Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yellowboy:

Traktor Chelyabinsk - SKA Sint Petersburg -> 2 -> 1.65

vanavond speel ik Champions League

Galatasaray - Anderlecht -> 1 -> 1.70

hoge coefficient vind ik hoewel Galatasaray nog niet helemaal het juiste ritme gevonden heeft mag anderlecht geen probleem vormen, hun frustraties na de weekendwedstrijd tegen Lierse zullen ze hopelijk al wel kwijt zijn maar ik denk niet da ze een kans maken tegen een Galatasaray dat gesteund wordt door de hevige thuisaanhang.

High stake ;-)

succes aan iedereen die meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ik speel hem zeker mee!
0 Vind ik leuk's
meteen ook al een ijshockeytip voor morgenvroeg

Vladivostok - Barys Astana -> 2 -> 2.20

dit vind ik een enorm hoge coefficient, Vladivostok heeft al zijn 4 wedstrijden tot hiertoe al verloren en 8 september verloren ze nog bij Barys Astana kansloos met droge 4-0 cijfers.

ik speel hem nu al High stake want ik verwacht dat de odd tegen morgenvroeg 11 uur nog serieus zal zakken.

succes als je hem meespeelt en uiteraard mag je altijd een reactie achterlaten als je hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
yellowboy:

Vladivostok - Barys Astana -> 2 -> 2.20

foei foei, maar het is zoals in het voetbal, als je penalty's mist is het moeilijk om te winne :-@
0 Vind ik leuk's
ik speel verder met volgende match voor vanavond

chelsea - shalke -> hc 0-1 -> 1 -> 1.90

heel grote odd voor chelsea en zie ze wel makkelijk winnen vandaag, shalke heeft vorig weekend nog met 4-1 verloren in gladbach en chelsea is op dit moment in superform, voor mij hier dus ook een HIGH stake ;-)
0 Vind ik leuk's
voor vannacht na een lange tijd nog eens een NHL tipje, ik heb een tijdje de kat uit de boom gekeken omwille van de rare resultaten in het seizoensbegin

Dallas - Toronto -> 1 -> 1.70

Van de 9 thuiswedstrijden dit seizoen wist Dallas er 6 te winnen waarvan 1tje na overtime

Totaal ander verhaal bij Toronto dat van zijn 11 uitwedstrijden er dit seizoen amper 3 kon winnen waarvan 2 na overtime, ze verloren er dus al 8 waarvan ook 2 na overtime.

Daarbij komt nog dat Dallas Na Montreal de beste aanval heeft met 54 doelpunten

Toronto heeft daarentegen dan weer 1 van de slechtste verdedigingen van de NHL met al 45 tegendoelpunten, enkel Edmonton (47), Columbus (54) en Calgary (59) doen nog slechter.

Dit alles bij elkaar lijkt de odd van 1.70 voor mij wel mooi om te spelen, succes als je volgt ;)
0 Vind ik leuk's
yellowboy:

Dallas - Toronto -> 1 -> 1.70

was net een voetbalmatch, wie zen kansen niet afmaakt krijgt in het slot het deksel op de neus en dat is hier wel gebeurd :-(

mijn nieuwe bet voor vannacht:

Pittsburgh Pinguins - Columbus Blue Jackets -> 1 -> 1.85

deze keer niet naar statistieken ofzo gekeken, gewoon een betje op het gevoel ;-)

succes als je meespeelt ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
na een tijdje toch mijn topic weer van onder het stof gehaald.
heb de laatste tijd toch een mooie winst gedraaid, nu zal ik nog eens proberen om af en toe tips te delen, in de hoop dat jullie ook mooie winst kunnen maken.

1) Celtic - hapoel beer sheva -> 1 -> 1.73

een mooie odd voor Celtic wat voor mij toch nog steeds 1 van de beste thuisploegen is in Europa, Hapoel speelde de laatste 2 uitconfrontaties in Europa telkens 0-0 tegen sherriff tiraspol en olympiakos piraeus maar ik zie Celtic zeker thuis wel een goaltje maken, misschien zefls 2 ;-)

2) Doi - McHale -> 2 -> 1.52

McHale is hier zeker de favoriete met haar goede opslag, ook alle onderlinge confrontaties tussen deze 2 gingen naar McHale, de laatste 2 waren zelfs nog dit jaar een ook op de ondergrond van vandaag hardcourt.

gezamelijk geeft deze combo een odd van 2.63

als je meespeelt mag je het altijd laten weten, alvast succes iedereen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
ONGELOOFLIJK, ik tip nog eens en McHale speelt een uiterst zwakke 2de en 3de set :( :-@
0 Vind ik leuk's
ik heb ook nog een tipje, maar het is wel een seasonal

bij topschutter van Kortrijk staat Papazoglou als favoriet aan 1.70

MAAR ik zou spelen op Jaadi, hij mocht dit weekend starten en scoorde prompt 2 keer.
zijn odd staat nu nog aan 2.60 maar ik verwacht wel dat hij nog gaat zakken dus als je mee wil profiteren moet je snel zijn

Laat maar iets weten als je meespeelt.

(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.