Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Waza

Hey leden van Voetbalwedden!

Ik ben dus nieuw op dit forum en was een beetje aan het rondsnuffelen. Nu leek het mij handig en leuk voor mezelf om een topic aan te maken en vanuit hier proberen om van een bankrol van €50 omhoog te werken. Ik zal proberen te motiveren welke keuzes in gaandeweg maak en hoop bepaalde bet- strategieen te leren. Ik hoop tevens dat jullie niet bang zijn om mijn bets te volgen of ze belachelijk te maken hieronder in de reacties, of mij te helpen met bepaalde leuke bets/tips/berichtjes. 

 

Bookmaker Unibet - Quotering @14.44                                                                                                                                                                                            

Nice - Napoli = Total Goals U3.5    @1,50

--)  Nice gaat niet stunten maar zal wel een poging wagen maar als Napoli doelpuntje maakt is het gevecht over.
      Ze zullen echter niet weer afgeslacht willen worden(PR). En achterin staat het goed bij napoli daarom verwacht ik onder 3.5 goals.

 
Maribor- Hapoelbeersheva = Teams to go through Maribor    @2.90   

--)  Maribor prima eerste wedstrijd,  zullen onder steun van supporters en dus het thuisvoordeel de match winnen
      en daarom vind ik het een mooie odd voor niet al teveel risico.


Fc Astana - Celtic = Total goals under 3.5    @1.30

--)  Lijkt me vrij duidelijk, celtic hoeft niet meer vol gas te gaan. En Astana zal nog hopen op een mirakel maar na 1 goal Celtic zal het klaar zijn.


Sevilla - Istanbul basaksehir = Both teams to score YES    @1.85

--)  Sevilla zal thuis gegarandeerd scoren en met de vorm en spelers van Istanbul zoals Elia zal deze ook scoren. Net als in de laatste wedstrijden.


Rijka - Olympiakos Piraeus = Total goals by away team Over0.5    @1.38

--)  Klein risico, nog steeds over het twijfelen maar denk toch dat ze om het op slot te gooien een uitgoal gaan maken minimaal.

 

5 EU X @14,44      = 72.19 EU

 

 

 

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wazafit
Country flagwazafit in 22-08-2017 12:14 Leden topics
in 22-08-2017 12:14 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.