Luck als je meespeelt
(y) (y) (y)
Blackhawks scoorden 4 keer en Anisimov was goed voor goal en assist dus duidelijk binnen.
Helaas scoorde Carolina maar 1 keer en zat Skinner er voor niks tussen, is wel balen :-(
it's all about the money ;)
Uruguay - Ecuador -> 1 -> 1.58
Uruguay heeft super gespeeld thuis tijdens deze kwalificaties, er werd al 14 keer gescoord en ze incasseerden nog geen enkel doelpunt.
Op basis van die statistieken lijkt mij deze odd nog wel mooi.
Go for it ;-) (y) (y) (y)
Uruguay heeft super gespeeld thuis tijdens deze kwalificaties, er werd al 14 keer gescoord en ze incasseerden nog geen enkel doelpunt.
Op basis van die statistieken lijkt mij deze odd nog wel mooi.
Go for it ;-) (y) (y) (y)
yellowboy:
tipje voor morgen waarvan ik verwacht dat de odd nog gaat dalen.
Finse Ijshockey:
Jukurit - Kookoo -> 1 -> 1.95
De 4de in het klassement en in goede flow zit die thuis speelt en een doelpuntensaldo van +8 tegen
De voorlaatste in het klassement die in een slechte flow zit en met een doelpuntensaldo van -23
De vorige wedstrijd werd door Jukurit pas gewonnen in extra time maar dat was op verplaatsing.
Daarom heb ik wel vertrouwen in deze bet met mooie odd.
Good luck als je meespeelt (y) (y) (y)
Jukurit - Kookoo -> 1 -> 1.95
als je het op 2 minuten tijd weggeeft als echte amateurs kan je beter gaan pingpongen :-|
mijn tip op unibet voor vandaag:
Belgische beker: Sint-Truiden - KV Mechelen
welk team bereikt de volgende ronde: KV Mechelen 2.30
Dit is de laatste ronde met rechtstreekse uitschakeling
Mechelen heeft elk seizoen wel zin in een beker avontuurtje en bevindt zich momenteel in de buik van het klassement (plaats 10)
STVV daarentegen hangt op een gedeelde laatste plaats met westerlo en voor hun primeert absoluut het behoudt.
Ik kan mij dan ook moeilijk inbeelden dat ze nog eens zin gaan hebben in 2 extra wedstrijden door de week als ze zich volop op hun wedstrijden in het weekend voor hun behoud moeten focussen.
STVV behaalt wel hun beste resulaten thuis maar de laatste 5 duels werden door Mechelen nooit verloren (4 maal winst en 1 maal gelijk).
Al deze factoren bij elkaar doen mij besluiten dat de Odd voor Mechelen bereikt volgende ronde gewoon VEEL te hoog is en daarom wil ik hem delen met jullie.
Laat maar weten als je meespeelt.
GOOD LUCK
Belgische beker: Sint-Truiden - KV Mechelen
Dit is de laatste ronde met rechtstreekse uitschakeling
Mechelen heeft elk seizoen wel zin in een beker avontuurtje en bevindt zich momenteel in de buik van het klassement (plaats 10)
STVV daarentegen hangt op een gedeelde laatste plaats met westerlo en voor hun primeert absoluut het behoudt.
Ik kan mij dan ook moeilijk inbeelden dat ze nog eens zin gaan hebben in 2 extra wedstrijden door de week als ze zich volop op hun wedstrijden in het weekend voor hun behoud moeten focussen.
STVV behaalt wel hun beste resulaten thuis maar de laatste 5 duels werden door Mechelen nooit verloren (4 maal winst en 1 maal gelijk).
Al deze factoren bij elkaar doen mij besluiten dat de Odd voor Mechelen bereikt volgende ronde gewoon VEEL te hoog is en daarom wil ik hem delen met jullie.
Laat maar weten als je meespeelt.
GOOD LUCK
yellowboy:
als ik hier iets durf tippen gaat het fout :-(
ze hebben de laatste 10 minuten van reguliere speeltijd + de verleningen tegen 10 man mogen spelen en zelfs dan kunnen ze nog geen beslissende treffer maken, als je dan ook nog penalty's trapt net alsof je rugby aan het spelen bent ja, dan weet je genoeg he :-@
voor vanavond heb ik paar mooie dingetjes gevonden,
een combi met oostende en zulte waregem wint voor odd van 2.75
een single: zulte waregem wint en beide teams scoren voor odd van 2.60
een combi met oostende en zulte waregem wint voor odd van 2.75
een single: zulte waregem wint en beide teams scoren voor odd van 2.60
als ik hier iets durf tippen gaat het fout :-(
ze hebben de laatste 10 minuten van reguliere speeltijd + de verleningen tegen 10 man mogen spelen en zelfs dan kunnen ze nog geen beslissende treffer maken, als je dan ook nog penalty's trapt net alsof je rugby aan het spelen bent ja, dan weet je genoeg he :-@
Ik was gevolgd maar had Mechelen draw no bet gezet aan een odd van 2.20 op Unibet. Was iets zekerder...
na bijna een maand en een redelijk goede periode ga ik nog eens proberen om een tipje te geven:
ijshockey Rusland -> KHL -> Slovan Bratislava - Tractor -> 2 -> 2.20 ofwel inclusief overtime + penalty shootout aan 1.73 (voor iets meer zekerheid)
Deze bet is vooral gebaseerd op de goede vorm van Tractor want ze wonnen hun laatste 4 wedstrijden.
Ook het verschil in defense is enorm groot, aanvallend zijn ze wel evengoed.
Ze speelden beide 41 wedstrijden maar Slovan kreeg 47 goals meer binnen dan Tractor (123 tegen 76) en Tractor scoorde er 2 meer (96 tegen 94)
2.20 vind ik persoonlijk een mooie odd maar ik ga toch voor de 1.73 en iets meer zekerheid.
Laat maar weten als je volgt en GOOD LUCK ;-) (y) (y) (y)
ijshockey Rusland -> KHL -> Slovan Bratislava - Tractor -> 2 -> 2.20 ofwel inclusief overtime + penalty shootout aan 1.73 (voor iets meer zekerheid)
Deze bet is vooral gebaseerd op de goede vorm van Tractor want ze wonnen hun laatste 4 wedstrijden.
Ook het verschil in defense is enorm groot, aanvallend zijn ze wel evengoed.
Ze speelden beide 41 wedstrijden maar Slovan kreeg 47 goals meer binnen dan Tractor (123 tegen 76) en Tractor scoorde er 2 meer (96 tegen 94)
2.20 vind ik persoonlijk een mooie odd maar ik ga toch voor de 1.73 en iets meer zekerheid.
Laat maar weten als je volgt en GOOD LUCK ;-) (y) (y) (y)
nieuw jaar, nieuwe kansen
De Minaur - Paire
ik speel hier Paire to win aan 1.56
De reden is simpel, die andere ken ik gewoon niet dus ik probeer hier Paire omdat de odd ook wel aantrekkelijk is.
De Minaur - Paire
ik speel hier Paire to win aan 1.56
De reden is simpel, die andere ken ik gewoon niet dus ik probeer hier Paire omdat de odd ook wel aantrekkelijk is.