Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Saviola9

Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!

Te beginnen met vanavond :

Colombia - Senegal -1 @2.18

WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.

Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsaviola9 in 31-05-2014 16:20 Leden topics
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Met Timbarett als voorbeeld ga ik ook aan een stappenplan beginnen.

Ik begin met €15 en binnen 5 stappen wil ik op de €100 zitten. Na stap 3 zal ik een bepaald bedrag verzekeren. Ik kijk bij dit stappenplan niet naar bepaalde odds maar simpelweg naar bij welke bets ik een goed gevoel heb. Overigens, als ik bij de €100 ben zal ik ook stoppen.

Stap 1:

Petkovic - Suarez Navarro
Navarro verkeert momenteel in een veel betere vorm en heeft aangegeven dit WTA toernooi zéér graag te willen winnen. Ik ga dus voor een mooie overwinning van Navarro!

Inzet : €15
Odd: €1,60
Uitbetaling: €24,09

0 Vind ik leuk's
saviola9:

[b]Stap 1

Petkovic - Suarez Navarro
Navarro verkeert momenteel in een veel betere vorm en heeft aangegeven dit WTA toernooi zéér graag te willen winnen. Ik ga dus voor een mooie overwinning van Navarro!

Inzet : €15
Odd: €1,60
Uitbetaling: €24,09

Goede wedstrijd van Suarez Navarro!

Stap 2:

NBA: Houston Rockets - LA Lakers -> Houston Rockets -4,5

La Lakers hebben dit jaar een zeer matig elftal, bij de Houston Rockets speelt Harden tegen zijn oude club en dus waarschijnlijk erg gedreven. Ik zie de Rockets zeker met minstens 5 punten winnen, zal me niks verbazen als dit er zo'n 15 worden..

Inzet : €24,09
Odd; 1,62
Uitbetaling: €39,24
0 Vind ik leuk's
saviola9:

Goede wedstrijd van Suarez Navarro!

Stap 2:

NBA: Houston Rockets - LA Lakers -> Houston Rockets -4,5

La Lakers hebben dit jaar een zeer matig elftal, bij de Houston Rockets speelt Harden tegen zijn oude club en dus waarschijnlijk erg gedreven. Ik zie de Rockets zeker met minstens 5 punten winnen, zal me niks verbazen als dit er zo'n 15 worden..

Inzet : €24,09
Odd; 1,62
Uitbetaling: €39,24

Zoals verwacht een ruime overwinning: 18 punten (!).

Stap 3:

Volleybal: Torul - Galatasaray -> Galatasaray -2,5 sets

Torul is een erg slechte ploeg in vergelijking met Galatasaray. Daarnaast heeft Torul erg veel geblesseerden, verloren afgelopen week kansloos met 3-0. Terwijl Gala overtuigend met 3-0 van Besiktas won.

Inzet: €39,24
Odd: 1,68
Uitbetaling: €66,20

Edit: In het afgelopen halfuur al een daling van 1,98 naar 1,54 nu. Positief voor deze bet dus..
0 Vind ik leuk's
saviola9:

Zoals verwacht een ruime overwinning: 18 punten (!).

Stap 3:

Volleybal: Torul - Galatasaray -> Galatasaray -2,5 sets

Torul is een erg slechte ploeg in vergelijking met Galatasaray. Daarnaast heeft Torul erg veel geblesseerden, verloren afgelopen week kansloos met 3-0. Terwijl Gala overtuigend met 3-0 van Besiktas won.

Inzet: €39,24
Odd: 1,68
Uitbetaling: €66,20

Edit: In het afgelopen halfuur al een daling van 1,98 naar 1,54 nu. Positief voor deze bet dus..

18-25, 18-25 en 19-25, ook deze bet is dus geweldig binnen!

Nu even rustig, zie op dit moment niks leuk..
0 Vind ik leuk's
Ik ben te zuinig op het geld haha. Stop die €50 lekker in m'n zak en ga door met de resterende €16,20.

Stap 1:

ATP: Robredo - Nishikori
WTA: Cibulkova - Suarez Navarro
Basketball Eurocup: Besiktas - Khimki

Alle drie de favoriet en zie ze alle drie ook simpel winnen!

Inzet: €16,20
Odd: 2,61
Uitbetaling: €42,28
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Ik ben te zuinig op het geld haha. Stop die €50 lekker in m'n zak en ga door met de resterende €16,20.

Stap 1:

ATP: Robredo - Nishikori
WTA: Cibulkova - Suarez Navarro
Basketball Eurocup: Besiktas - Khimki

Alle drie de favoriet en zie ze alle drie ook simpel winnen!

Inzet: €16,20
Odd: 2,61
Uitbetaling: €42,28

Ik doe deze met je mee.
Het zou me eerste sinds 16 weddenschappen zijn die ik ga winnen :)
0 Vind ik leuk's
Ongelooflijk, Khimki scoort in het laatste Q maar 6 punten.. 0108Daniel, misschien moet je effe weggaan van dit forum, je brengt iedereen ongeluk..
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Ongelooflijk, Khimki scoort in het laatste Q maar 6 punten.. 0108Daniel, misschien moet je effe weggaan van dit forum, je brengt iedereen ongeluk..

Haha inderdaad!
Dan zeggen ze nog dat bijgeloof niet bestaat :P
0 Vind ik leuk's
High confidence combi:

Melbourne City - Adelaide United over 1,5 goals
Raonic - Federer
Berdych - Anderson
Suarez Navarro - Pironkova

Inzet: €15
Odd: 2,35
Uitbetaling: €35,25
0 Vind ik leuk's
Had nog €10 staan op WH, dus even een funbetje van gemaakt, alle wedstrijden zijn op basis van tips:

31-10 - Volleybal Bulgarije: Balkanstroy Pirin - Lukoil Nefohimik @1,80
31-10 - EuroLeague Basketball: Cedevita Zagreb - CSKA Moskow -> Moskow -8,5 @1,44
31-10 - Challenger: Lokoli - Kuznetsov @1,61
31-10 - Challenger: Daniel - Duckworth @1,53
01-11 - Rugby Union - USA - New Zealand -> USA +55,5 @1,80

Inzet : €10
Odd: 11,59
Uitbetaling: €115,92
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.