Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: scott

Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagscottyboy1703 in 30-01-2014 16:21 Leden topics
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pijnacker83:
pfffff heel netjes hoor (y)
malukuafca:
Pff lekker man (y)
thanks mannen 7/7 singles goed helaas combi fout op Chelsea!!
0 Vind ik leuk's
Gister 7/7 singles goed, vandaag door met de Europa League: De europa league is ook een beetje een pipo de clown competitie, het is altijd afwachten wat top clubs gaan doen. Chelsea won hem vorig jaar en nam het dus wel serieus. Zijn clubs als Juventus en Tottenham ook zo serieus in deze competitie? Er zitten nog 2 Nederlandse clubs in (Ajax en AZ). Ajax moet een 0-3 nederlaag proberen recht te zetten in Salzburg. Ze willen tenminste een deel recht zetten en zal zich niet zo snel gewonnen geven zoals in de Arena. AZ heeft een knappe 0-1 uit-overwinning geboekt op Slovan Liberac. In Alkmaar mogen ze deze voorsprong proberen vast te houden. Toevallig stonden deze clubs zondag tegen elkaar en kreeg AZ een 4-0 pak op hun broek van Ajax. Succes met wedden vanavond en hopen op winst!
27/02/2014 19:00 Red Bull Salzburg - Ajax // Away team to win at least one half // @2.80 (n)
27/02/2014 19:00 Red Bull Salzburg - Ajax // 1st half handicap 0-1 ajax wins // @1.60 (y)
27/02/2014 19:00 Red Bull Salzburg - Ajax // Most booking points [1] // @2.70 (n)
27/02/2014 19:00 Eintracht Frankfurt - FC Porto // BTTS yes // @1.70 (y)
27/02/2014 19:00 Napoli - Swansea City // Away team over 0,5 goals // @1.65 (y)
27/02/2014 19:00 FC Basel - Maccabi Tel Aviv // Over 2,5 goals // @1.92 (y)
27/02/2014 19:00 Shaktar Donetsk - Victoria Plzen // BTTS yes // @1.95 (y)
27/02/2014 21:05 Trabzonspor - Juventus // Away team over 1,5 goals // @1.60 (y)
27/02/2014 21:05 AZ Alkmaar - Slovan Liberac // Under 2,5 goals // @1.90 (y)
27/02/2014 21:05 Valencia - Dynamo Kiev // BTTS yes // @1.83 (n)
0 Vind ik leuk's
28/02/2014 20:30 Herta BSC - Freiburg // 1X2 [1] // @1.65 (n)
0 Vind ik leuk's
AZ - Ajax
Een kraker in de halve finale van de bekerronde, laatst stonden deze 2 ploegen tegenover elkaar en werd het 4-0 in de Amsterdam Arena. AZ kan nog weinig halen in de competitie zelf en zal het daarom doen met de Europa League tegen Benfica (Ik acht ze kansloos) en een eventuele bekerfinale? Voor AJAX is het een ander verhaal. Als AJAX 3/5 wedstrijden wint zijn de kampioen. De Boer heeft gezegd dat hij niet volle bak op deze wedstrijd wilt gaan en dat als het verlengen wordt dat hij spelers gaat sparen. Is AJAX goed genoeg om over 90 minuten te winnen? Ik verwacht zelf dat AJAX een zakelijke 0-2 / 0-3 wint. De verdediging staat goed en met een Blind/Poulsen op CVM red je het ook wel. Aanvallend mist AJAX De jong en Fischer die er niet bij kunnen zijn vanwege blessures. Ik verwacht weinig goals van deze wedstrijd. AJAX wil de wedstrijd snel klaar hebben dus de kant dat ze als ze 0-2 voor staan lekker gaan verdedigen is groot.
AZ - AJAZ // 1st half AJAX to win // @2,55
To get a card: Simon Poulsen // @5,50
Correct score 0-2 // @12,50
0 Vind ik leuk's
16:30 ADO Den Haag - PEC Zwolle
Pick: 2 DNB
Odd: 3.15
0 Vind ik leuk's
AZ - Benfica
Benfica doet nog om 3 prijzen mee, de competitie, de beker en de Europa League. AZ doet alleen nog mee voor de Europa League. Benfica wist op White Hart Lane met 1-3 te winnen en daarom denk ik dat ze AZ vandaag een pak op hun broek gaan geven.
AZ - Benfica // 1X2 [2] // @1,72 (y)
AZ - Benfica // BTTS? [NO] // @1.92 (y)
Benfica to score in both halves @2.60 (n)
Benfica to win both halves @4.60 (n)
0 Vind ik leuk's
Alvast een mooie combo:
Paris SG - Reims // 1X2 [1] // @1.27
Juventus - Livorno // 1X2 [1] // @1.12
Bayern Munchen - Man United // 1X2 [1] // 1.20
Maakt samen @1.71 (y)
0 Vind ik leuk's
Interessant leden topic om te volgen. Ga zo door. Blijf je bets wel onderbouwen en misschien de stakes erbij vermelden? Ga zo door!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nog een mooie combo gevonden:
Benfica - AZ // 1X2 [1] // @1.35
Chelsea - Stoke City // 1X2 [1] // @1,26
Barcelona - Real Betis // 1X2 [1] // @1.05
Odd: 1.79
Stake: 5.00
Potential Payout: 8.93 (y)
Onderbouwing:
Benfica thuis is altijd een erg moeilijke tegenstanders, na de 0-1 nederlaag van AZ hebben ze ook niet echt meer hoop op nog een plek in de halve finale. Berghuis was er ook van overtuigt dat Benfica op halve krachten speelde en dus niet voluit ging. Benfica wil alle prijzen dit jaar winnen omdat ze vorig jaar verloren in het kampioensduel van porto en dus 2de werden, ook verloren ze de beker finale. En ook de finale van de Europa League werd in de Amsterdam Arena verloren. Benfica gaat AZ overklassen.
Chelsea speelt thuis en heeft een wedstrijd in de Cl in de benen. Desondanks kunnen ze geen punten laten liggen tegen het laag geklasseerde Stoke. Ik verwacht een snelle overwinning van Chelsea misschien een 2-0 / 3-0. Als Chelsea punten laat liggen kunnen ze ook we gedag zeggen tegen een eventueel kampioenschap.
Barcelona neemt het op tegen Real Betis, Real Betis staat laatste in de LIGA BBVA en zijn al bijna gedegradeerd. Barcelona moet winnen om aan te blijven haken bij de top. De andere 2 in de top-3 hebben redelijke moeilijke wedstrijden en daarom kan Barcelona van het punt verlies profiteren. Barcelona moet woensdag weer in de CL en zal daarom niet voluit gaan maar met wisselspelers als Pedro, Sanchez, Song, fabregas zetten ze Real Betis makkelijk aan de kant
0 Vind ik leuk's
Voortaan houd ik deze methode aan!
2 combo's gemaakt voor een halve/hele week met 3 wedstrijden erin odd rond de 1.70-2.00. Ik zal alle combo's hierop zetten!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.