Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tim(motief)

Hallo allemaal,
Ik ga vanaf nu me ook wagen aan het plaatsen van tips. Heb altijd mee gekeken, en regelmatig tips geplaatst via het tipspel, maar wil hier vanaf nu mijn tips gaan plaatsen. Ik zal gaan tippen via het stake 1/10 systeem.
Veel succes allemaal .
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmotief
Country flagtimmotief in 17-01-2014 17:47 Leden topics
in 17-01-2014 17:47 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
St Etienne v Lille
France: Ligue 1
Both teams score @ 1.90
Stake : 7/10
Chateauroux v Angers
France: Ligue 2
Angers DNB @ 1.72
Stake: 8/10
Nancy v ca Bastia
France: Ligue 2
Nancy scoort in beide helften @ 2.45
Stake: 7/10
Twente v Heracles
Netherlands: Eredivisie
Over 1.5 goals 2nd half @ 1.61
Stake: 9/10
Ingezet : 31 stakes
Winst :
0 Vind ik leuk's
timmotief:
St Etienne v Lille
France: Ligue 1
Both teams score @ 1.90
Stake : 7/10
Chateauroux v Angers
France: Ligue 2
Angers DNB @ 1.72
Stake: 8/10
Nancy v ca Bastia
France: Ligue 2
Nancy scoort in beide helften @ 2.45
Stake: 7/10
Twente v Heracles
Netherlands: Eredivisie
Over 1.5 goals 2nd half @ 1.61
Stake: 9/10

Waardeloze dag vandaag, Nancy die deze wedstrijd makkelijk had moeten winnen verloor met 0-1 in eigen huis tegen de hekkensluiter, verder gooide een rode kaart van Lille roet in het eten. Angers haalde een keurige 0-1 uitoverwinning en bij Twente gingen we zelfs over 2.5 2nd half. Over de gehele bets een lein verlies vandaag. Morgen gaan we winst maken.
0 Vind ik leuk's
Voor morgen speel ik het volgende :
OVER 2.5 COMBO
SC Heerenveen - Roda over 2.5 goals @1.37
Liverpool - Aston Villa over 2.5 goals @1.40
Betis - Real Madrid over 2.5 @1.32
Man City - Cardiff City over 2.5 @ 1.33
TOTALE ODD IS @3.42
Ik speel deze combo 10/10 ben eigenlijk heel zeker over deze combo, ik denk zelfs dat je hem over 3.5 zou kunnen spelen overal.
TOELICHTING:
Heerenveen en Roda hebben dit seizoen in bijna alle wedstrijden de over 2.5 gehaald, allebei scoren ze bijna altijd wel 1x over 3.5goals halen ze 50% van de keren. Ik zie Heerenveen hier winnen met 2-1 of 3-1.
Extra bets : Over 3.5 @2.0
Heerenveen scoort in beide helften : 2.0
FT 3-1 @10.0
FT 2-1 @7.75
Liverpool krijgt Aston Villa op bezoek, in principe moet Liverpool dit makkelijk kunnen winnen, echter denk ik dat Aston Villa hier makkelijk een doelpunt zou moeten kunnen scoren. Aston Villa heeft een paar snelle spitsen, die in de counter zeker voor een doelpunt kunnen zorgen.
Extra bets : Over 3.5 @2.03
FT 3-0 @8.5
FT 3-1 @9.25
BTTS & O2.5 @2.25
Betis - Real Madrid heeft weinig toelichting nodig, Real wil vlammen in de competitie. Ronaldo wil laten zien waarom hij de beste van de wereld is, en na de laatste tijd maar weinig te scoren wordt dit een klapper. ik verwacht zelfs de over 4.5 goals met mogelijk een 1-4 winst voor Real. Een andere erg mooie tip voor deze wedstrijd is over 10.5 corners. Een kijkje in de statistieken leer me dat beide team veel corners krijgen en voor 1.75 kan ik deze weddenschap echt niet laten liggen.
Extra bets: Over 3.5 @ 1.86
FT 1-3 @9.0
FT 1-4 @14.0
Corner over 10.5 @1.75
City - Cardiff gaat veel goals opleveren, over 2.5 moet echt een eitje zijn. Grote kans dat deze zelfs de eerste helft al gehaald wordt. Verder speel ik op deze wedstrijd niets want qua uitslag valt er niet veel van te zeggen. Dat hier goals gaan vallen dat is zeker.
0 Vind ik leuk's
Timmotief
Bij corners op Betis -Real zijn er die een hogere odd hebben:
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-hoekschoppen-value-bij-de-underdog-2480/
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Mijn combo ziet er goed uit, alleen Heerenveen nog nodig. Zoals ik al zei de over 3.5 had je makkelijk kunnen spelen bij deze wedstrijden, en ook die ziet er goed uit.
0 Vind ik leuk's
Zeer mooie combo's!
0 Vind ik leuk's
Timmo verander je foto even , word steeds misselijk ervan als ik net heb gegeten. :o
(maarreh, mooie combi)
0 Vind ik leuk's
Maar mooie combi hoor!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.