Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Vinnie4451

Hallo allen,
Vanaf heden zal ook ik hier heel geregeld m'n bets plaatsen. Dit geheel vrijblijvend om ze al dan niet te volgen. Ik speel hoofdzakelijk op de Engelse (tot 4de klasse), Spaanse (tot 2de klasse), Duitse (tot 2de klasse), Portugese, Italiaanse en Franse competitie (heel zelden de Belgische).
Anderhalf jaar geleden startte ik met voetbalwedden (unibet en napoleon), oorspronkelijk singles, later dubbels en op dit forum leerde ik iets meer over systeemweddenschappen wat ik ook heel geregeld zal hanteren.
Mn bets zijn steeds gebaseerd op positie ranglijsten,statistieken vorige matchen/seizoenen, transfers,...
Ik zal ofwel screenshots plaatsen (als ik de tijd vind) of ik plaats bets met een inzet volgens het taartmodel.
U zal zien dat de inzetten niet zo hoog zijn, ik doe dit meer voor het plezier (is ook spannender om een match te volgen bijv.) en na anderhalf jaar is m'n bankroll nog steeds hoger dan m'n startbedrag!
Hier alvast enkele voor de start van de nieuwe competitie (altijd moeilijk in het begin!). Succes allen die mij volgen!




(y)(y)(n)(n)(n) inzet 5€ - uitbetaling 2,53€ (n)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie4451
Country flagvinnie4451 in 14-07-2014 15:54 Leden topics
in 14-07-2014 15:54 Leden topics
209 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.