Tips van: tipsvoorwinst
Hallo allen,
In deze topic ga ik proberen om wat winstgevende tips te plaatsen.
Ik zal aan het begin voornamelijk darttips geven, omtrent het PDC World Darts Championship 2013.
PDC World Darts Championship
Vanaf vrijdag 13 december 2013 tot en met woensdag 1 januari 2014 zullen in het Alexandra Palace (Londen) 72 van de beste darters strijden om de titel. Deze 72 spelers bestaat uit de top 32 van de PDC Order of Merit (26-11-2013), 16 hoogste niet-gekwalificeerde spelers van de Pro Tour of Merit, 2 PDPA spelers, de hoogste niet-gekwalificeerde speler van de PDC Challenge Tour Order of Merit 2013 en 21 internationale spelers (de 4 hoogste niet-gekwalificeerde spelers in de European Order of Merit en 17 andere internationale spelers bepaald door de PDC en de PDPA).
De Nederlanders die meedoen zijn:
- Michael van Gerwen (2 Order of Merit)
- Raymond van Barneveld (9 Order of Merit)
- Vincent van der Voort (30 Order of Merit)
- Jelle Klaasen (2 Pro Tour)
- Mareno Michels
- Gino Vos
De Belgen die meedoen zijn:
- Kim Huybrechts (12)
- Ronny Huybrechts (5 Pro Tour)
De favoriet
De topfavoriet is Phil Taylor. Hij is de nummer 1 op de wereldranglijst (PDC) en heft dit toernooi al 16 keer op zijn naam geschreven. De meest recente was in 2013. Bij Unibet is de odd op "Winnar Taylor" 1.91. Een finaleplek van Taylor geeft een odd van 1.40 bij Unibet.
De grootste rivaal
Naast Taylor is ook Michaeal van Gerwen een grote kansmaker op de titel. Vorig jaar wist hij de finale te bereiken van de PDC World Darts Championship en in het resterende gedeelte van 2013 won hij meer dan 10 toernooien. In december 2013 wist hij de Player Championship Finals te winnen door een ongekende lange adem in de halve finale en de finale. Unibet geeft 4,5 keer de inzet terug als je Van Gerwen als winnaar bekroond en geeft 2,25 keer de inzet terug als je hem de finale ziet spelen.
Het loerende gevaar
Naast Taylor en Van Gerwen zal ook rekening gehouden moeten worden met Adrian Lewis. In 2011 (hij gooide daarbij ook een 9-darter) en in 2012 wist deze Engelsman dit prestigieuze toernooi te winnen. Hij heeft al velen wedstrijden tegen Taylor en Van Gerwen gespeeld, en met name tegen Van Gerwen is het altijd weer een spannend gevecht! Unibet geeft de wedder 6,5 keer de inzet terug als hij wint en 3 keer als hij de finale weet te bereiken.
De outsiders
Op dit toernooi zullen er drie spelers zijn die als outsiders bestempeld kunnen worden: James Wade, Simon Whitlock en Raymond van Barneveld. De kans dat ze het toernooi winnen is niet erg groot, maar ze zijn in staat om voor een stunt zorgen. De kans dat minimaal 1 van deze heren de finale bereikt is zeker aanwezig. De odds voor een finaleplek zijn 13.00 (Wade) en 15.00 (Whitlock & Van Barneveld).
Vrijdag 13 december 2013
Vandaag worden de eerste wedstrijden gespeeld. Direct komt er een Nederlander in actie: Mareno Michels. Hij neemt het op tegen de favoriet in deze partij: John Part (25 Order of Merit).
- (y)Tip 1(n):
John Part wint van Mareno Michels: Unibet 1.36 (6/10)
De ervaren 47-jarige Canadees, die in 2008 dit toernooi nog op zijn naam schreef, zal niet teveel problemen moeten ondervinden tegen de Nederlander.
- (y)Tip 2(n):
Peter Wright wint van Joe Cullen: Unibet 1.20 (8/10)
Peter Wright kent een prima jaar: op de UK Open won hij van Stephen Bunthing (de nummer 1 van de dartsbond BDO) en in de kwartfinale was hij te sterk voor Adrian Lewis. In de halve finale moest hij toch buigen voor Phil "The Power" Taylor.
Nog niet veel spannends vandaag. Misschien dat later nog een tip volgt omtrent Richie Burnett vs Dean Winstanley.
-----------------------------------------------------------------------
Eredivisie voetbal
(y)Tip 3(n):
PEC Zwolle vs SC Heerenveen over 3,5 goals: Unibet 2.35 (3/10)
Om een winnaar te kiezen, twijfel ik nog te veel. Ik neig naar PEC te gaan (spelen thuis sterk, Heerenveen speelt buitenshuis juist slecht), maar ben daar niet geheel zeker van.
Wel is zeker dat in de 16 eredivisie-wedstrijden van Heerenveen er 65 keer gescoord is (35 voor en 30 tegen). Heerenveen heeft genoeg aanvallende kwaliteiten om te scoren tegen PEC, maar is kwetsbaar achterin. PEC zal na de grote nederlaag tegen rivaal Go Ahead Eagles ook graag wat goed willen maken voor eigen publiek. Aanvallend en aantrekkelijk voetbal zal er gespeeld worden. Meer dan 2,5 doelpunten lijkt mij dan ook geen probleem, maar om de value op te zoeken zal ik gaan voor over 3,5 doelpunten.
€50 in
€71,90 uit
+ €21,90
ROI: 143,80%
- Gasquet is een stuk beter, moet dit makkelijk (2-0?) kunnen winnen.
- NAC wilt direct weer promoveren. In een uitverkocht stadion beginnen ze deze jacht naar de titel! Volendam is een leuke ploeg die wel wilt meevoetballen, waardoor ik NAC in een aantrekkelijk duel de 3 punten zie verdienen (2-0/2-1/3-1?)
- Ik zie VVV-Venlo wel winnen in Almere, maar de odds maken me niet erg gerust. Scoren tegen Almere City FC gaat ze altijd wel goed af, dus hopen op 1 doelpuntje (of meer)..
Makkelijk -> moeilijk IMO
Gasquet
NAC
VVV-Venlo
Succes!!
http://i59.tinypic.com/344779u.png">
==
Tot nu toe:
7-3-0 (win-loss-void/push/cancelled)
€50 in
€71,90 uit
+ €21,90
ROI: 143,80%
7-4-0 (win-loss-void/push/cancelled)
€55 in
€71,90 uit
+ €16,90
ROI: 130,73%
Laat 13 geen ongeluksgetal wezen nu...tijd om te zorgen dat 2/3e van de verdubbelaars goed gaan!! Bovenste voor vandaag, de overige twee voor morgen :)
Moeilijkste? Misschien dan Mechelen...terwijl normaliter (uiteraard..anders tip ik ze niet) alle 3 moeten kunnen lukken!
http://i60.tinypic.com/4kwbjn.png">
Succes!
+++
++
+
TOT NU TOE:
7-4-0 (win-loss-void/push/cancelled)
€55 in
€71,90 uit
+ €16,90
ROI: 130,73%
€60 in
€71,90 uit
+ €11,90
ROI: 119,83%
http://i58.tinypic.com/2hp4z7p.png">
4 topfavorieten! Als deze al niet mag lukken..(kijkt met schuin oog naar Kohlschreiber)
1.
Andreescu vs Govortsova: Govortsova to WIN
2.
Irani vs Hercog: Hercog to WIN
3.
Hull City vs Huddersfield Town: DNB Hull City
4.
Kohlschreiber vs Mathieu: Kohlschreiber to WIN
=
Odd: 2.00 Unibet
Stake: 5 euro
€65 in
€81,92 uit
+ €16,92
ROI: 126,03%
http://i62.tinypic.com/21dpelk.png">
Wanneer Celtic (LIVE) odd 1.32 bereikt haal je de Randers/Brondby wedstrijd eruit!
€70 in
€81,92 uit
+ €11,92
ROI: +17,03%
Ik probeer eens een wat hogere odd als normaal, waarbij ik van alle picks minstens 80% zeker ben.
Het zijn twee ijshockeywedstrijden voor vandaag en 2 voetbalduels voor morgen.
VANDAAG:
- Jokerit Helsinki vs Sibir Novosibirsk (ijshockey 10.08.2015 17.30 uur vriendschappelijk)
Jokerit Helsinki to WIN
- Espoo Blues vs SKA St. Petersburg (ijshockey 10.08.2015 17.30 uur vriendschappelijk)
SKA St. Petersburg to WIN
MORGEN:
- ADO Den Haag vs PSV (voetbal 11.08.2015 18.30 uur Eredivisie Nederland)
Draw no bet PSV
- Heerenceen vs Graafschap (voetbal 11.08.2015 20.45 uur Eredivisie Nederland)
Heerenveen to WIN
Jokerit won een paar dagen geleden al met 6-1 van Sibir. Daarna had Sibir het moeilijk tegen middenmoters als Ilves en Mestis team TuTo. Jokerit spelt nu in een nog iets sterkere opstelling als in het vorige duel. Dit moet dus weer een prooi voor Jokerit zijn.
SKA is overall gezien een veel sterkere ploeg. Ze hebben ook al meerdere vriendschappelijke wedstrijden al gespeeld en zijn dus - in tegenstelling tot Espoo - al wel op elkaar ingespeeld.
De huidige landskampioen PSV mag niet al teveel moeite hebben met he Haagse ADO. De laatstste thuisoverwinning van ADO op PSV dateert alweer van april 1991.
De Superboeren uit Doetinchem krijgen een lastig seizoen. Door als zesde te eindigen in de Jupiler League lukte het ze om via 3 confrontaties de hoogste competitive te bereiken. Daar wacht gelijk een goede middenmoter: SC Heerenveen. Heerenveen heeft in tegenstelling tot De Graafschap WEL een eredivisiewaardig team. De Graafschap heeft dat niet (sterspeler Cavlan weg, en voor de rest is er niet veel aangekocht). Acht seizoenen geleden won De Graafschap voor het eerst en tevens het laatst in Heerenveen
Succes!!
Riskmeter (hoog -> laag)
Jokerit -> Espoo -> PSV -> Heerenveen
http://i59.tinypic.com/2lcnxaf.jpg">