Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Superwedden Ronald

Beste allemaal,
Ik ben Ronald, voormalig tipgever van het platform Superwedden. Vanaf deze week zal ik via dit topic mijn tips met jullie gaan delen.
Mijn specialiteiten zijn live-wedden, >€30,- odd voor single bets en to score picks.
Ook ik heb gebruik gemaakt van de 200% bonus bij Unibet via VW en wil mijn bonus samen met jullie 6 keer gaan rondspelen.
Aangezien de totale quotering >1.40 moet zijn ga ik de wedstrijden kieskeurig uitzoeken en mijn bonus geduldig rond proberen te spelen. Pak je elke week een odd van 1.40 dan kan je uitkomen op een mooi bedrag van (210euro per week * 6 = 1260euro).
De eerste wedstrijd voor komende week is FC Twente tegen Roda JC geworden. De odd staat momenteel op 1.45 (zie printscreen).
Wie doet er mee :)? Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar superronald
Country flagsuperronald in 26-03-2012 11:28 Leden topics
in 26-03-2012 11:28 Leden topics
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welkom hier Ronald, succes met je bets (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Bedankt Vincent. Jij ook veel succes natuurlijk!!!
0 Vind ik leuk's
Volg mijn tips rechtstreeks via https://twitter.com/#!/Ronaldbet
Lekker Ronald, Roda had geen schijn van kans gisteren :d
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Lekker Ronald, Roda had geen schijn van kans gisteren :d

Hij was inderdaad een prima wedstrijdje aangezien Roda weinig te zoeken had in Tukkerland. Vandaag heb ik met live wedden bijna mijn gehele bonus al vrijgespeeld. Ben er tevens achter gekomen dat je de bonus ook kan vrijspelen met lagere odd's van 1.40euro. Zo heb ik bijvoorbeeld bij 4 goals van Ajax aardig wat geld ingezet (odd's rond de 1.20euro) en op dit moment staat er na de bonus-storting van €50,- al ruim 780euro op mijn rekening en kan ik bijna het gehele bedrag opnemen. Desondanks heb ik nog een combo lopen met Atletico Madrid, AS Roma, Ajax en Tottenham (1X) waarna ik hopelijk 100% van mijn bankroll kan opnemen.
Fijne zondag iedereen!
0 Vind ik leuk's
edit: Thanks voor je live-tips trouwens Ronald !!! En nog belangrijker..... AZ gaat hopelijk puntjes laten liggen in Arnhem!! Spreek je morgen weer!
0 Vind ik leuk's
Goeien tip vorige keer!
Wanneer kunnen we de volgende pick verwachten ;)
0 Vind ik leuk's
@Nick
Je kan alle bedragen boven de 150euro direct uit laten betalen. In principe speel je de bonus niet vrij op die manier zoals we gister deden met odd's onder de 1.40 maar kom je wel steeds boven de 150euro uit.
Ik heb zelf echt een onwijs goed en winstgevend weekend gehad. Ik van de 50euro die ik gestort had nu al 940 laten uitbetalen en ik moet nu nog één keer mijn bonus rondspelen om het gehele bedrag op te nemen. Aangezien er nu nog 150 op mijn bankroll staat kan ik door de odd van 1.40 bij United er in totaal 210 euro van maken (150*1.40) en komt mijn totaal uit op 940 (reed uitbetaald) + 210 = 1150 euro. Alle behaalde resultaten heb ik kunnen vrijspelen dankzij onder anderen Juventus, Djokovic en Tottenham via live-wedden.
Ik zal trouwens wel gewoon tips blijven geven m.b.t. de bonus omdat ik gewoon door blijf spelen.
0 Vind ik leuk's
Volg mijn tips rechtstreeks via https://twitter.com/#!/Ronaldbet
Het klopt inderdaad dat je alles kan opnemen boven de 150euro ja. Ik heb gister ook al een leuke uitbetaling gedaan en ga nog één keer mijn 150euro rondspelen om straks het gehele bedrag op te kunnen nemen.
Laten we hopen op the last best deze keer!
0 Vind ik leuk's
De eerste van de 6 is JUIST!
Morgen Barca naar de halve finale en Bayern minimaal gelijk spelen.
Jij gefeliciteerd met je enkelvoudige bet op United Ronaldo!
0 Vind ik leuk's
En ook Barca en Bayern zijn goed. Ondanks dat dit geen hoge noteringen zijn moet je wat mij betreft altijd uitgaan van de meest kansrijke bets. Je kan wel risico's nemen maar pik gewoon altijd de wedstrijden uit waarin teams zeker weten 100% voor de winst gaan, dan maakt de odd niet zoveel uit.
Morgen MOET Valencia winnen van AZ, PSV zal ook vol voor de beker gaan en Chelsea moet volgende week winnen om in de race voor de 4e plaats te blijven. Ik heb er een goed gevoel bij! Wat denk jij Ronald en anderen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.