Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: stickyweed

Geachte vw maatjes

Bij deze open ik m'n topic. Ik begin met 100 euro bankroll.
Via dit topic kan ik m'n tips wat onderbouwen ipv droog iets te zetten :)

Combi 1

- Brugge winst (1.51)

Brugge heel zwak begonnen aan de play-offs. Lieten zelf punten liggen thuis vs Charleroi.
Hebben iets recht te zetten voor eigen publiek, en gaan ze doen ook. Moeilijke matchen liggen achter hun en nu tijd om de schade in te halen.

- Mechelen Dubbele kans (1.25)

Mechelen wil kost wat het kost PO2 winnen, omwille vd gemiste plaats in PO1. Zo kunnen ze Europa League nog halen. Zelfde verhaal voor Sint-Truiden maar schat Mechelen hoger in.

- Gent DNB (1.61)

Das een rare. Zulte mag niet teveel punten pakken omdat ze al geplaatst zijn voor Europa en als ze 4de eindigen ze voorrondes moeten spelen. Bij Gent zijn ze bezig aan een inhaalmaneuvre om Champions League voorronde te halen.

Totale odd: 3.10
Inzet: 25
Potentiële terugbetaling: 77,39 EUR

=========================================================================

Combi 2

- Bayern Munich winst (1.37)

Bayern’s laatste 2 matchen waren gelijkspel. Lang geleden dat ze dit nog meemaakten. Met Leipzig in hun nek wordt het eens tijd om de 3 punten te pakken. En nu zonder mid-week matchen denk ik dat ze weer fris en monter kunnen aantreden in de Bundesliga.

- Lyon DNB (1.49)

Lyon speelt laatste tijd sterk uit. Tegen Angers moeten ze gewoon winnen om Europa te halen.

Totale odd: 2.04
Inzet: 50 EUR
Potentiële terugbetaling: 103 EUR

=========================================================================

Succes aan iedereen die volgt.
Aan iedereen die niet volgt, ik hoop dat je brand in de hel.

Groetjes Sticky
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar stickyweed
Country flagstickyweed in 24-04-2017 16:42 Leden topics
in 24-04-2017 16:42 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.