Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Steinbach
AFC United DNB
Q2.63

http://www.fnweb.de/sport/regionalsport/fussball/neckarelz-beantragt-keine-regionalligalizenz-1.2729799
-Tegenstander Steinbach licentie kwijt, spelers weg. Laatste resultaten indiceren dat er weinig motivatie is.
Steinbach aan goede serie bezig.
-afc united tegen nummer laatst. odds lijken te mooi, daarom speel ik dnb.

Elversberg AH-2,25
Partizan Belgrado
Q2.45

-Elversberg tegen een al gedegradeerd team. Kunnen plus promotie ook nog kampioen worden, waarin doelsaldo een rol kan spelen. Vanavond de ideale tegenstander om het doelsaldo op te krikken.
-Partizan Belgrado in de cup finale tegen een op papier tegenstander die voor hen te doen is. Zijn ook echte cupfighters.

Oostenrijk U17 Double Chance
Q2.38

Vind ik veel waarde hebben omdat zowel Duitsland als Oostenrijk genoeg hebben aan een gelijkspel.
Oostenrijk meer indruk maakt met hun solide spel en als het ergens om gaat Duitsland zal moeten komen.
Oostenrijk stelt een beetje erg teleur..

Voor het stappenplan in 7 stappen naar 500
speel ik straks om 14:00 uur Olimpik Baku Double Chance Q 1.70 met 15 euro's.
Mogelijke winst 25,50.

Reden dat ik deze speel is gebaseerd op de thuis resultaten van dit team, en de recente resultaten van Zira. Beide teams zijn eigenlijk wel uitgespeeld. Laatste duel in competitie.

[b]1-1 einduitslag. Dat is stap 1 binnen.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Steinbach
AFC United DNB
Q2.63

http://www.fnweb.de/sport/regionalsport/fussball/neckarelz-beantragt-keine-regionalligalizenz-1.2729799
-Tegenstander Steinbach licentie kwijt, spelers weg. Laatste resultaten indiceren dat er weinig motivatie is.
-afc united tegen nummer laatst. Odds lijken te mooi, daarom speel ik dnb.

Elversberg AH-2,25
Partizan Belgrado
Q2.45

-Elversberg tegen een al gedegradeerd team. Kunnen plus promotie ook nog kampioen worden, waarin doelsaldo een rol kan spelen. Vanavond de ideale tegenstander om het doelsaldo op te krikken.
-Partizan Belgrado in de cup finale tegen een op papier tegenstander die voor hen te doen is. Zijn ook echte cupfighters.

Q2.38

Vind ik veel waarde hebben omdat zowel Duitsland als Oostenrijk genoeg hebben aan een gelijkspel.
Oostenrijk meer indruk maakt met hun solide spel en als het ergens om gaat Duitsland zal moeten komen.

Mogelijke winst 25,50.

Reden dat ik deze speel is gebaseerd op de thuis resultaten van dit team, en de recente resultaten van Zira. Beide teams zijn eigenlijk wel uitgespeeld. Laatste duel in competitie.

1-1 einduitslag. Dat is stap 1 binnen.

Olimpik Baku DC meegespeeld bij bwin @2 met 11 euro, thanks voor de tip!
0 Vind ik leuk's
Top tips vanavond weer!
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Steinbach
AFC United DNB
Q2.63

-afc united tegen nummer laatst. Odds lijken te mooi, daarom speel ik dnb.

Elversberg AH-2,25
Partizan Belgrado
Q2.45

Q2.38

Oostenrijk stelt een beetje erg teleur..

Mogelijke winst 25,50.

[b]1-1 einduitslag. Dat is stap 1 binnen.

Ondanks het smetje van Oostenrijk een prima winstgevende dag!
Gefeliciteerd als je mee speelde.

Uitslagen
Saar - Elversberg 1-7
Partizan - Javor 2-0
Neckarelz - Steinbach 0-1
Assyriska - AFC United 0-2
0 Vind ik leuk's
Rosenborg win
Levanger Double Chance
Q2.15

Rosenborg tegen nummer laatst, zou te doen moeten zijn.

Levanger kies ik om hun serie in de competitie (5 gewonnen 1 gelijk 0 verloren) Tegenstander Jerv wisselvallig met een (2-2-2)

Asane win
Kongsvinger Double Chance
Q2.33

Asane tegen nummer laatst. Buiten de stand om heeft Asane hier het voordeel van natuurgras, Iets wat de tegenstander niet heeft. Tegenstander is een promovendus en heeft het gezien de resultaten moeilijk te meten met dit niveau.

Kongsvinger kies ik vanwege hun serie resultaten, stroeve start, maar helemaal terug. Laatste 3 duels 10 voor 0 tegen (competitie). Tegenstander doet het niet veel slechter, daarom is de DC ideaal voor de odd die er voor staat).

Stappenplan deel 2.

De 25,50 euro ga ik zetten op
Nederland U17 winst Q1.70
Mogelijke winstbedrag: €25,5 @ 1,70 = 43,35
Stap 2 klaar:) winst nu 43,35
0 Vind ik leuk's
Rosenborg
Levanger combi binnen

Helaas moest kongsvinger roet in het eten gooien.
Al met al winstgevend met het stappenplan erbij
0 Vind ik leuk's
Vannacht speel ik een 5 euro risk-free bet op

Zamora Double Chance
Fluminense Win
Rosario DNB
Q3,12
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Vannacht speel ik een 5 euro risk-free bet op

Zamora Double Chance
Fluminense Win
Rosario DNB
Q3,12

Binnen:)
0 Vind ik leuk's
Bentleigh Greens
South Melbourne
Inter Zaprisic
Q2,14

Beide Australische teams moeten onder normale omstandigheden geen problemen hebben met deze laagvliegers in eigen huis.
Inter Zaprisic speelt tegen een tegenstander die met jeugd en reserves komt. Inter viert zelf 70 jarig bestaan en geeft het publiek gratis toegang.

Limerick BTTS no
Wolfsburg II BTTS no
Q2,49

Enigzings een risicotje, maar Limerick is gewoon te goed voor die competitie en speel thuis.
Wolfsburg II kan vanavond kampioen worden tegen een club die al gedegradeerd is. Vraag is hoeveel moeite de tegenstander gaat doen.

Arka Gdnyia DNB
JS Kabylie win
Q2,06

Arka is een zorgenkindje, maar is al 16 duels ongeslagen. Kunnen vandaag de stap zetten om volgende week in eigen huis kampioen te worden.

Js Kabylie (algerije) kan nog tweede worden en speelt tegen nummer laatst die al gedegradeerd is. Kabylie heeft dus nog veel om voor te spelen.

Stap 3 van stappenplan
Ik ga voor winst Esteglal Khuzestan Q1.70 (fonbet)
De odds via andere bookies staan veel hoger.
Leuke situatie in Iran vandaag is dat er drie ploegen kampioen kunnen worden, waarvan men de beste kansen toedichten aan Persepolis.
Ik vind echter het belang bij Khuzestan zwaarder wegen.
De tegenstanders van Persepolis en Esteglal(nummer 3) hebben nog alle redenen om een prestatie te leveren. Er zullen veel zenuwen zijn rond de ploegen.
Waarom ik voor Khuzestan ga is het feit dat hun als enige een tegenstander treffen die in de competitie nergens meer voor speelt. Waar het bovendien voor de hele competitie de laatste wedstrijd is, doet Zob Ahan nog mee in de cup en in de AFC. Daarom denk ik dat de focus voor Zob Ahan ligt op de prijzen die nog te winnen zijn in andere competities.
Inzet 43,35 x1,70 = mogelijke winst 73,70
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Bentleigh Greens
South Melbourne
Inter Zaprisic
Q2,14
wat south melbourne presteerde...

Beide Australische teams moeten onder normale omstandigheden geen problemen hebben met deze laagvliegers in eigen huis.
Inter Zaprisic speelt tegen een tegenstander die met jeugd en reserves komt. Inter viert zelf 70 jarig bestaan en geeft het publiek gratis toegang.

Limerick BTTS no
Wolfsburg II BTTS no
Q2,49

Enigzings een risicotje, maar Limerick is gewoon te goed voor die competitie en speel thuis.
Wolfsburg II kan vanavond kampioen worden tegen een club die al gedegradeerd is. Vraag is hoeveel moeite de tegenstander gaat doen.

Arka Gdnyia DNB
JS Kabylie win
Q2,06

Arka is een zorgenkindje, maar is al 16 duels ongeslagen. Kunnen vandaag de stap zetten om volgende week in eigen huis kampioen te worden.

Js Kabylie (algerije) kan nog tweede worden en speelt tegen nummer laatst die al gedegradeerd is. Kabylie heeft dus nog veel om voor te spelen.

Stap 3 van stappenplan
Ik ga voor winst Esteglal Khuzestan Q1.70 (fonbet)
De odds via andere bookies staan veel hoger.
Leuke situatie in Iran vandaag is dat er drie ploegen kampioen kunnen worden, waarvan men de beste kansen toedichten aan Persepolis.
Ik vind echter het belang bij Khuzestan zwaarder wegen.
De tegenstanders van Persepolis en Esteglal(nummer 3) hebben nog alle redenen om een prestatie te leveren. Er zullen veel zenuwen zijn rond de ploegen.
Waarom ik voor Khuzestan ga is het feit dat hun als enige een tegenstander treffen die in de competitie nergens meer voor speelt. Waar het bovendien voor de hele competitie de laatste wedstrijd is, doet Zob Ahan nog mee in de cup en in de AFC. Daarom denk ik dat de focus voor Zob Ahan ligt op de prijzen die nog te winnen zijn in andere competities.
Inzet 43,35 x1,70 = mogelijke winst 73,70

Stap 3 van stappenplan compleet. Winst 73,40, verzekeren we nu de inleg van 15euro dus we gaan voor stap 4 met 58,40 verder.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.