Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Stravados

Hallo leden,
De reden waarom ik dit topic open is, omdat ik blijkbaar beter over een tip nadenk, wanneer ik deze aan anderen kenbaar maak. Ik schrijf namelijk voorbeschouwingen en daar lukt het vrij aardig met het opgeven van de juiste wedtip. Jammer genoeg heb ik daarin weinig vertrouwen in mezelf en zet ik nooit wat geld op de tips, die ik in mijn voorbeschouwingen geef.
Op de tips die ik in dit topic plaats, zet ik natuurlijk wel geld. Door hier beter doordachte tips te geven hoop ik mijn ROI wat te doen stijgen.
Verder wil ik nog melden dat ik vaak kijk naar tips van Draco (systeemcombo's) en tips van Santiago ( vooral NBA)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar stravados
Country flagstravados in 15-01-2012 23:43 Leden topics
in 15-01-2012 23:43 Leden topics
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag:
Espanyol @ 1.4
Snooker:
Higgins @ 1.44 ( met dank aan Santiago)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Zééér veel geluk gehad.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 8 mrt. 2021, 08:03
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Nba combi die ik meespeel met kenner Santiago.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 8 mrt. 2021, 08:03
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
Nba combi die ik meespeel met kenner Santiago:
http://i39.tinypic.com/317a8te.png

Zulke lage quoteringen Stravados ! :o Speel die namelijk voor respectievelijk 1.50 - 1.55 - 1.62 @ 3.77 , wat een verschil zeg !
Hopelijk gaat ie goed :d (y) !
0 Vind ik leuk's
santiiago:
stravados:
Nba combi die ik meespeel met kenner Santiago:
http://i39.tinypic.com/317a8te.png

Zulke lage quoteringen Stravados ! :o Speel die namelijk voor respectievelijk 1.50 - 1.55 - 1.62 @ 3.77 , wat een verschil zeg !
Hopelijk gaat ie goed :d (y) !

Ja Santi dacht ik ook al! Beetje afgeript :D Maar is een goed teken he als de odds dalen!
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Voor vandaag:
Combi 1:
1 Mark Selby -2.5 The Masters 2012 - Mark Selby v Stephen Lee
(Handicap Betting) 18/01/2012 None 1.83 To Run
2 Standard Liege Standard Liege v Lierse
(Full Time Result) 18/01/2012 None 1.33 To Run
De tip van Selby heb ik genomen op aanraden van Santiago. Hij zei me onder 9.5 te nemen maar dit ging op bet365 niet. Hierdoor heb ik Selby -2.5 genomen. Hij staat momenteel 2-0 voor.
Ik las daarjuist in de krant 'Het Laatste Nieuws', dat de trainer van Lierse zei dat hij de competitie laat primeren op de beker en hij enkele andere jongens een kans gaat geven.
Combi 2:
1 Athletic Bilbao Athletic Bilbao v Mallorca
(Full Time Result) 18/01/2012 None 1.53 To Run
2 Under 2.5 Arles v Reims
(Total Goals) 18/01/2012 None 1.53 To Run
Combi 3:
1 Draw or Barcelona Real Madrid v Barcelona
(Double Chance) 18/01/2012 None 1.40 To Run
2 Under 2.5 Germinal v KV Kortrijk
(Total Goals) 18/01/2012 None 1.80 To Run
Ik kies hier voor Barca niet verliezen omdat, wanneer ik aan de vorige classico denk, ik mijn geld toen op real zou gezet hebben. Toch liet Barca in die classico zien, dat ze nog steeds sterker zijn in het rechtstreeks duel. Ik denk dat het voetbal van Barca, Real gewoon niet ligt...
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:

Ik kies hier voor Barca niet verliezen omdat, wanneer ik aan de vorige classico denk, ik mijn geld toen op real zou gezet hebben. Toch liet Barca in die classico zien, dat ze nog steeds sterker zijn in het rechtstreeks duel. Ik denk dat het voetbal van Barca, Real gewoon niet ligt...

Helemaal mee eens. (y) Succes met je topic. Ga je volgen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
stravados:

Ik kies hier voor Barca niet verliezen omdat, wanneer ik aan de vorige classico denk, ik mijn geld toen op real zou gezet hebben. Toch liet Barca in die classico zien, dat ze nog steeds sterker zijn in het rechtstreeks duel. Ik denk dat het voetbal van Barca, Real gewoon niet ligt...

Helemaal mee eens. (y) Succes met je topic. Ga je volgen.

Bedankt Vonloite, leuk om te horen (y)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Vandaag was geen goede dag heb het ook verkeerd aangepakt.. Had de unders bij elkaar moeten zetten maar goed dat is praat achteraf.

Heb met één combi het verlies nog kunnen beperken. Voor vannacht een paar basketcombi's en één funbet tenniscombi.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 8 mrt. 2021, 08:04
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Today:
Valencia @ 1.44
Inter @ 1.4
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.