Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: sk1986

Beste Leden
Ik ben dus SK 1986. Ik ga in dit topic mijn bets plaatsen. Ik leg me vooral toe op de Amerikaanse sporten zoals NBA, NHL. Ik volg naast deze sporten ook het Belgische voetbal (dat moeilijk te voorspellen is in eerste klasse) Maar omdat ik een "fan" (als je het zo wilt noemen) ben van Westerlo volg ik ook 2de klasse. Daar zijn vaak wel leuke wedstrijden te vinden met leuke odds.
Ik plaats mijn bets altijd incl Over Time tenzij het anders vermeld staat. Ik heb op deze sporten een eigen visie. Die tot op heden al heel goed heeft dienst bewezen. Als je u afvraagt hoelang ik al bet op sport dan moet ik zeggen dat ik "officieel" een 9jaar bezig ben. Ik ga zoveel mogelijk een kleine uitleg geven bij mijn bets zodat je een idee hebt waarom ik die bet plaats.
De oplettende NHL/NBA betters hier hebben mijn tips van afgelopen dagen mss al gezien in de algemene topics. maar die ga ik nu in een eigen topic plaatsen. Deze bets waren deze.
NHL
sk1986:

(Money Line) Calgary Flames vs Boston Bruins @1.488
(Money Line) Phoenix Coyotes vs Montreal Canadiens @1.781

sk1986:

(Money Line) Pittsburgh Penguins vs New York Rangers @2.150

NBA
sk1986:

(Money Line) Oklahoma City Thunder vs Denver Nuggets @1.685
(Handicap) Los Angeles Lakers (+2.5) vs Memphis Grizzlies @1.885

sk1986:

(Money Line) Sacramento Kings vs Atlanta Hawks @1.344
(Money Line) Memphis Grizzlies vs Dallas Mavericks @1.164
(Money Line) Chicago Bulls vs Houston Rockets @1.282
(Handicap) Portland Trail Blazers (+3) vs Minnesota Timberwolves @1.826
In de Chat nog een leuk live tipje geven Miami winnen toen ze 15punten achter stonden tegen de Pacers @3.50

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sk1986
Country flagsk1986 in 19-12-2013 22:46 Leden topics
in 19-12-2013 22:46 Leden topics
209 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.