Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van tomvanbrienen

Hallo allen, Bij deze wil ik ook een eigen topic gaan bij houden met wat tips en gedachtegangen. Op- of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom. 25-10-2011: Granada - Barcelona = Barcelona -1 voor 1.38 Sevilla - Racing Santander = Sevilla voor 1.38 Villareal II - Hercules Alicante = Hercules Alicante of gelijkspel voor 1.36 Juventus - Fiorentina = Juventus of gelijkspel voor 1.18 Totale quotering: 3.06
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtomvanbrienen in 25-10-2011 12:38 Leden topics
in 25-10-2011 12:38 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij deze wat tips voor vandaag en morgen: Montpellier 1X 1,20 PSG X2 1,16 Stade Rennes X2 1,28 Levante 1 1,70 Real Madrid -1 1,38 Ajax 1,75 AZ 1,22 Feyenoord 1,36 AC Milan 1,35 Lazio 1X 1,16 Chievo 1X 1,20 Vitesse 1X 1,17 Verrassende uitslagen in de Franse league cup
0 Vind ik leuk's
tomvanbrienen:
Hallo allen,
Bij deze wil ik ook een eigen topic gaan bij houden met wat tips en gedachtegangen.
Op- of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Welkom hier op voetbalwedden Tom veel succes met de tips!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Thanks.. gisteren voor het eerst op Betclic gespeeld, met het gratis eerste weddenschap van 20 euro.

Ik moet zeggen dat het met goed bevalen is ;-)

Bericht gewijzigd door wedden op di 8 jun. 2021, 09:43
0 Vind ik leuk's
Manisaspor - Ankaragucu Gelijkspel @ 3.60 Manisaspor heeft thuis nog nooit gewonnen van Ankaragucu. Twee duels eindigde in een gelijkspel en drie duels werden er zelfs verloren. Vanavond krijgt Manisasport het wederom lastig tegen de hekkensluiter van de Turkse league. Naar mijn mening wordt het een gelijkspel. Nordsjælland - Midtjylland Gelijkspel @ 3.30 De thuisploeg is in vorm, maar heeft het altijd moeilijk tegen Midtjylland. Met in het achterhoofd de gedachte dat het een bekerduel is, blijft het vanavond bij een gelijkspel. Espanyol - Real Betis Thuisploeg @ 2.10 Real Betis zit een beetje in de hoek waar de klappen vallen. Na een goede seizoensstart gingen de laatste 4 wedstrijden allemaal verloren. Espanyol is thuis een sterke ploeg, en naar mijn mening te sterk voor Real Betis. Overige bets: Palermo - Lecce Thuisploeg @ 1.60 Go Ahead Eagles - Feyenoord Uitploeg @ 1,35 FC Dordrecht - AZ Uitploeg @ 1,22 Totale quotering: 65,74
0 Vind ik leuk's
Vandaag speel ik de volgende combo: Diosgyor - Szombathelyi = Thuisploeg @ 1,60 Fortuna - Almere City = Over 2,5 goals @ 1,45 CSKA Sofia - Levski Sofa = Under 2,5 goals @ 1,60 NAC - VVV = NAC @ 1,45 Totale quotering: 5.38
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.