Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb een nieuwe stappenplan ontwikkeld, wat vinden jullie hiervan?

Met een lagere odd is het natuurlijk makkelijker dan hogere odds wat ik in eerste instantie deed. Ook heb ik een soort veiligheid ingebouwd zodat je om de 2 stappen kan verzekeren behalve bij de eerste 3 stappen. Verder hoef je op gegeven moment niet helemaal opnieuw te beginnen maar een paar stappen terug waardoor je ook nog winst behoudt.

Verbeterpunten in dit stappenplan hoor ik graag!

0 Vind ik leuk's
Lijkt me een goede! Met veel geduld kan het best goed gaan. De 1.40-1.45 odds zijn altijd wel aantrekkelijke odds geweest. Dit zou ik wel een keer uit willen proberen op de odds met value uiteraard. En je loopt minder risico in vergelijking tot de odds van 1.80> vind ik
0 Vind ik leuk's
Stap 1 Live
Tennis: Januskova - Fung (Under 9.5 games set 1 met stand 4-1) @ 1.14
Tennis: Banguoura - Mena (Bangoura Set 2 Game 8) @ 1.27

Odd: 1.45
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 14.47
0 Vind ik leuk's
Ai beetje laat opgemerkt, staat nu al 4-3. Hopelijk gaat het goedkomen met Under 9.5 voor je!!
0 Vind ik leuk's
Hahaha pff na stap 1 gaat al mis! Januskova de dikke favoriet met een 4-1 voorsprong 3 games achter elkaar weggeven.
Laat wel zien hoe drama dag het is ondanks ik gelukkig wel winst heb dankzij de tour. Beginnen maar stap 1.

Stap 1 live
Ward - Arvelo (Set 3 Game 8 Ward)
Husarova/jans - Sezer/Soylu (Sezer/Soylu Set 1)

Odd 1.48
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: 14.82
0 Vind ik leuk's
Tot stap 3 doe ik live! Vervolgens als ik 10 verzekert heb kondig ik de bets eerder aan (prematch) zodat meeste mee kunnen spelen.

Stap 2 Live
Januskova - Fung (Januskova Set 2 Game 5)

Odd 1.43
Inzet: € 14,82
Mogelijke uitbetaling: € 21.19
0 Vind ik leuk's
Tim, er staat een fout in je schema geloof ik. Bij stap 4 ga je van 20 naar 44,20 :p
0 Vind ik leuk's
Stap 3 Live
Januskova - Fung (Januskova Set 2 Game 7)

Odd 1.44
Inzet: € 21,19
Mogelijke uitbetaling: € 30.15
0 Vind ik leuk's
djoere1988:
Tim, er staat een fout in je schema geloof ik. Bij stap 4 ga je van 20 naar 44,20 :p


Woow had het niet eens gezien! Ik ga het schema fixen, thanks!
0 Vind ik leuk's
Vanaf morgen begin ik opnieuw en dan met een nieuw soort stappenplan!
Djoera1988 was oplettend en zag een grote fout waardoor stappenplan ook gelijk een stuk minder werkt.

10 euro inzet is te weinig voor dit soort stappenplan omdat je pas met de hogere bedragen winst gaat maken.
Dus het stappenplan schema is aangepast met een begin kapitaal van 20 euro! Hier ga ik morgen mee beginnen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.