Tips van: tstolk
Hoi Allemaal,
Ik ben al een tijdje actief op deze website en ben eigenlijk elke dag wel online.
Wedden is iets dat ik graag doe en interessant vind en deze website heeft me zeker geholpen.
Sinds een tijdje woon ik in Polen in de stad Krakau, maar ik blijf nog steeds geïnteresseerd.
Veel leden hebben interessante tips geplaatst en ik denk dat ik zelf ook iets bij kan dragen.
In mijn topic zal ik alleen voetbaltips plaatsen, zowel singles als combi's.
Normaal gesproken zal ik een onderbouwing bij mijn tips geven.
Hopelijk hebben jullie er iets aan en kunnen we samen de bookies wat geld afhandig maken :)
Groet,
TS
Ik ben al een tijdje actief op deze website en ben eigenlijk elke dag wel online.
Wedden is iets dat ik graag doe en interessant vind en deze website heeft me zeker geholpen.
Sinds een tijdje woon ik in Polen in de stad Krakau, maar ik blijf nog steeds geïnteresseerd.
Veel leden hebben interessante tips geplaatst en ik denk dat ik zelf ook iets bij kan dragen.
In mijn topic zal ik alleen voetbaltips plaatsen, zowel singles als combi's.
Normaal gesproken zal ik een onderbouwing bij mijn tips geven.
Hopelijk hebben jullie er iets aan en kunnen we samen de bookies wat geld afhandig maken :)
Groet,
TS
in 1-12-2014 08:48 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tstolk:
Deze ronde ga ik voor de volgende spelers:
Shawcross to get a card @ 3.50
Gardner (WBA) to get a card @3.20
Skrtel to get a card @ 3.75
Williams to get a card @ 6.00
Totaal @ 252.0 x 5 EUR =1260 EUR
Deze ronde ga ik voor de volgende spelers:
Totaal @ 252.0 x 5 EUR =1260 EUR
Leuk, ik speel 'm mee!
Combi 1 Stake 4/10
Manchester United - Stoke City: Manchester United O 1.5 @1.54
Swansea - QPR: Swansea O 1.5 @ 1.73
Totaal: 2.66
Combi 2 3/10
Leicester - Liverpool: BTS @ 1.70
WBA - West Ham: X2 @1.59
Totaal: 2.70
Combi 3
Combi 4
Berahino to score @ 2.60
Benteke to score @ 3.00
Van Persie to score @ 2.10
Bony to score @ 2.20
Cignac to score @ 2.06
Singles
WBA - West Ham: West Ham O1.5 @ 2.90 stake 3/10
Manchester United - Stoke: Stoke O1.5 @ 5.20 stake 1/10
Burnley - Newcastle: DNB @ 1.86 stake 6/10 No bet
Crystal Palace- Aston Villa: X @ 3.45 stake 2/10
Vandaag geen slechte dag, al had het lekker geweest als de combi met kaartenpakkers was gelukt. Maar alles was fout deze keer (voelt toch beter dan 1 foutje hebben en 4500 mislopen). Hetzelfde geldt voor doelpuntenmakers, hier ging het helaas ook niet niet goed, alleen Benteke liet van zich spreken.
Zo dadelijk volgen mijn tips voor de wedstrijden van morgen.
Manchester United - Stoke City: Manchester United O 1.5 @1.54
Swansea - QPR: Swansea O 1.5 @ 1.73
Totaal: 2.66
Combi 2 3/10
Leicester - Liverpool: BTS @ 1.70
WBA - West Ham: X2 @1.59
Totaal: 2.70
Combi 3
Combi 4
Berahino to score @ 2.60
Benteke to score @ 3.00
Van Persie to score @ 2.10
Bony to score @ 2.20
Cignac to score @ 2.06
Singles
WBA - West Ham: West Ham O1.5 @ 2.90 stake 3/10
Manchester United - Stoke: Stoke O1.5 @ 5.20 stake 1/10
Burnley - Newcastle: DNB @ 1.86 stake 6/10 No bet
Crystal Palace- Aston Villa: X @ 3.45 stake 2/10
Vandaag geen slechte dag, al had het lekker geweest als de combi met kaartenpakkers was gelukt. Maar alles was fout deze keer (voelt toch beter dan 1 foutje hebben en 4500 mislopen). Hetzelfde geldt voor doelpuntenmakers, hier ging het helaas ook niet niet goed, alleen Benteke liet van zich spreken.
Zo dadelijk volgen mijn tips voor de wedstrijden van morgen.
Combi 1 stake 3/10
Arsenal - Southampton - X2 @2.12
Chelsea - Tottenham - Chelsea O 1.5 @ 1.50
Totaal 3.18
Ik snap niet echt waarom de odds voor Southampton zo hoog zijn. De ploeg verloor dit weekend weer eens tegen Manchester City, maar ik denk dat Ronald Koeman het aardig heeft neergezet. Zelf ben ik totaal niet onder de indruk van Arsenal ook hun home record is niet indrukwekkend 2-3-1. Alleen tegen laagvliegers Burnley en Crystal Palace werd de volle pond gepakt. Daarnaast mist Arsenal veel basisklanten zoals: Ozil, Wilshere, Walcott, Arteta, Debuchy, Monreal, Szczesny en Ospina. Toch 7 basisspelers die zullen ontbreken, en dus ook de keeper en 2e keeper. Hoogstwaarschijnlijk zal er dus een jonge onervaren keeper op goal staan. Ik denk zelf dat Southampton hier minstens een punt mee kan nemen (of zelfs kan winnen) X2 zit voor mij een grote value op.
Chelsea is thuis ijzersterk en won alle 6 thuiswedstrijden in de Premier League. Gemiddeld scoort het team 2.5 goal per thuis wedstrijd en tot dusver hebben alle teams op bezoek bij Chelsea minstens 2 goals moeten incasseren. Tottenham doet het in uitwedstrijden niet eens onaardig met een record van 3-2-1, dus pas 1 nederlaag tot dusver. Dan moet ik er wel bij zeggen dat Tottenham deze aardige resultaten boekte bij mindere teams. Bij Hull en Aston Villa werd er bijvoorbeeld gewonnen. Tegen een topteam als Manchester city werd 4-1 verloren, tegen Arsenal werd gelijkgespeeld, maar ook Arsenal presteert matig dit seizoen.
Zelf denk ik dat Chelsea dit wint en wederom minstens 2 goals weet te scoren.
Combi 2 stake 3/10
Everton-Hull City - 1 @1.50
Sunderland-Manchester City - U3.5 @1.48
Totaal: 2.22
Everton was goed bezig tot de wedstrijd tegen Tottenham, maar deze werd verloren. Daarvoor had Everton een mooie reeks neergezet, waarin niet werd verloren voor 8 wedstrijden achter elkaar in alle competities. Hull is steeds verder aan het afzakken en is dramatisch bezig, de laatste 5 wedstrijden leverden 1 punt en 1 doelpunt op. Zelf denk ik dat Hull een ideale tegenstander is om aan het zelfvertrouwen te werken voor Everton. Een thuisoverwinning lijkt me dan ook aannemelijk.
Ik vind het riskant om in te zetten op winst voor Manchester City, Sunderland is in eigen huis namelijk een vervelende tegenstander. Sunderland heeft een record van 1-5-1 en kreeg 7 goals tegen en scoorde er zelf 7. Het gemiddelde per thuiswedstrijd van Sunderland is dus 2 goals. Manchester City heeft een gemiddelde van 3.4 in uitwedstrijden. Maar tijdens deze wedstrijd zal David Silva afwezig zijn, hij is toch bepalend met zijn assists en is de dirigent van de ploeg. Ook captain Kompany is niet van de partij, toch een leider in het veld. Ik denk dat city zeker de kans heeft om te winnen, maar vertrouw het niet volledig. Dus een U3.5 lijkt mij veiliger
Arsenal - Southampton - X2 @2.12
Chelsea - Tottenham - Chelsea O 1.5 @ 1.50
Totaal 3.18
Ik snap niet echt waarom de odds voor Southampton zo hoog zijn. De ploeg verloor dit weekend weer eens tegen Manchester City, maar ik denk dat Ronald Koeman het aardig heeft neergezet. Zelf ben ik totaal niet onder de indruk van Arsenal ook hun home record is niet indrukwekkend 2-3-1. Alleen tegen laagvliegers Burnley en Crystal Palace werd de volle pond gepakt. Daarnaast mist Arsenal veel basisklanten zoals: Ozil, Wilshere, Walcott, Arteta, Debuchy, Monreal, Szczesny en Ospina. Toch 7 basisspelers die zullen ontbreken, en dus ook de keeper en 2e keeper. Hoogstwaarschijnlijk zal er dus een jonge onervaren keeper op goal staan. Ik denk zelf dat Southampton hier minstens een punt mee kan nemen (of zelfs kan winnen) X2 zit voor mij een grote value op.
Chelsea is thuis ijzersterk en won alle 6 thuiswedstrijden in de Premier League. Gemiddeld scoort het team 2.5 goal per thuis wedstrijd en tot dusver hebben alle teams op bezoek bij Chelsea minstens 2 goals moeten incasseren. Tottenham doet het in uitwedstrijden niet eens onaardig met een record van 3-2-1, dus pas 1 nederlaag tot dusver. Dan moet ik er wel bij zeggen dat Tottenham deze aardige resultaten boekte bij mindere teams. Bij Hull en Aston Villa werd er bijvoorbeeld gewonnen. Tegen een topteam als Manchester city werd 4-1 verloren, tegen Arsenal werd gelijkgespeeld, maar ook Arsenal presteert matig dit seizoen.
Zelf denk ik dat Chelsea dit wint en wederom minstens 2 goals weet te scoren.
Combi 2 stake 3/10
Everton-Hull City - 1 @1.50
Sunderland-Manchester City - U3.5 @1.48
Totaal: 2.22
Everton was goed bezig tot de wedstrijd tegen Tottenham, maar deze werd verloren. Daarvoor had Everton een mooie reeks neergezet, waarin niet werd verloren voor 8 wedstrijden achter elkaar in alle competities. Hull is steeds verder aan het afzakken en is dramatisch bezig, de laatste 5 wedstrijden leverden 1 punt en 1 doelpunt op. Zelf denk ik dat Hull een ideale tegenstander is om aan het zelfvertrouwen te werken voor Everton. Een thuisoverwinning lijkt me dan ook aannemelijk.
Ik vind het riskant om in te zetten op winst voor Manchester City, Sunderland is in eigen huis namelijk een vervelende tegenstander. Sunderland heeft een record van 1-5-1 en kreeg 7 goals tegen en scoorde er zelf 7. Het gemiddelde per thuiswedstrijd van Sunderland is dus 2 goals. Manchester City heeft een gemiddelde van 3.4 in uitwedstrijden. Maar tijdens deze wedstrijd zal David Silva afwezig zijn, hij is toch bepalend met zijn assists en is de dirigent van de ploeg. Ook captain Kompany is niet van de partij, toch een leider in het veld. Ik denk dat city zeker de kans heeft om te winnen, maar vertrouw het niet volledig. Dus een U3.5 lijkt mij veiliger
Combi 3 Doelpuntenmakers
Eden Hazard @2.70
Romelu Lukaku @2.10
Yaya Toure @ 3.00
Totaal: 17.01x5= 85.05 EUR
Combi 4 Kaartenpakkers
Florent Balmont @3.00
Lee Cattermole @2.50
Branislav Ivanovic @ 3.50
Jake Livermore @ 4.20
Totaal: 110.3x5=551.25 EUR
Toch nog 2 combi's met grotere odds, toch altijd leuk.
Eden Hazard @2.70
Romelu Lukaku @2.10
Yaya Toure @ 3.00
Totaal: 17.01x5= 85.05 EUR
Combi 4 Kaartenpakkers
Florent Balmont @3.00
Lee Cattermole @2.50
Branislav Ivanovic @ 3.50
Jake Livermore @ 4.20
Totaal: 110.3x5=551.25 EUR
Toch nog 2 combi's met grotere odds, toch altijd leuk.
Ik speel je combi voor kaartenpakkers weer mee(Y)
Leuk om te zien dat er zo af en toe meegespeeld wordt :)
Leuk!
Zou de kaartenpakkers wel mee willen spelen, ben echter geen enkel andere bookie tegen gekomen dan Unibet waar je hier op kan betten. Iemand een tip?
Zou de kaartenpakkers wel mee willen spelen, ben echter geen enkel andere bookie tegen gekomen dan Unibet waar je hier op kan betten. Iemand een tip?
Volgens mij bieden ze het aan bij: Paddypower, William Hill, Coral of Betvictor. Ik weet dit alleen niet zeker, dus check het anders even uit ;)
Heb ze al kunnen zetten via napoleongames.be ;)! Thanks voor de tips en succes vanavond!