Tips van: wedbet
Hoi luitjes!
Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.
Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.
Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).
Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.
Succes!
Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.
Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.
Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).
Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.
Succes!
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Valste start...
Vannacht Fluminense - Gremio.
Ik speel Gremio DNB voor Q2.60
X2 is ook zeker lekker met zo'n Q1.70
Fluminense sterspeler Fred is weg. Hij heeft gister z'n biezen gepakt en vertrokken naar de club Atletico MG.
Zonder Fred als sterspeler is Fluminense toch wel gammel. De twee overwinningen die ze boekte kwamen dan ook door hem.
Nu komt Gremio op bezoek en die zijn een stukje minder afhankelijk van maar één persoon. Ze missen dan wel Luan als topscorer, maar tegen Fluminense zonder Fred weegt dat iets minder zwaar. De wedstrijd word in Estádio Raulino de Oliveira gespeeld. Dit is niet het stadion van Fluminense, maar wel in dezelfde stad.
Echter worden er al een aantal thuisduels in dit stadion gespeeld waar maar 3000-4000 mensen op af komen, niet echt bevorderend voor een 'thuisvoordeel'.
Gremio past zich overal wel aan, daarom zijn de odds ook mooi.
Vannacht Fluminense - Gremio.
Ik speel Gremio DNB voor Q2.60
X2 is ook zeker lekker met zo'n Q1.70
Fluminense sterspeler Fred is weg. Hij heeft gister z'n biezen gepakt en vertrokken naar de club Atletico MG.
Zonder Fred als sterspeler is Fluminense toch wel gammel. De twee overwinningen die ze boekte kwamen dan ook door hem.
Nu komt Gremio op bezoek en die zijn een stukje minder afhankelijk van maar één persoon. Ze missen dan wel Luan als topscorer, maar tegen Fluminense zonder Fred weegt dat iets minder zwaar. De wedstrijd word in Estádio Raulino de Oliveira gespeeld. Dit is niet het stadion van Fluminense, maar wel in dezelfde stad.
Echter worden er al een aantal thuisduels in dit stadion gespeeld waar maar 3000-4000 mensen op af komen, niet echt bevorderend voor een 'thuisvoordeel'.
Gremio past zich overal wel aan, daarom zijn de odds ook mooi.
JEF United Chiba DC
Kyoto Purple Sanga DC
Seongnam over 0,5 goals
Q2.20
JEF United and Kyoto zetten aardige series naar. Tegenstander van Seongnam is Jeonbuk Motors. Ik pak over 0,5 goals omdat Jeonbuk vaak een goaltje tegen krijgt.
Ilves DNB
FC Inter DC
Q2.00
Ilves vanwege aardige serie en speelde nog niet gelijk in de competitie.
FC Inter tegen een op papier nog zwakkere tegenstander. (degradatieduel)
Dalkurd win Q2.00
Tegen Syrianska is Dalkurd hier de favoriet. De coach van Syrianska is opgestapt en aan het hoofd staat een 25 jarige assistent. Verder zijn er een 2 tal bepalende spelers vertrokken sindsdien.
TP-47 DC
Gangnom DC
Q2.59
Beide competities zijn net begonnen, TP-47 bovenaan, nog niet verloren.
Gangwon tweede. Uit de laatste 6 duels het meest aantal punten vergaard.
Kyoto Purple Sanga DC
Seongnam over 0,5 goals
Q2.20
JEF United and Kyoto zetten aardige series naar. Tegenstander van Seongnam is Jeonbuk Motors. Ik pak over 0,5 goals omdat Jeonbuk vaak een goaltje tegen krijgt.
Ilves DNB
FC Inter DC
Q2.00
Ilves vanwege aardige serie en speelde nog niet gelijk in de competitie.
FC Inter tegen een op papier nog zwakkere tegenstander. (degradatieduel)
Dalkurd win Q2.00
Tegen Syrianska is Dalkurd hier de favoriet. De coach van Syrianska is opgestapt en aan het hoofd staat een 25 jarige assistent. Verder zijn er een 2 tal bepalende spelers vertrokken sindsdien.
TP-47 DC
Gangnom DC
Q2.59
Beide competities zijn net begonnen, TP-47 bovenaan, nog niet verloren.
Gangwon tweede. Uit de laatste 6 duels het meest aantal punten vergaard.
Almirante Brown vanavond met een flink aangepast team.
Vandaar Comunicaciones DNB Q 1.60 of volledig winst Q 2,00
FK Tachov DC
Q1.73
Boekt al 7 duels een overwinning. Mag vandaag tegen een directe concurrent vechten voor lijfsbehoud aangezien beide er nog niet veilig voor zijn.
Stade Gabesien - Zarzis draq Q 3 (dropt aardig)
beide teams hebben aan draw genoeg voor lijfsbehoud.
Jammer van almirante Brown die met jeugd nog weet te winnen... Verder prima dag.
Vandaar Comunicaciones DNB Q 1.60 of volledig winst Q 2,00
FK Tachov DC
Q1.73
Boekt al 7 duels een overwinning. Mag vandaag tegen een directe concurrent vechten voor lijfsbehoud aangezien beide er nog niet veilig voor zijn.
Stade Gabesien - Zarzis draq Q 3 (dropt aardig)
beide teams hebben aan draw genoeg voor lijfsbehoud.
Jammer van almirante Brown die met jeugd nog weet te winnen... Verder prima dag.
Swaziland DNB
FC Kiffen DC
Q2.04
Hier weer een tennisbetje, ff kijken of het wat word.
Ferrer to win 2-0
Gasquet to win 2-0
Q2.92
Rosicky shots on goal over 0,5 Q 2,00
Necid offside over 0,5 Q 2,40
FC Kiffen DC
Q2.04
Hier weer een tennisbetje, ff kijken of het wat word.
Ferrer to win 2-0
Gasquet to win 2-0
Q2.92
Rosicky shots on goal over 0,5 Q 2,00
Necid offside over 0,5 Q 2,40
Hongarije x2
Q 2,17
IJsland over 0,5 goals q2,20
Small stakes
Ook in accumulator
Angola - Lesotho
Lesotho -1 Q 2,15