Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Idd mocht je zoiets vooraf weten dan zet je bij de inzet gewoon nog een 0 bij :d
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
vinnie4451:
Idd mocht je zoiets vooraf weten dan zet je bij de inzet gewoon nog een 0 bij :d


Dan had ik denk wel flinkke handicap voor duitsland gespeeld en een 0 erbij inderdaad xD

Lang nagedacht over NL winst of NL goes through!
Ik ben allang blij als NL doorgaat, hoe maakt me niet uit dus:

Tip
NL gaat door @ 2.12, dit keer 28 euro inzet.
0 Vind ik leuk's
Basketball
19:15 Slovenia Under 20 - Sweden under 20 (Sweden +19.5 handicap)

Odd: 1.85
Inzet: € 10.00
Mogelijke uitbetaling: € 18.50

Ik snap niks van de noteringen op onder 20 bij basketball, deze week paar keer U20 gespeeld zoals Engeland wint op odd 11 en italy wint op odd 2.75 omdat ik terugkeek naar andere wedstrijden en me opviel dat heel vaak de hogere noteringen wonnen. Als ik kijk naar statistieken in het verleden dan zijn er bijna geen statistieken van (vaak meer dan een jaar oud) maar die statistieken zijn niet relevant want boven de 20 zit je niet meer in dat team dus het veranderd erg vaak met die teams waardoor de bookies er toch erg vaak naar zitten bij deze wedstrijden. Daarom vind ik +19.5 voor 1.85 wel een heel erg mooie odd.

Ik speel nu zelf Greece U20 - Hungary U20 met hungary U20 met een odd van 5.75. Was te laat om deze te tippen maarja dit was meer een gok door me verhaal boven dan een tip. Op dit moment staat hungary ook nog voor.

Verder misschien leuk voor paar euro ook sweden winst te pakken, je weet nooit met mijn verhaal hierboven.
0 Vind ik leuk's
Lekker! Nog 3 minuten te gaan en sweden staat 4 punten achter dus die +19.5 is wel binnen maar dat bedoelde ik dus in het begin met dat de handicaps en noteringen totaal niet kloppen in ons voordeel!

Mocht belgie u20 zo beschikbaar zijn om 21:00 tegen bosnia met odd 5 dan doe ik daar ook paar euro op.
Op moment bied unibet het nog niet aan.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Lekker! Nog 3 minuten te gaan en sweden staat 4 punten achter dus die +19.5 is wel binnen maar dat bedoelde ik dus in het begin met dat de handicaps en noteringen totaal niet kloppen in ons voordeel!

Mocht belgie u20 zo beschikbaar zijn om 21:00 tegen bosnia met odd 5 dan doe ik daar ook paar euro op.
Op moment bied unibet het nog niet aan.


En had Hungary gewonnen?
0 Vind ik leuk's
hungary had wel met 2 punten verschil verloren! Odd was in de 5 en dan 2 punten verschil verliezen is denk het beste om lage handicaps te spelen. Dan heb je nog een hoge odd.
0 Vind ik leuk's
Basketball U20
British - Greece (British +10.5)

Odd: 1.85
Inzet: € 10.50
Mogelijke uitbetaling € 19.43

Verder: British wint @ 5.75 met inzet: € 10.00! Maar dit is een gok naar aanleiding van mijn verhaal een paar posten terug.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Basketball U20
British - Greece (British +10.5)

Odd: 1.85
Inzet: € 10.50
Mogelijke uitbetaling € 19.43

Verder: British wint @ 5.75 met inzet: € 10.00! Maar dit is een gok naar aanleiding van mijn verhaal een paar posten terug.


Bam!
Ben eigenwijs en had toen ze 3-4 achterstonden ook nog 10tje geplaatst voor odd 6.75.


0 Vind ik leuk's
Welkom bij de super saturday € 750,00 jackpot dag van 12 Juli 2014!

Voor de high stake inzet vond ik het een dagje leuk om een 4 stappenplan met 750 winst te maken.
Wie meespeelt hou de tijden onderstaande goed in de gaten! Stap 1 staat in het onderste plaatje.

Uiteraard kan je een beetje compenceren met de odds en inzet.
De picks pak ik op unibet maar de meeste bookmakers zullen dit wel aanbieden.

Uiteg:
0 Vind ik leuk's
Helaas! Goffin was zo makkelijk binnen maar FC N. scoorde voor rust 1 goal en tweede helft grote kansen waaronder 2 tegen 1 keeper maar slecht uitgespeeld. Ik ga het toch nog 1x wagen!


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.