Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Vocram

Ben nieuw als poster maar volgde deze site/forum al een poosje tijd om mijn bets/tips te delen
voor vanavond 08-03-12
Single
Twente - Schalke 1
@2.1
Az - Udinese 1
combi
sporting lissabon - city 1
metalist - olympiakos totaal goals over 1.5
man united - Atheltic club bilbao totaal goals over 1,5
@2.7
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vocram
Country flagvocram in 8-03-2012 15:21 Leden topics
in 8-03-2012 15:21 Leden topics
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vocram:

bekerwedstrijden sla ik over zo onvoorspelbaar
bets voor vanavond
single
gijon - mallorca 2 DNB (y)
@2.20
combi
graafschap - twente 2 (y)
valencia - zaragoza 1 (n)
villareal - real madrid 2 (n)
@2.30

zeer teleurstellend real madrid en valencia....
voor vanavond
single
betis - espanyol 2
@4
combi
az minder dan 3,5 goals
santander - sevilla meer dan 1,5 goals
malaga - Rayo meer dan 1,5 goals
@2.37
0 Vind ik leuk's
combi:
BV Veendam - Helmond Sport
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 2

1,80
20-4-12
Go Ahead Eagles - FC Emmen
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1
1,17
20-4-12
Willem II - FC Zwolle
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1

2,00
20-4-12
Je weddenschap: drievoudig
4,21
en allen nogmaals als single
0 Vind ik leuk's
het is een poosje geleden dat ik mijn tips heb gepost, maar heb een poos wedstrijden rond de odd van 2 gespeeld en liep vrij redelijk tot de laatste paar dagen. terwijl de research wel vrij gedegen was, vond ik :D
anyways 90% van die mislukte bets waren gelijke spelen. Daarom heb ik besloten om eens een paar Xen te spelen als een experiment.
Voor morgen:
Enkelvoudige weddenschap FC Union Innsbruck - Seekirchen (1 X 2) X ? @ 3.40
Enkelvoudige weddenschap Targu Mures - Ceahlaul Piatra Neamt (1 X 2) X ? @ 3.10
Enkelvoudige weddenschap ND Gorica - NK Rudar (1 X 2) X ? @ 3.30
Enkelvoudige weddenschap Malmö FF - IF Elfsborg (1 X 2) X ? @ 3.40
Enkelvoudige weddenschap Halmstad - Ängelholms FF (1 X 2) X ? @ 3.30
Enkelvoudige weddenschap SJK - PK-35 Vantaa (1 X 2) X ? @ 3.20
Enkelvoudige weddenschap FS METTA/LU - FK Daugava Riga (1 X 2) X ? @ 3.30
Enkelvoudige weddenschap Hard - FC Pinzgau Saalfelden (1 X 2) X ? @ 3.30
8 weddenschappen 3 of meer Xen is winst
0 Vind ik leuk's
spelen op Xen was geen succes was 1 correct terwijl ik 3 correct moest hebben minimaal
Oke we gaan verder vanavond in een trixie
zweden div2
19:20 Hammerby-Assyriska 1 @1.83 (n)
Hammerby is dit seizoen thuis nog ongeslagen en staat op een tweede plaats in de 2de div. Assyriska heeft van de 3 uitwedstrijden 2 verloren en 1 gewonnen. enigste smet wat ik zie is dat de uitwedstrijd die Assyriska gewonnen heeft was bij Varbergs BoIS en die ploeg heeft er juist voor gezorgd dat Hammerby 2 punten thuis heeft laten liggen. Maar al bijelkaar geteld lijkt dit vrij safe
ierland premier L
20:45 Cork City - UC Dublin 1 @1.57
Nummer 8 tegen de nummer 10. onderlinge ontmoetingen heeft cork 12 keer gewonnen 7 x gelijk en 5 x verloren. en 8 van de overwinning waren ook in eigenhuis en 3x in eigen huis wist cork niet te winnen. De vorm van cork is goed thuis van de laatste wedstrijden thuis werdt 1 verloren tegen de nummer 1. Dubllin heeft het hele seizoen nog niet uit kunnen winnen
Oostenrijk regio Oost
19:30 Horn - Amstetten 1 @1.45 (n)
Horn nummer 1 van de competitie tegen de nummer 8. Horn is 11 wedstrijden op rij ongeslagen. En daarbij komt dat als ze vanavond winnen ze kampioen worden in eigen huis. Die zie ik ze niet meer weggeven tegen een ploeg die de laatste 8 uitwedstrijden niet meer hebben kunnen winnen in verwacht bij Horn een kampioensfeest vanavond
Dit alles in trixie 1,25 euries per wedschappen totaal 5 euro
0 Vind ik leuk's
Een nieuwe trixie na onverwachte verlies van de vorige trixie
15:00 norway div 2 grp 3
Vidar - Jerv 1 @1.5
Vidar de huidige nummer 2 tegen de voor na laatste Jerv. De standen zeggen nog niet zoveel omdat deze competitie nog maar 5 wedstrijden jong is. Maar Jerv heeft het moeilijk sinds ze zijn gepromoveerd vanuit division 4. Ze hebben uit nog geen punt kunnen pakken terwijl Vidar geen enkele wedstrijd nog heeft verloren
1600 Zweden div 1 sud
Norrby - Lunds 2 @1.75
Lunds is op dit moment in de div 1 sud alleen heerser de standing zegt voldoende. 5 gespeeld 15 punten. Norrby staat 2 na laatste en heeft de laatste 3 wedstrijden op rij verloren. Met de huidige vorm van Lunds zal het geen probleem moeten zijn om de 3 punten mee te nemen.
voor de laatste blijven we in zweden maar dan div 2 norland
Anundsjo - Assi 1 @1.48
Assi is nieuw in de div 2 en heeft nog niet veel klaar kunnen maken van de 4 wedstrijden hebben ze 3 punten door winst in eigen huis op de hekkensluiter elke andere wedstrijd is verloren. Anundsjo draait redelijk 2 gewonnen 1 gelijk 1 verloren. Thuis hebben ze nog niet verloren.
Dit alles in trixie 1,25 euries per wedschappen totaal 5 euro
Naast de standaard trixie hebben we een extra bet
champions L
Bayern München - FC Chelsea
2 (Bekerwinnaar) @2.7
Ondanks dat Bayern toch de favoriete is bij de bookmakers en in eigen huis speelt. Denk ik toch dat Chelsea de beker gaat winnen. Ik kom tot deze conclusie vanwege de voorgaande wedstrijden. Ik ben van mening dat Bayern geen Barcelona is qua kwaliteiten en toch wist chelsea hun te stoppen (2 maal) over de manier van voetballen valt over te twisten maar als chelsea hetzelfde spel gaan spelen als in camp nou zie ik hier zeker kansen voor chelsea. Daarnaast heb ik vorige week Bayern in de beker gezien tegen Borussia Dortmund, als dit de vorm is waarmee bayern morgen het veld betreedt zijn de kansen voor chelsea nog groter. Ik wed niet op de 90 minuten zeker niet met de mogelijke speelstijl van chelsea, maar ik geeft ze dus een zeer goede kans om de beker mee te nemen.
deze single gaat eruit voor 5 euro
broll = 20
0 Vind ik leuk's
vocram:
Een nieuwe trixie na onverwachte verlies van de vorige trixie
15:00 norway div 2 grp 3
Vidar - Jerv 1 @1.5 (y)
1600 Zweden div 1 sud
Norrby - Lunds 2 @1.75 (y)
Anundsjo - Assi 1 @1.48 (y)

totaal 20 + 14.16 winst = 34.16
nog even CL finale afwachten
Edit
champions L
Bayern München - FC Chelsea
2 (Bekerwinnaar) @2.7 (y)
is ook binnen
totaal 34.16 + 13.88 = 48
0 Vind ik leuk's
Na een goede zaterdag volgt hier de trixie voor vandaag
15:15 Uruguay
Bella Vista - Defensor Sp. 2 @1.6
Defensor Sporting heeft uit 12 wedstrijden 32 punten en verkeerd in een bloedvorm. en staat dus ook terecht nr1 in de competitie. Bella Vista staat op de 10de plek en speelt zeer wisselvallig. Ook de historisch gezien gaat spreekt dit in Defensor Sporting hun voordeel 14x gewonnen 5 x gelijk 1 verloren
16:00 Ukraine div 2
Goverla-Zakarpattia - Bukovina 1 @1.45
Zakar de nummer 1 van de competitie tegen de nummer 6. Zakar is zeer goed bezig, van de 12 laatste wedstrijden maar 1 keer verloren. van de 12 laatste thuis wedstrijden geen enkel puntverlies! dus ik zie dat vandaag ook niet gebeuren
1600 zwitserland super legue
Servette - Basel 2 @1.75
Basel de nummer 1 van zwitserland gaat op bezoek bij servette bij de nummer 4. Basel presteert zeer goed in eigen competitie. In de laatste uitwedstrijden heeft het in eigen competitie 1 maal gelijk gespeeld tegen de nummer 2. Laatste verlies partij is de bekende 7-0 bij bayern munchen. onderling basel 18 x gewonnen 3 x gelijk 1 x verloren
Dit alles in trixie 1,25 euries per wedschappen totaal 5 euro
Bah veel te veel wedstrijden met goede qoute's en mogelijkheden dus hierbij nog een tweede en laatste trixie
1600 zweden
Hacken - Djurgården 1 @1.62
Zie voorbeschouwing van PSVkevin niks hieraan toe te voegen
1800 portugal bekerfinale
Sporting Lisbon - Academica 1 @1.45
Zie voorbeschouwing van JeroenUnibet niks hieraan toe te voegen
1700 Polen Div 1
Piast Gliwice - GKS Katowice 1 @1.55
Nr1 Piast tegen de nr 14 katowice. Met nog 2 wedstrijden te gaan is Piast nog geen kampioen en staat maar 2 punten voor op de nr 2 dus kan absoluut geen puntverlies in eigen huis veroorloven en moet deze thuis wedstrijd gewoon gewonnen worden. En thuis is Piast sterk van de laatste 12 thuiswedstrijden werden er 8 gewonnen en 3 gelijk en 1 verloren. Katowize wint uit zeer weinig maar spelen wel vaak gelijk 0-0's en is verdedigd wel sterk. Maar wat er op het spel staat voor Piast denk ik dat ze katowice wel kunnen verslaan in eigen huis
Dit alles in trixie 1,25 euries per wedschappen totaal 5 euro
0 Vind ik leuk's
vocram:
Na een goede zaterdag volgt hier de trixie voor vandaag
15:15 Uruguay
Bella Vista - Defensor Sp. 2 @1.6 (y)
Defensor Sporting heeft uit 12 wedstrijden 32 punten en verkeerd in een bloedvorm. en staat dus ook terecht nr1 in de competitie. Bella Vista staat op de 10de plek en speelt zeer wisselvallig. Ook de historisch gezien gaat spreekt dit in Defensor Sporting hun voordeel 14x gewonnen 5 x gelijk 1 verloren
16:00 Ukraine div 2
Goverla-Zakarpattia - Bukovina 1 @1.45 (y)
Zakar de nummer 1 van de competitie tegen de nummer 6. Zakar is zeer goed bezig, van de 12 laatste wedstrijden maar 1 keer verloren. van de 12 laatste thuis wedstrijden geen enkel puntverlies! dus ik zie dat vandaag ook niet gebeuren
1600 zwitserland super legue (n)
Servette - Basel 2 @1.75
Basel de nummer 1 van zwitserland gaat op bezoek bij servette bij de nummer 4. Basel presteert zeer goed in eigen competitie. In de laatste uitwedstrijden heeft het in eigen competitie 1 maal gelijk gespeeld tegen de nummer 2. Laatste verlies partij is de bekende 7-0 bij bayern munchen. onderling basel 18 x gewonnen 3 x gelijk 1 x verloren
Dit alles in trixie 1,25 euries per wedschappen totaal 5 euro

bankroll 38 + 2.9 = 40.90 (met nog een openstaande trixie maar die ziet er niet goed uit)
we spelen vanavond nog 1 meer
Juventus - SSC Napoli (Neutral Venue)
1 X 2
Tip: Juventus 1.85
Juventus in hun huidige staat zie ik vanavond gewoon de beker pakken. De wedstrijd wordt gespeel in Rome

Rosenborg SK - Odd Grenland
1 X 2
Tip: Rosenborg SK 1.40
Zie voorbeschouwing OnzeMicheal

FC Lorient - Paris Saint-Germain
1 X 2
Tip: Paris Saint-Germain 1.70
Dit is de laatste kan voor PSG in de hoop dat montpellier toch onderuit gaat bij auxerre. Dus wat er ook gebeurt PSG is er gebrandt op om de 3 punten te pakken.
Dit alles in trixie 1,25 euries per bets totaal 5 euro
0 Vind ik leuk's
Broll 35.90
Na een goede zaterdag een slechte zondag. Voor vandaag de volgende trixie
17:30 finland PL
HJK hel - Honka 1 1.48
1730 finland ykonnen
Hameenlinna - SJK 2 @1.65
1730 finland kakkonen south
BK-46 - Espoo 1 @1.5
Dit alles in trixie 1,25 euries per bets totaal 5 euro
0 Vind ik leuk's
vocram:
Broll 35.90
Na een goede zaterdag een slechte zondag. Voor vandaag de volgende trixie
17:30 finland PL
HJK hel - Honka 1 1.48 (y)
1730 finland ykonnen
Hameenlinna - SJK 2 @1.65 (y)
1730 finland kakkonen south
BK-46 - Espoo 1 @1.5 (y)
Dit alles in trixie 1,25 euries per bets totaal 5 euro

(y)(y) broll 35.90 - 5 + 13.50 = 44.44
Ziet er somber uit voor morgen qua voetbal aanbod, misschien dat er wel een tennis bet uitgooien of misschien toch een voetbal bet... maar dan zien we morgen wel
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.