Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wu-tang-clan

Na een tijdje niet op VW te zijn geweest, hebben o.a. de NBA en NHL mij toch weer hier terug gebracht aangezien het seizoen weer begonnen is. Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze, mijn topic!
Niet al mijn tips komen hier in voor (o.a. geen livebets wat wel te verklaren is), maar alleen diegene die ik van tevoren plan.

Voor vanavond heb ik nog geen bets klaarstaan, wel ben ik ermee bezig op 't moment. Zullen in iedergeval voor 20:30 geplaatst worden hier. ;)

Op het moment heb ik mijn NHL en NBA tips (inclusief livebets) nagecheckt van dit seizoen. Zo sta ik ervoor:

NHL: 16 bets, 10 goed en 6 fout (Zie resultaten hieronder).
NBA: 13 bets, 10 goed en 3 fout. (Zie resultaten hieronder).

Hopelijk zal 't nog steeds goed gaan en genoeg winst behaald worden dit jaar! :)

Livetips:
NHL.

31 Oktober.
01:10 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win incl. OT @2.25 (in de 2e periode gezet bij een 1-0 achterstand)
01:35 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins over 1.5 team goals @3.10 (in de 3e periode gezet bij een 2-1 achterstand)

Prematch tips:
NHL

31 Oktober.
00:00 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win without OT @1.72
00:00 New Jersey Devils - Winnipeg Jets: Winnipeg draw/win @1.66
00:00 Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Kings over 2.5 team goals @2.23
00:30 Florida Panthers - Arizona Coyotes: under 5.5 total goals @1.89
00:30 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks: Blackhawks draw/win @1.45
00:30 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Lightning to win including OT @1.68
01:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks: Sharks over 1.5 team goals @1.43
01:00 St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Ducks draw/win @1.60
02:00 Colorado Avalanche - New York Islanders: Avalanche over 2.5 team goals @1.70
03:00 Vancouver Canucks - Montreal Canadiens: Canadiens to win including OT @2.25

Prematch tips:
NHL

1 November.
00:00 Columbus Blue Jackets - Toronto Maple Leafs: Blue Jackets incl. OT & penalty shootout @2.00
00:30 Detroit Red Wings - Los Angeles Kings: Detroit Red Wings incl. OT & penalty shootout @1.77
01:30 Dallas Stars - Anaheim Ducks: Ducks incl. OT & penalty shootout @2.00
02:00 Calgary Flames - Nashville Predators: Predators to win in Regular Time @2.40

Prematch tips:
NBA

30 Oktober.
00:30 Toronto Raptors - Atlanta Hawks: Over 195.5 @1.57
01:00 New York Knicks - Chicago Bulls: Bulls -2.5 @1.67
02:00 Denver Nuggets - Detroit Pistons: HT Denver Nuggets @1.50

Prematch tips:
NBA

31 Oktober.
00:00 Orlando Magic - Washington Wizards: HT Wizards @1.67
01:00 Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cavaliers to win the 3th quarter @1.45
01:00 Minnesota Timberwolves - Detroit Pistons: Timberwolves -2.5 @1.58
01:30 Dallas Mavericks - Utah Jazz: Dirk Nowitzki to score over 19.5 points @1.85
03:30 L. A. Clippers - Oklahoma City Thunder: Russell Westbrook to score under 29.5 points @1.85

Prematch tips:
NBA

1 November.
00:00 Indiana Pacers - Memphis Grizzlies: Under 192.5 points @1.49
01:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers: Cavaliers +9.5 @1.45
01:30 Milwaukee Bucks - Philadelphia 76ers: Jabari Parker to score over 13 points @1.90
03:00 Phoenix Suns - San Antonio Spurs: Spurs to win @1.91
03:00 Sacramento Kings - Portland Trailblazers: over 194.5 points @1.60
03:30 L.A Lakers - L.A Clippers: Clippers to win the 1st quarter @1.52
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwu-tang-clan in 1-11-2014 16:43 Leden topics
in 1-11-2014 16:43 Leden topics
338 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lol odd van Pelicans al gedaald, Wizards under ook hard gedaald.
The big guys are coming home, some great things are incoming! ;)

Update: Mavericks HC cover ook aan 't dalen en de Spurs krijgen zelfs een hogere HC (-5.5), daar waar ze net op -2.5 begonnen in de usa (mogelijk treden zij ook met hun starting line up aan, daar waar gister werd geroepen dat ze de old guys rust zouden gaan geven).
Magic hebben ook een daling gekregen van maar liefst €0.16, hangt er o.a. van af of Wade vanavond gaat spelen bij de Miami Heat.
Kings krijgen ook een bizar hoge hc line (ookal is 't een gehavend Timberwolves waar ze tegen aan gaan treden). Mogelijk hebben de Bookies ook begrepen dat Rudy en Cousins weer probable tot playable zijn tonight, I got the biggest price finally!
Ik tip daarom ook voor een 'Kings -5 @1.90 (1st half)' bet, zodat jullie als volgers ook een mooie prijs krijgen, go get 'em! ;)
0 Vind ik leuk's
wu-tang-clan:
boempatat:
wu-tang-clan:
Om de bookies ietwat voor te zijn heb ik al mijn NBA bets klaarstaan, lines en punten veranderen heel snel. Mocht er een veel zwaardere prijs te vinden voor een hogere + hc of u/o, pak ik deze bets ook aangezien daar dan hoger value in zit (om te coveren).
Het zijn deze bets geworden:

NBA:
23.11.2014 01:00 Orlando Magic - Miami Heat: Magic (1st Q.) @2.50
23.11.2014 02:00 Houston Rockets - Dallas Mavericks: Mavericks +6.5 @1.75
23.11.2014 02:00 Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings: Kings -1.5 @1.95
23.11.2014 02:30 Milwaukee Bucks - Washington Wizards: Under 197.5 @1.87
23.11.2014 02:30 San Antonio Spurs - Brooklyn Nets: Spurs -2.5 (1st half) @2.05
23.11.2014 03:00 Utah Jazz - New Orleans Pelicans: Pelicans to win @1.82

Ze worden gespeeld als single bets en met een low stake (2/10). ;)

Good luck! (y)

Die staan nog niet op UB?

Wat denk je zelf? :-|

knight876:
Nee nergens op, dit zijn de lines waar Wu tang op in wil gaan zetten denk ik.
Odds zijn wel opportunistisch ;-)

Knight en ik zitten op één lijn, was een logische gedachte idd. ;)
odds zijn juist realistisch, ze beginnen hoog, maar eindigen laag.

Sacremento Kings is wel een hele andere line want die werd geopend op -8.5, en dallas -6.5 @ 1.54
0 Vind ik leuk's
chico:
wu-tang-clan:
boempatat:
wu-tang-clan:
Om de bookies ietwat voor te zijn heb ik al mijn NBA bets klaarstaan, lines en punten veranderen heel snel. Mocht er een veel zwaardere prijs te vinden voor een hogere + hc of u/o, pak ik deze bets ook aangezien daar dan hoger value in zit (om te coveren).
Het zijn deze bets geworden:

NBA:
23.11.2014 01:00 Orlando Magic - Miami Heat: Magic (1st Q.) @2.50
23.11.2014 02:00 Houston Rockets - Dallas Mavericks: Mavericks +6.5 @1.75
23.11.2014 02:00 Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings: Kings -1.5 @1.95
23.11.2014 02:30 Milwaukee Bucks - Washington Wizards: Under 197.5 @1.87
23.11.2014 02:30 San Antonio Spurs - Brooklyn Nets: Spurs -2.5 (1st half) @2.05
23.11.2014 03:00 Utah Jazz - New Orleans Pelicans: Pelicans to win @1.82

Ze worden gespeeld als single bets en met een low stake (2/10). ;)

Good luck! (y)

Die staan nog niet op UB?

Wat denk je zelf? :-|

knight876:
Nee nergens op, dit zijn de lines waar Wu tang op in wil gaan zetten denk ik.
Odds zijn wel opportunistisch ;-)

Knight en ik zitten op één lijn, was een logische gedachte idd. ;)
Odds zijn juist realistisch, ze beginnen hoog, maar eindigen laag.

Sacremento Kings is wel een hele andere line want die werd geopend op -8.5, en dallas -6.5 @ 1.54

2 uur geleden anders geopend, zie mijn update hierboven.
0 Vind ik leuk's
Ben nu off van VW (got some other big work to do), later in de avond kom ik nog met mijn NHL tips, aangezien de NBA bets al geplaatst zijn hierboven en ik weer tijd heb! :)
Voor vragen e.d. kan er naar me gepm'd worden, het liefst om zo direct mogelijk te kunnen reageren. ;)

Veel succes! (y)
0 Vind ik leuk's
thyvadon:
Veel tips voor vanavond.

Speel zelf een lage kwantiteit dus ga kijken of ik er een paar uit kan pakken die ik mee speel. :)

wu-tang-clan:
Oké! :)
Hopelijk heb je er succes mee behaald, Thyva! Cheers! ;)

Zeker! (y)

Goede nacht voor mij gister. Had de Grizzlies, Spurs en Wizards mee gespeeld, alle goed. Bij de NHL had ik ook de Pinguins gespeeld, die dus fout helaas.
0 Vind ik leuk's
Zijn het meer fantasieodds wat je speelt dan wutang? Want ik keek vanmorgen om 7 uur al op marathon bet voor jij hier postte en daar lag moneyline op 1.25, dit was ook de odd waarmee de markt daarop werd geopend Rond 5 uur, zie bijv oddsportal, snap niet hoe jij aan sacremento -1,5 @ 1,95 komt?
0 Vind ik leuk's
chico:
Zijn het meer fantasieodds wat je speelt dan wutang? Want ik keek vanmorgen om 7 uur al op marathon bet voor jij hier postte en daar lag moneyline op 1.25, dit was ook de odd waarmee de markt daarop werd geopend Rond 5 uur, zie bijv oddsportal, snap niet hoe jij aan sacremento -1,5 @ 1,95 komt?

Gast, denk je nou echt dat ik zomaar odds plaats zonder enig info te hebben? Wie zegt dat ik odds van Marathonbet heb overgenomen? Vooruit, voor jouw geef ik uitleg hoe ik eraan ben gekomen:
Via allerlei sites, voor nu noem ik bijv. sbr (amerikaanse site met info over moneylines en overige lines als HC en u/o bij bijv. een bookie) heb ik kunnen zien dat de bookies in de usa met die lines zijn begonnen. Hiermee is 't vaak zo dat andere (EU) bookies op basis daarvan o.a. een bepaalde odd bepalen, vaak haal ik daaruit de beste odds en vergelijk ik ze. Niet alleen via Oddsportal, niet elke wedder heeft gelukkig één en dezelfde handelswijze. Maar dit is 1 van mijn manieren van goede odds spotten, ik kom niet als een hersenloze zomaar odds plaatsen o.b.v niks. ;)
Je hoeft geen zorgen te maken over mij, lees Knight zijn post even, hij had mij in 1e instantie ook door, met lezen kom je heel ver Chico. :)

Greetz. (y)
0 Vind ik leuk's
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen, ik speel zelf jarenlang op US Sports en weet hoe het systeem werk, heb over je andere bets niks te zeggen maar kon over die odd van sacremento -1,5 @ 1,95 niks vinden, zou je me een link willen sturen?
0 Vind ik leuk's
chico:
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen, ik speel zelf jarenlang op US Sports en weet hoe het systeem werk, heb over je andere bets niks te zeggen maar kon over die odd van sacremento -1,5 @ 1,95 niks vinden, zou je me een link willen sturen?

Je kon me ook pm'en, was achteraf veel makkelijker geweest, had 't al verzocht namelijk in 't algemeen.
Je kan 't ook zelf zo opzoeken toch? Bovendien heeft 't weinig nut nu aangezien de line nu al ziek hard is verhoogd naar +8.5 voor Minnesota. ;)
0 Vind ik leuk's
Je zegt net via allerlei sites, en heb je al aangegeven dat ik nergens die odd heb gevonden die jij speelt (al van sochtends heel vroeg). Laat me anders via pm zien dat je hem speelt? Praten we daar verder want vind het onrealistisch en +8,5 is een normale line ja
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.