Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van svobrian

Heb net nieuwe topic aangemaakt maar kan er niks meer op plaatsen?
Dus zet me tips nu hier:
single 1:
Yilmaz, Burak to score. €2,70
Single 2:
Benfica - Celtic Doelpunt gescoord - 00:00-29:59 (1:Ja - 2:Nee) 2 2,00
Single 3:
Juventus - Chelsea Doelpunt gescoord - 00:00-29:59 (1:Ja - 2:Nee) 2 1,90
Combi 1:
Valencia - Bayern München Totaal aantal hoekschoppen Over 10.5 1,72
Benfica - Celtic (0-2) Handicap - Favoriete lijn 2 1,52
------------------
2,61
Combi 2:
Valencia - Bayern München Scoren Soldado, R to score 2,65
Galatasaray A.?. - Manchester United Scoren Y?lmaz, Burak to score 2,70
----------------------
7,16 (Speel ik met lage inzet €2,-)
Combi 3:
Valencia - Bayern München Beide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) 1 1,53
Benfica - Celtic Thuisploeg scoort in beide helften (1:Ja - 2:Nee) 2 1,57
2,40
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbriansvo in 20-11-2012 15:10 Leden topics
in 20-11-2012 15:10 Leden topics
84 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
SV Renon - Hockey Milano Rossoblu 1 Odd: €1,50
Dit is me 2e tip van vanavond ondertussen tip 1 al begonnen, Toelichting:
Onderlinge resultaten zijn er bijna niet, ze hebben een keer tegen elkaar gespeeld en werd het DRAW deze match was op 17-12-12.
Renon is thuis heel erg goed in vorm, en Rossoblu is uit helemaal niet goed.
Hierbij de vorm:
Renon thuis: 3-3-0-0-3-3
Rossoblu uit: 0-0-0-0-0-0
Renon staat overigens 1st in de competitie, en Rossoblu staat 8e in de competitie. Ik vind de odd van 1,50 eigenlijk veel te hoog voor de nummer 1 van de serie a1.
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Tussenstand:
Visp 2-3 voor! Visp van 2-0 achter naar 2-3!
Rennon 1-0 voor!
Doorzetten nu en weer 100% goed, dan 4-0 streak icehockey! ;p
0 Vind ik leuk's
SV Renon - Hockey Milano Rossoblu 1 Odd: €1,50 (y)
HC Red Ice - EHC Visp 2 (n)
Pff Visp van een 2-0 achterstand naar 2-3 ,werd uiteindelijk 3-3 gelijkspel. ;(
Balen maarja in ieder geval weer eentje goed! ;)
3 van de 4 ijshockeymatches goed in 2 dagen, ben van plan elke dag 1/2 ijshockeytips te plaatsen waarvan ik zeker ben en met een toelichting!
0 Vind ik leuk's
briansvo:
SV Renon - Hockey Milano Rossoblu 1 Odd: €1,50 (y) 4-1 is het geworden!
HC Red Ice - EHC Visp 2 (n)
Pff Visp van een 2-0 achterstand naar 2-3 ,werd uiteindelijk 3-3 gelijkspel. ;(
Balen maarja in ieder geval weer eentje goed! ;)
3 van de 4 ijshockeymatches goed in 2 dagen, ben van plan elke dag 1/2 ijshockeytips te plaatsen waarvan ik zeker ben en met een toelichting!
0 Vind ik leuk's
DEG Metro Stars - Hamburg Freezers
Toelichting:
Om te beginnen met de ondelinge resultaten.., daar staat het 15-4 in het voordeel van DEG Metro Stars (dusseldorf) , en het is slecht een keer gelijkspel geworden, ongeveer 2 maanden terug was de laatste onderlinge match. Daar won DEG Metro Stars gemakkelijk met 6-2.
Vanavond zal DEG Metro Stars thuis spelen dus ook het thuisvoordeel hebben, de vorm was een klein poosje ietsjes minder.. maar ze wisten de laatste twee matches thuis gemakkelijk te winnen.
Een wedstrijd met 4-2 tegen Ausburg en de andere wedstrijd met 5-1 van Hannover.
De uitvorm Hamburg is niet super ze verloren afgelopen wedstrijd met 5-3 van Straubing, terwijl staubing niet de sterkste is normaal gesproken. Hierbij even de vorm:
Thuisvorm DEG Metro Stars: 3-3-0-0-X-0
Uitvorm Hamburg Freezers: 0-3-3-0-0-0
Tip: DEG Metro Stars winst Odd: €2,90
Tip: DEG Metro Stars 1X Odd: €1,74 (voor de zekerheid kan je altijd deze pakken)
------------------------------------------------------------------------------
Eisbären Berlin - Augsburger Panther
Toelichting:
Vanavond om 19:30 spelen Eisbaren Berlin tegen Augsburger Panther, de onderlinge resultaten van deze match is 19-3 in het voordeel voor eisbaren berlin, en het werd een keer gelijk. Dat is zeer overtuigende stats voor Berlin. Ze hebben vanavond ook nog eens het thuisvoordeel.
De vorm van Berlin is geweldig, laatste 6 wedstrijden thuis wonnen ze zeer overtuigend, zelfs met uitslagen van 8-0, 3-1,5-2. Ze scoren overigens ook heel veel thuis. De uitvorm van Augsburger is dramatisch van de laatste vijf wedstrijden wonnen ze er slechts een gewonnen en dat was tegen hannover wat totaal niet in vorm is.
Thuisvorm Eisbaren Berlin: 3-3-3-3-3-3
Uitvorm Augsburger Panther: 3-0-0-0-0-0
Tip: Eisbaren Berlin – Augsburger Panther 1 Odd: €1,62
Tip: Eisbären Berlin - Augsburger Panther (0-1) 1 Odd:2,06
Succes allemaal, reactie's welkom! (y)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
DEG Metro Stars - Hamburg Freezers
Toelichting:
Om te beginnen met de ondelinge resultaten.., daar staat het 15-4 in het voordeel van DEG Metro Stars (dusseldorf) , en het is slecht een keer gelijkspel geworden, ongeveer 2 maanden terug was de laatste onderlinge match. Daar won DEG Metro Stars gemakkelijk met 6-2.
Vanavond zal DEG Metro Stars thuis spelen dus ook het thuisvoordeel hebben, de vorm was een klein poosje ietsjes minder.. maar ze wisten de laatste twee matches thuis gemakkelijk te winnen.
Een wedstrijd met 4-2 tegen Ausburg en de andere wedstrijd met 5-1 van Hannover.
De uitvorm Hamburg is niet super ze verloren afgelopen wedstrijd met 5-3 van Straubing, terwijl staubing niet de sterkste is normaal gesproken. Hierbij even de vorm:
Thuisvorm DEG Metro Stars: 3-3-0-0-X-0
Uitvorm Hamburg Freezers: 0-3-3-0-0-0
Tip: DEG Metro Stars winst Odd: €2,90 (y)
Tip: DEG Metro Stars 1X Odd: €1,74 (voor de zekerheid kan je altijd deze pakken) (y)
------------------------------------------------------------------------------
Eisbären Berlin - Augsburger Panther
Toelichting:
Vanavond om 19:30 spelen Eisbaren Berlin tegen Augsburger Panther, de onderlinge resultaten van deze match is 19-3 in het voordeel voor eisbaren berlin, en het werd een keer gelijk. Dat is zeer overtuigende stats voor Berlin. Ze hebben vanavond ook nog eens het thuisvoordeel.
De vorm van Berlin is geweldig, laatste 6 wedstrijden thuis wonnen ze zeer overtuigend, zelfs met uitslagen van 8-0, 3-1,5-2. Ze scoren overigens ook heel veel thuis. De uitvorm van Augsburger is dramatisch van de laatste vijf wedstrijden wonnen ze er slechts een gewonnen en dat was tegen hannover wat totaal niet in vorm is.
Thuisvorm Eisbaren Berlin: 3-3-3-3-3-3
Uitvorm Augsburger Panther: 3-0-0-0-0-0
Tip: Eisbaren Berlin – Augsburger Panther 1 Odd: €1,62 (y)
Tip: Eisbären Berlin - Augsburger Panther (0-1) 1 Odd:2,06 (n) Had ik maar 5 euro op staan.
Succes allemaal, reactie's welkom! (y)

Lekker de laatste tijd met ijshockey! Score van de bets: 5/6 bets goed! ( hc en 1x waren extra tips dus tel alleen de standaard wie er wint) (y)
Succes rest van de avond ik heb lekkere winst, morgen misschien weer tips!
Wie hebben er allemaal meegespeeld? (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb met je meegedaan Brian. (y) 8 eu op metro en 7 eu op Berlin. Toppie Joppie
0 Vind ik leuk's
Toppie Joppie
Binghamton Senators - Adirondack Phantoms
Vanacht om 01:05 speelt Binghamton tegen Adirondack , ik zie Binghamton zeker als favoriet vannacht. Binghamton heeft een super vorm te pakken en staan niet voor niks derde in het vormtabel. De laatste zes wedstrijden won Binhamton er vier. Adirondack is niet super bezig ze staan ook 24e in de vormtabel. Ze wisten van de laatste zes wedstrijden er twee te winnen, waarvan een met overtime en penalty’s. Laatste onderlinge match was een maand geleden, en toen won Binhamton overtuigend met 5-2. Daarom zie ik Binghamton als favoriet!
Thuisvorm Binghamton: 3-3-0-3-3-0
Uitvorm Adirondack: 0-0-3-3-0-0
Tip: Binghamton – Adirondack 1 Odd: €1,75
Syracuse Crunch - Norfolk Admirals
Vannacht om 01:30 speelt Syracuse tegen Norfolk, ik zie Syracuse zeker als de favoriet. Overigens staat Sucacuse nummer 1 in de vormtabel en Norfolk 29 in de vorm tabel! Dat zegt veel, de onderlinge resultaten is met 6-1 in het voordeel van Syracuse, 12 dagen geleden wist syracuse te winnen met 4-2 van Norfolk toen speelden ze ook thuis. Norfolk staat niet voor niks 29 in de vormtabel. ( 29 van de 30) Ze zijn totaal niet in vorm, en daar staan de resultaten ook naar ze verliezen vaak met 2 punten verschil. Syracuse won 3 van de laatste zes thuiswedstrijden, waarvan ze er 2 verloren door overtime en penalty’s. Norfolk winst twee van de laatste zes uitwedstrijden te winnen, een daarvan wonnen ze met Overtime van Wilkes. Daarom is Syracuse de absolute favoriet!
Thuisvorm Syracuse: 0-3-0-0-3-3
Uitvorm Norfolk: 0-0-3-0-0-3
Tip: Syracuse-Norfolk 1 Odd: €1,78
Mora IK - IF Troja/Ljungby 1
Op 12-01-13 16:00 speelt Mora thuis tegen troja, ik zie Mora als de absolute favoriet. De onderlinge resultaten staat 8-1 in het voordeel van Mora. Ook heeft mora het thuisvoordeel. Mora speelde twee maanden terug ook tegen Troja, mora won daar met 4-2.
Afgelopen twee thuiswedstrijden waren drama van Mora ze verloren dik.., niet van de minste ploegen.. Hopelijk spelen ze vanmiddag beter en weten ze te winnen! De uitvorm van Troja is ook slecht laatste zes wedstrijden wonnen ze er een van dat was de laatste van de vijf. Ze wonnen toen van Tingsryd toen het met overtime gelijkbleef, met penalty’s wisten ze te winnen dus ook niet overtuigend. De andere van de zes laatste uitwedstrijden verloren ze allemaal met score’s als: 3-1, 6-3, 7-3. Allemaal verloren ze met 2 punten verschil! Hierbij de vorm:
Thuisvorm Mora: 0-0-3-3-0-3
Uitvorm Troja: 3-0-0-0-0-0
Tip: Mora IK - IF Troja 1 Odd: €1,80
Hopen op het beste! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel met je mee man ziet er weer betrouwbaar uit
0 Vind ik leuk's
mrlankair:
Ik speel met je mee man ziet er weer betrouwbaar uit

Dankjewel. ;)
Ben er vrij zeker van dus hopen op het beste. (y)
Ik ga nu slapen, dus ga het niet zien, kijk morgenvroeg uitslagen wel. ;p
Succes(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.