Wedtips van: scott
Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Champions League:
20:45 Lech Poznán - FC Basel - X2 - @1.43
21:05 Rapid Wien - Ajax - X2 - @1.56
Maakt samen @2.23 (y)
Champions League:
20:45 Lech Poznán - FC Basel - X2 - @1.43
21:05 Rapid Wien - Ajax - X2 - @1.56
Maakt samen @2.23 (y)
Twee singles voor vanavond:
Copa Argentinië
Boca Juniors - Banfield - 1 - @1.65 (y)
Club friendly
Manchester United - Paris SG - 1 dnb - @1.68 (n)
Copa Argentinië
Boca Juniors - Banfield - 1 - @1.65 (y)
Club friendly
Manchester United - Paris SG - 1 dnb - @1.68 (n)
europa league
Kairat Almaty - Aberdeen - X2 - @1.86
Southampthon - Vitesse - Southampthon -1 - @1.53
Kairat Almaty - Aberdeen - X2 - @1.86
Southampthon - Vitesse - Southampthon -1 - @1.53
Kairat Almaty zat heel veel value op. Die kazachen zijn thuis niet te onderschatten + ze worden dikwijls onderschat door de europese tegenstanders.
Spelen héél goed in blok en vormen 1team
brentinho:
Kairat Almaty zat heel veel value op. Die kazachen zijn thuis niet te onderschatten + ze worden dikwijls onderschat door de europese tegenstanders.
Achteraf altijd makkelijk om te zeggen, ik heb de eerste helft zelf gezien en de 1-0 viel al na 5 minuten spelen omdat het leek of de verdediging van aberdeen niet op elkaar ingespeeld was, tien minuten laten viel de 2-0 en dit was echt een Lucky goal. Voorderest was Aberdeen gewoon de bovenliggende partij dus ik snap niet heel goed hoe je aan deze informatie komt maar het klopt niet
scottyboy1703:
Achteraf altijd makkelijk om te zeggen, ik heb de eerste helft zelf gezien en de 1-0 viel al na 5 minuten spelen omdat het leek of de verdediging van aberdeen niet op elkaar ingespeeld was, tien minuten laten viel de 2-0 en dit was echt een Lucky goal. Voorderest was Aberdeen gewoon de bovenliggende partij dus ik snap niet heel goed hoe je aan deze informatie komt maar het klopt niet
brentinho:
Klopt, maar De Kazachen winnen toch thuis. (mede omdat ze thuis weinig doelpunten slikken - omdat ze in blok spelen) Voor de rest serveer je hele mooie bets! Aberdeen ga ik nu wel thuis spelen :) valt af te wachten of ze de 2-0 nog kunnen ophalen.
Sunderland - Swansea City - X - @3.14
ADO Den Haag - FC Utrecht - x - @3,39
Norwich City - Stoke City - x - @3,16
ADO Den Haag - FC Utrecht - x - @3,39
Norwich City - Stoke City - x - @3,16
Cambuur Leeuwarden - Heracles Almelo - X - @3,50
Lekkere tips hoor!
Swansea en Norwich al goed. Ik speel ADO ook nog met je mee.
Swansea en Norwich al goed. Ik speel ADO ook nog met je mee.