Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: scottyboy1703

Welkom op mijn forum.

In dit forum zal ik voornamelijk tips geven op wedden op voetbal, dit doe ik al zo een 3 jaar lang. Ik begon bij het spelen via het ouderwetse toto formuliertje maar ben overgestapt op het online wedden via bekende site's als unibet. Ook wed ik vaak op basketbal, tennis en nog meer sporten.

Ik begin vandaag met een tremble:
- Aston Villa - Chelsea // Chelsea over 1,5 goals // 1.63
- Atletico Madrid - Real Madrid // BTTS // 1.66
- Wolfsburg - Hoffenheim // 1X2 [1] // 1.57

Maakt samen 4.25

Onderbouwing:
Chelsea is een aanvalsmachine en scoort gemiddeld 2.26 goals per wedstrijd, vandaag moeten ze tegen het slecht presterende Aston Villa en ik denk dat Mourinho de wedstrijd snel naar zijn kant wilt trekken. Daarom denk ik dat Chelsea bij rust al met 0-2 voorstaat en na rust misschien tijd gunt aan bankzitters of aan nieuwkomer Cuadrado

Atletico Madrid speelt vandaag thuis tegen het gehavende Real Madrid, ik denk dat beide ploegen gaan scoren omdat Real Madrid achterin zwaar gehavend is met het gemis van Ramos, Pepe en Marcelo. Wel kunnen ze weer beschikken over C.Ronaldo en hij is goed voor bijna een gemiddelde van 1.5 goals per wedstrijd alleen hij al. Ik verwacht een sprankelende uitslag.

Wolfsburg begon na de winterstop fantastisch met een 4-1 zege op Bayern waarna ze gelijk speelde tegen Frankfurt. Hoffenheim wist na de winterstop nog geen indruk te maken met 2 verlies partijen achter elkaar. Ook kan Wolfsburg vandaag beschikken over de van Chelsea overgenomen wereldkampioen Schurrle. Ik denk dat een 3-0 uitslag niet ver van de einduitslag zal liggen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 7-02-2015 10:02 Leden topics
in 7-02-2015 10:02 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag Jupiler League
NEC Nijmegen - Jong PSV // Under 3,5 goals // @1,83
Roda JC - FC Volendam // 2nd half X // @2,95
RKC Waalwijk - De Graafschap // 1st half 2 // @2.32
0 Vind ik leuk's
21:00 Cyrstal Palace - Newcastle United // btts // @1.93
21:00 West brom Albion - Swansea City // over 2,5 goals // @2.40
0 Vind ik leuk's
16:45 Ajax Amsterdam - FC Twente
Pick: Under 3,5 goals
Odd: 1.35
Toelichting: Deze staat veelste hoog in mijn ogen, in de laatste 5 ontmoetingen vielen er 0 keer 4 doelpunten en maar 1x 3 doelpunten. Ajax wist in de laatste 5 wedstrijden 0 keer een over 3,5 goals in een wedstrijd te behalen, FC Twente lukte dat een keer in de laatste 5 duels maar dat was niet in een positieve richting (1-3 nederlaag op Excelsior). Beide ploegen zijn nog opzoek naar de vorm en weten moeilijk te scoren.
0 Vind ik leuk's
20:45 Champions League
FC Basel - FC Porto
Pick: BTTS Yes
Odd: 1.93
0 Vind ik leuk's
20:45 Champions League
Schalke 04 - Real Madrid
Pick: Injury Time 2nd half +5
Odd: 10.00

Real Madrid een heet hoofden team, zeker als het niet loopt. Ronaldo heeft al vaker laten zien dat als het niet lukt hij gemene overtredingen maakt. Zou mooi ziijn als hij iemand onderuit schopt en rood pakt waardoor het spel 2/3 minuten stil ligt. Huntelaar heeft hier ook wel een handje van. Ook worden de Duitsers niet gekenmerkt dat ze een rustig karakter hebben en daarom zie ik als het niet loopt bij Real dat het een schop partij wordt. Met spelers als Huntelar, Boateng heb je toch wel geweldige spelers in huis maar als het niet loopt laten ze zich niet altijd van hun beste kant zien. Ook las ik dat pepe weer terug was ;-) No Pepe No Party
0 Vind ik leuk's
21:05 europa league
Ajax Amsterdam - Legia Warschau
Pick: Milik to score and ajax to win
Odd: 4.00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.