Wedtips van: scott
Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Andere tips:
Jong Ajax - Fortuna Sittard
Under 3,0 goals @1.94
FC Volendam - FC Emmen
Goal in both halves - Yes @1.43
Jong Ajax - Fortuna Sittard
Under 3,0 goals @1.94
FC Volendam - FC Emmen
Goal in both halves - Yes @1.43
Darmstadt - Wolfsburg
Over 2,0 goals
West Ham United - Chelsea
Chelsea under 2,5 goals
De Graafschap - Heracles
Draw or Away
Arsenal - Everton
Everton +3
Celta Vigo - Real Madrid
Under 3,0 goals
Maakt samen @5,95
Over 2,0 goals
West Ham United - Chelsea
Chelsea under 2,5 goals
De Graafschap - Heracles
Draw or Away
Arsenal - Everton
Everton +3
Celta Vigo - Real Madrid
Under 3,0 goals
Maakt samen @5,95
Atletico Bilboa - Sporting Gijon
Over 2,0 goals
Cardiff City - bristol City
Home or Draw
Maakt samen @1.99
Over 2,0 goals
Cardiff City - bristol City
Home or Draw
Maakt samen @1.99
Hetha BSC - Hoffenheim 1 2,02
Swansea - Bournemouth 1 1,76
BMG - Hannover 1 handicap 0-1 2,47
Watford - Manchester United 2 1,74
Real Madrid - FC Barcelona X 3,47
Funcombi:
Watford - Manchester United 2 1.74
Ajax - Cambuur Leeuwarden 1 handicap 0-1 1.54
Willem II - PSV 2 1.44
Valencia - Las Palmas 1 1.40
BMG - Hannover 1 1.48
Swansea - Bournemouth 1 1.76
Real Madrid - FC Barcelona X 3.47
5 euro x @50,22 = 251,10
Swansea - Bournemouth 1 1,76
BMG - Hannover 1 handicap 0-1 2,47
Watford - Manchester United 2 1,74
Real Madrid - FC Barcelona X 3,47
Funcombi:
Watford - Manchester United 2 1.74
Ajax - Cambuur Leeuwarden 1 handicap 0-1 1.54
Willem II - PSV 2 1.44
Valencia - Las Palmas 1 1.40
BMG - Hannover 1 1.48
Swansea - Bournemouth 1 1.76
Real Madrid - FC Barcelona X 3.47
5 euro x @50,22 = 251,10
Juventus - Manchester City X 3,30
Manchester City zal voor een punt spelen zodat ze boven Juventus blijven en zal daarom zich laten inzakken. Juventus wilt wel winnen maar heeft ook in het achterhoofd zitten dat natuurlijk een gelijkspel voor hun ook niet slecht uitkomt met het oog op het bereiken van de volgende ronde.
Eventueel prima te spelen:
Manchester United - PSV 1 1,45
Shaktar Donetsk - Real Madrid X2 1,31
Maakt samen 6,27
Manchester City zal voor een punt spelen zodat ze boven Juventus blijven en zal daarom zich laten inzakken. Juventus wilt wel winnen maar heeft ook in het achterhoofd zitten dat natuurlijk een gelijkspel voor hun ook niet slecht uitkomt met het oog op het bereiken van de volgende ronde.
Eventueel prima te spelen:
Manchester United - PSV 1 1,45
Shaktar Donetsk - Real Madrid X2 1,31
Maakt samen 6,27
Paar corner betjes
Qarabag - Tottenham Over 9,5 1,74 (y)
Belenses - Lech Poznan Under 10,5 1,77 (y)
Lazio - Dnipro Lazio over 5,5 1,91 (y)
Qarabag - Tottenham Over 9,5 1,74 (y)
Belenses - Lech Poznan Under 10,5 1,77 (y)
Lazio - Dnipro Lazio over 5,5 1,91 (y)
Cambuur Leeuwarden - De Graafschap
Na het succes van gisteren ga ik door met het wedden op corners. Ik verwacht dat Cambuur snel op voorsprong komt omdat Ogbeche een prima spits is en de verdediging van de Graafschap wankel is gebleken. Hierdoor zal Cambuur De Graafschap aan het spel laten. In de afgelopen 5 wedstrijden heeft Cambuur 21 corners behaald. De Graafschap heeft in de afgelopen 5 wedstrijden 32 corners behaald. Nu kan je het aantal corners niet aan de hand van statistieken bekijken maar vooral van het oogpunt wie gaat aanvallen en wanneer.
Ik speel:
Cambuur Leeuwarden - De Graafschap corners handicap 0-1 2 2,04
Dit houdt in dat of het aantal corners is gelijk of de Graafschap heeft de meeste corners
Succes!
Na het succes van gisteren ga ik door met het wedden op corners. Ik verwacht dat Cambuur snel op voorsprong komt omdat Ogbeche een prima spits is en de verdediging van de Graafschap wankel is gebleken. Hierdoor zal Cambuur De Graafschap aan het spel laten. In de afgelopen 5 wedstrijden heeft Cambuur 21 corners behaald. De Graafschap heeft in de afgelopen 5 wedstrijden 32 corners behaald. Nu kan je het aantal corners niet aan de hand van statistieken bekijken maar vooral van het oogpunt wie gaat aanvallen en wanneer.
Ik speel:
Cambuur Leeuwarden - De Graafschap corners handicap 0-1 2 2,04
Dit houdt in dat of het aantal corners is gelijk of de Graafschap heeft de meeste corners
Succes!
Helaas, door de snelle 0-2 voorsprong moest Cambuur wel aanvallen wat leidde tot een winst op de corners
Voor vandaag:
Hoffenheim - Borussia MG most corners 2 2,17
Zie deze wedstrijd lang 0-0 blijven. Hoffenheim is wanhopig uit vorm en zal dus een beetje achter over leunen en het spel aan BMG laten. Ook weet Hoffenheim dat BMG een zware wedstrijd midweeks heeft gehad en dat ze misschien in de tweede helft een counter kunnen voorzeren.
Daarom speel ik ook small stake rust stand 0-0 3,10
Voor vandaag:
Hoffenheim - Borussia MG most corners 2 2,17
Zie deze wedstrijd lang 0-0 blijven. Hoffenheim is wanhopig uit vorm en zal dus een beetje achter over leunen en het spel aan BMG laten. Ook weet Hoffenheim dat BMG een zware wedstrijd midweeks heeft gehad en dat ze misschien in de tweede helft een counter kunnen voorzeren.
Daarom speel ik ook small stake rust stand 0-0 3,10
Misschien kan ik ze beter maar niet onderbouwen.
12:30 Vitesse - NEC Nijmegen Corner handicap 0-3 2 1,87
13:00 Tottenham - Chelsea Away over 4,5 corners 1,73
14:30 PEC Zwolle - Ajax Amsterdam Under 10,5 corners 1,86
12:30 Vitesse - NEC Nijmegen Corner handicap 0-3 2 1,87
13:00 Tottenham - Chelsea Away over 4,5 corners 1,73
14:30 PEC Zwolle - Ajax Amsterdam Under 10,5 corners 1,86
21:00 Napoli - Inter Most corners 2 3,65 (y)
Inter krijgt gemiddeld 6,18 corners per wedstrijd en Napoli 5,00. Hopen dat Napoli een snelle voorsprong op het bord neerzet waardoor Inter moet gaan aanvallen
Inter krijgt gemiddeld 6,18 corners per wedstrijd en Napoli 5,00. Hopen dat Napoli een snelle voorsprong op het bord neerzet waardoor Inter moet gaan aanvallen