Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: step2step

Allemaal,

Zoals afgesproken ga ik mijn analyses hier met jullie delen. Laat ik voorop stellen dat mijn strategie geen garantie is voor een winstgevend (en/of succesvol) wedpatroon. Nodig jullie allemaal van harte uit om mee te spelen. Hopelijk kan ik jullie helpen met het wedden op live voetbalwedstrijden. Vooraf nog even mijn gehanteerde strategie.

Maximale inzet
10% van de totale balans

Interval
Procentueel de maximale inzet per weddenschap. Het procentuele getal is de 10% van de totale balans.

00:00 min tot 10:00 min / Inzet 9% * Prioriteit
10:00 min tot 20:00 min / Inzet 8% * Prioriteit
20:00 min tot 30:00 min / Inzet 7% * Prioriteit
30:00 min tot 40:00 min / Inzet 6% * Prioriteit
40:00 min tot 50:00 min / Inzet 5% * Prioriteit
50:00 min tot 60:00 min / Inzet 4% * Prioriteit
60:00 min tot 70:00 min / Inzet 3% * Prioriteit
70:00 min tot 80:00 min / Inzet 2% * Prioriteit
80:00 min tot 90:00 min / Inzet 1% * Prioriteit

Prioritering
Bij prioritering probeer ik het belang van de wedstrijd in kaart te brengen. Logischerwijs valt een vriendschappelijke wedstrijd in prioriteit 3. De finale van de Champions League valt in prioriteit 1. Vanuit mijn eigen data blijkt dat wedstrijden met een hoge prioriteit een hoger rendement hebben.

Prioriteit 1: Inzet x 1,2
Prioriteit 2: Inzet x 1,0
Prioriteit 3: Inzet x 0,8

Startsaldo
Mijn startsaldo voor deze strategie is 2.000 euro.

Rekentool
Balans * inzet (0.00) * Prioriteit

Bijvoorbeeld:
Inzet in de 31 min op over de 1.5 goals in een vriendschappelijke wedstrijd
$ 2.000 * 0.06 * 0.8 = inzet $ 96

Inzet in de 31 min op over de 1.5 goals in een EK-Finale
$ 2.000 * 0.06 * 1.2 = inzet $ 144

Voetnoot: Deze topic zal ik continu aanpassen om mijn eigen strategie te perfectioneren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagstep2step in 28-05-2016 16:35 Leden topics
in 28-05-2016 16:35 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tino23:
pijnacker83:
tino23:
step2step:

Livebets
Over de 1,5 goals in de 55 min (inzet 37,5% van 200 = 75,00 x 1,3 = 97,50) @1,47 / BETSTARS + $ 143,38

Over de 1.5 goals betekent toch dat er 2x gescoord moest worden vanaf de 55ste min?

wel 2x maar gewoon vanaf de start. dus bij 1-0 dus nog maar 1.

Wel verwarrend, zijn bookies die dat vanaf inleg bet spelen.

Tino23,

Het was inderdaad over het totaal aantal doelpunten in de wedstrijd bij een stand van 1-0. Bij BETSTARS is de pick dan 'over de 1,5'. Wellicht dat dit bij Unibet o.i.d. anders is.
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
0570:
Leuk interessant topic, ga het zeker in de gaten houden.

Hoe kwam je tot de analyse om 'Atletico to qualify' te kiezen eigenlijk? Hoopte je daar stiekem een beetje op?
Heb de wedstrijd zitten kijken maar had geen één moment het idee dat Atletico zou gaan winnen. Wel goed dat je hebt uitgecashed voor de penals, dit is idd een loterij.

Nee niet stiekem, had het gevoel dat Real Madrid er helemaal doorheen zat. Vooral het gemis van aanvallende stootkracht door kramp (Bale, Ronaldo) in combinatie met de razendsnelle counters van Atletico Madrid brachten mij tot die weddenschap. Fitheid kunnen we helaas niet vangen in statistieken. We hebben volgens mij één counter gezien maar dit werd al snel onderbroken door Sergio Ramos met een charge.

0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Ik heb heel veel tips vooral voor de wedstrijd gekregen voor Atletico, ik vind het dan ook niet vreemd dat dit ook zo bij step ook zo uit komt.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ik heb heel veel tips vooral voor de wedstrijd gekregen voor Atletico, ik vind het dan ook niet vreemd dat dit ook zo bij step ook zo uit komt.

Gezien het wedstrijdbeeld was het een logische pick. Echter, en dat moet ik zeggen, als Real Madrid de kans van Bale gewoon had gemaakt was het ook afgelopen. Dat werd slecht uitgespeeld. Dan had het 2-0 gestaan en was het over geweest. Maja, als en als tellen niet. Althans niet in het woordenboek van een wedder.
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Zo krijgen we een echte voetbal discussie, als Atletico de pingel er in schiet dan hadden ze mss ook gewonnen. ;-)
0 Vind ik leuk's
knight876:
Zo krijgen we een echte voetbal discussie, als Atletico de pingel er in schiet dan hadden ze mss ook gewonnen. ;-)

Maar het is zeker nuttig om de wedstrijd achteraf nogmaals te analyseren en te kijken waar je 'live' nog iets beter had kunnen inschalen. Nu kijk ik niet letterlijk terug maar zeer zeker speel ik de wedstrijd nog eens in mijn hoofd af. Hierbij ga ik na of ik mijn bets goed geplaatst heb en of ook de indicatoren die mij brachten tot het bet klopten.
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Livebet: SWE - SVN: over de 1,5 in de 22 min @1.64 inzet 22 min (7% van 2.043 = 100,10)

Saldo: 2.043,88 - 100,10 = 1.943,78

0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Komt er vanavond een live tip Polen vs Nederland?
0 Vind ik leuk's
tino23:
Komt er vanavond een live tip Polen vs Nederland?

Hi Tino23,

Gisteren heb ik 2 livetips gegeven in de chat. Nigeria +2,5 & Serbia +1,5. Vooral omdat het kijken van 3 verschillende wedstrijden, het plaatsen van mijn eigen bets en het plaatsen hier teveel werd. Daarom heb ik ze in de chat gezet. Goede dag gisteren +12,5%.

Vanavond kijk ik waarschijnlijk; Norway - Iceland, Belgium - Finland en Poland - Netherlands. Verwacht dat ik hier ook wederom livebets voor plaats in de chat.
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Je kunt toch kopie uit de chat ook hier plaatsen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.