Tips van: Saviola9
Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ATP Paris:
Berdych - Raonic
Ik heb gister de beide wedstrijden gekeken en vond Raonic opvallend sterk, geweldige service en geweldige forehand. Berdych daarentegen had het erg lastig met de service van Anderson, terwijl de service van Raonic nóg beter is. En niet te vergeten, Berdych heeft gister een set langer gespeeld.
Ik ga dus voor een overwinning van Raonic, het zal een moeizame en lange wedstrijd worden maar hij is overall toch beter denk ik.
Berdych - Raonic
Ik heb gister de beide wedstrijden gekeken en vond Raonic opvallend sterk, geweldige service en geweldige forehand. Berdych daarentegen had het erg lastig met de service van Anderson, terwijl de service van Raonic nóg beter is. En niet te vergeten, Berdych heeft gister een set langer gespeeld.
Ik ga dus voor een overwinning van Raonic, het zal een moeizame en lange wedstrijd worden maar hij is overall toch beter denk ik.
Voorbeschouwing wat betreft Raonic werd de waarheid! Daarna nog flink gewonnen met Djokovic -1,5 sets.
Voor vannacht:
Raptors ML
Denver ML
Phoenix Suns ML
New Jersey Devils incl. OT
Odd: 5,09
Voor vannacht:
Raptors ML
Denver ML
Phoenix Suns ML
New Jersey Devils incl. OT
Odd: 5,09
Helaas, basketball ging vannacht niet zo lekker. Ongelooflijk harde nederlagen voor Denver en Phoenix.
Voor vandaag een mooie combi:
Djokovic - Raonic Djokovic -3,5 games
Haase - Serra Haase 2-0 winst
Torino - Atalanta 1X
Bordeaux - Toulouse 1X
Bochum - 1860 Munchen 1X
Odd: 5,57
Inzet: €19,52
Uitbetaling: €108,73
Voor vandaag een mooie combi:
Djokovic - Raonic Djokovic -3,5 games
Haase - Serra Haase 2-0 winst
Torino - Atalanta 1X
Bordeaux - Toulouse 1X
Bochum - 1860 Munchen 1X
Odd: 5,57
Inzet: €19,52
Uitbetaling: €108,73
Haase heeft weer eens gefaald.
Dus nu speel ik de combi nog een keer maar dan zonder Haase..
Dus nu speel ik de combi nog een keer maar dan zonder Haase..
Voor aanstaande nacht sowieso deze twee, wellicht vanavond nog meer tips:
NHL: New York Rangers - St. Louis Blues » St. Louis Blues @ 1.76
NFL: New York Giants - Indianapolis Colts » Away @ 1.62
NHL: New York Rangers - St. Louis Blues » St. Louis Blues @ 1.76
NFL: New York Giants - Indianapolis Colts » Away @ 1.62
En nog een high confidence combo:
Houson Rockets - Philadelphia 76'ers -> Houston Rockets -4,5
New Orleans Pelicans - Memphis Grizzlies -> Pelicans +8,5
Odd van : 1,90
Houson Rockets - Philadelphia 76'ers -> Houston Rockets -4,5
New Orleans Pelicans - Memphis Grizzlies -> Pelicans +8,5
Odd van : 1,90
Ik kan me beter houden aan het single spelen.
Ga dus weer opnieuw beginnen met het stappenplan, ik zie wel op welk punt ik denk: zo is het genoeg. odds maken me ook niet uit.
Stap 1:
Foshan Long Lions - Tianjin Steel ---> first half over 103,0 points.
Inzet: €10
Odd: 1,85
Uitbetaling: €18,50
Ga dus weer opnieuw beginnen met het stappenplan, ik zie wel op welk punt ik denk: zo is het genoeg. odds maken me ook niet uit.
Stap 1:
Foshan Long Lions - Tianjin Steel ---> first half over 103,0 points.
Inzet: €10
Odd: 1,85
Uitbetaling: €18,50
Had niet verwacht dat de Pelicans je zouden nakken saviola! (n)
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Nee pff echt balen, anders was het een perfecte nacht. Maargoed, zoals ik gister al zei: elke nacht verrassingen in de NBA.