Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Wedkoning

Hallo iedereen!
mijn naam is Michiel, en ik heb me net aangemeld bij VoetbalWedden.
Ik ben nu ongeveer 2 jaar actief in het wedden op voetbal, aanvankelijk verliesgevend. Ik speelde vaak combi bets en wilde zo snel mogelijk veel geld verdienen. Na flink wat keren de mist in te zijn gegaan ben ik daarna veel onderzoek gaan doen op internet en op de site Blogabet gestuit en daar heb ik veel kennis opgedaan. Ik speel nu voornamelijk Asian Handicaps met een gemiddelde odd die zo rond de 1.90 ligt.
Mijn streven is om een ROI te behalen van minimaal 110%, waarbij ik enkele sterke tipgevers volg maar ook doe ik zelf veel onderzoek. Vooral het Duitse voetbal volg ik op de voet, omdat ik vind dat dit een van de meest voorspelbare competities in Europa is. Ik ben zelf gestopt met het bijhouden van mijn Blogabet maar de liefhebbers kunnen in dit topic af en toe tips terugvinden van mij, en indien gewenst ook van andere tippers die ik volg.
Ook zal ik me zeker gaan mengen in de tips competitie. Ik zie dat de leider op dit moment een ROI van ongeveer 108% draait.. daar zou ik boven moeten kunnen komen (a) Maar de echte kanonnen zullen vast nog geen 600 tips hebben geplaatst in 4 maanden.. Less is more (y)
Veel succes met wedden iedereen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedkoning
Country flagwedkoning in 21-04-2013 23:06 Leden topics
in 21-04-2013 23:06 Leden topics
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.