Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Snep

Om het voor mezelf ook overzichtelijk bij te houden mijn "log" met bets.
Voornamelijk voetbal en incidenteel een darts, tennis of basketbal wedstrijd.
Momenteel een bankroll van €375, en ik bet in stakes.
1 stake is dus €3,75 en een bet is maximaal €37,50.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor deze CL ronde:
Bayern Munich v Barcelona – [B]Draw No Bet Barcelona @ 2.60[/B]
Bayern is dit seizoen ijzersterk, maar Barcelona blijft de best voetballende ploeg ter wereld. Staan normaal altijd tegen een ijzeren muur te spelen met 10 verdedigers. Bayern München zal uitgaan van eigen kracht en op de aanval spelen. Messi is ?hoogstwaarschijnlijk? fit genoeg om te beginnen. Barcelona met ruimte is een dodelijk elftal en ik denk dat dit word onderschat vanwege hun vorm de laatste weken. Feit is wel dat dit seizoen als het er op aankomt ze altijd opstaan, tegen Milan thuis, tegen PSG als messi erin komt. Barsten van de CL ervaring en weten wat er nodig is om deze te winnen.
Bayern is natuurlijk in de vorm van hun leven, en ik denk dat dit ook de reden is dat ze alles met 2 vingers in de neus winnen op het moment. Elke ploeg in de bundesliga staat al met schrik in de benen als Bayern langskomt en passen daar ook hun taktiek op aan. Kijk naar HSV dat heel erg laf op eigen helft speelde. Barça zal van eigen kracht uitgaan en pressievoetbal spelen, dat heeft bayern dit jaar nog niet ervaren en ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Ik denk dus wel dat Bayern een voordeel heeft, maar deze waarde op Barcelona is te goed om te laten liggen. De Catalanen zullen met een gelijkspel (1-1 2-2) ook tevreden zijn vandaar de Draw No Bet.
Stake 4/10!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Borussia Dortmund v Real Madrid – [B]Draw No Bet Real Madrid[/B] @ 1.80
Real Madrid vind ik de beste counterploeg ter wereld, en Dortmund speelt altijd aanvallend voetbal, vooral voor eigen publiek. Denk dat de geslepenheid van de selectie van Real toch de doorslag gaat geven.
Mourinho is tactisch altijd ijzersterk in de CL knockout fase, ik denk dat Real het spel zal laten aan Dortmund en voornamelijk gaat counteren. Ik zie ze deze wedstrijd niet verliezen, goeie value voor een DNB dus.
Stake 8/10!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Multibet:
Bayern Munich v Barcelona – [B]Anytime Goalscorer Lionel Messi @ 1.91[/B]
Borussia Dortmund v Real Madrid – [B]Anytime Goalscorer Cristiano Ronaldo @ 1.80[/B]
Totale odds: [B]3.44[/B]
Kans is natuurlijk aanzienlijk minder groot in deze wedstrijd, maar deze supersterren staan vaak wel op in de wedstrijden waar het om gaat. Daarbij zijn beide ook de vaste penalty nemers.
Stake: 2/10!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar snepke1990
Country flagsnepke1990 in 23-04-2013 14:59 Leden topics
in 23-04-2013 14:59 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.