Tips van: Saviola9
Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ah nice om te horen boys! Lekkere winst in ieder geval
Vandaag speel ik het volgende :
Hesjedal voor Taaramae @1.35
Meersman voor Impey @1.65
Leyton Hewitt - Feliciano Lopez 1 @1.61
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De twee wielrenbets zijn op aanraden van Chef.
Lopez had gister echt veel moeite met Lajovic, terwijl Hewitt een degelijke wedstrijd speelde. Lopez heeft nog nooit een set gehaald tegen Hewitt en zal vandaag ook niet gaan winnen.
Inzet : €10
Odd : €3,59
Payout : €35,86
Hesjedal voor Taaramae @1.35
Meersman voor Impey @1.65
Leyton Hewitt - Feliciano Lopez 1 @1.61
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De twee wielrenbets zijn op aanraden van Chef.
Lopez had gister echt veel moeite met Lajovic, terwijl Hewitt een degelijke wedstrijd speelde. Lopez heeft nog nooit een set gehaald tegen Hewitt en zal vandaag ook niet gaan winnen.
Inzet : €10
Odd : €3,59
Payout : €35,86
Na een vakantie ga ik het betten weer oppakken, voor vanavond :
Honduras - Zwitserland over 9,5 corners.
Zwitserland zal volgens hun coach hoe dan ook willen winnen. Hiervoor moeten ze dus pressen en dat kan corners opleveren.
Corners :
Zwitserland - Ecuador 13
Frankrijk - Honduras 8
Honduras - Ecuador 16
Zwitserland - Frankrijk 8
Ecuador - Frankrijk over 2,5 goals.
Ecuador moet winnen om de druk op Zwitserland te brengen. Ik verwacht dus veel ruimte voor Frankrijk en een sprankelende wedstrijd.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inzet : €40,00
Odd : 2,59
Potential Pay-out : €103,68
Honduras - Zwitserland over 9,5 corners.
Zwitserland zal volgens hun coach hoe dan ook willen winnen. Hiervoor moeten ze dus pressen en dat kan corners opleveren.
Corners :
Zwitserland - Ecuador 13
Frankrijk - Honduras 8
Honduras - Ecuador 16
Zwitserland - Frankrijk 8
Ecuador - Frankrijk over 2,5 goals.
Ecuador moet winnen om de druk op Zwitserland te brengen. Ik verwacht dus veel ruimte voor Frankrijk en een sprankelende wedstrijd.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inzet : €40,00
Odd : 2,59
Potential Pay-out : €103,68
Tenniscombi vandaag :
Dancevic - Kukushin @1,63
Riske - Giorgi @1,77
Vekic - Zvonareva @1,30
---------------------------------------------------------------
Inzet : €25
Odd : 3,75
Potental Pay-out : €93,77
Dancevic - Kukushin @1,63
Riske - Giorgi @1,77
Vekic - Zvonareva @1,30
---------------------------------------------------------------
Inzet : €25
Odd : 3,75
Potental Pay-out : €93,77
EuropaLeague / Wimbledon Combi :
14:00 uur Kvitova - Safarova over 19.5 games
15:30 uur Bouchard - Halep over 19.5 games
Ik verwacht dat beide tennismatchen over 3 sets gaan ( of 2 lange sets : 6-4, 6-4 o.i.d.). Als er 3 sets worden gespeeld, zijn deze sowieso al binnen. Indien het 6-4 6-4 wordt, zijn ze ook al binnen.
17:30 uur Celik - Koper over 2.5 goals
Flinke odd drop, daarnaast is er erg veel geld op gezet.
18:45 uur Botev Plovdiv - Libertas over 3.5 goals
Getipt door een Bulgaarse tipper. Diegene tipte Botev -3,5. Dus dat zou minimaal 4 doelpunten betekenen.
20:45 uur Vaduz - College Europa over 2.5 goals.
Erg groot kwaliteitsverschil. Vaduz, de kampioen van de Challenge League in Zwitserland, tegen de nummer 4 van Gibraltar. Verwacht een 3-1 overwinning.
20:45 uur Aberdeen - Riga over 2.5 goals
Aberdeen was vorig jaar de nummer 2 van de Schotse competitie. Riga staat op dit moment 7e (van de 10). Verwacht dus een 3-0/4-0 overwinning voor Aberdeen.
20:00 uur Cukaricki - Ue Sant Julia over 2.5 goals
Vandaag erg goed weer in Servië, daarnaast is Sant Julia een amateurteam uit San Marino. Terwijl de thuisclub erg gemotiveerd schijnt te zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inzet : €10.00
Odd : 9,51
Winnings : €95,14
14:00 uur Kvitova - Safarova over 19.5 games
15:30 uur Bouchard - Halep over 19.5 games
Ik verwacht dat beide tennismatchen over 3 sets gaan ( of 2 lange sets : 6-4, 6-4 o.i.d.). Als er 3 sets worden gespeeld, zijn deze sowieso al binnen. Indien het 6-4 6-4 wordt, zijn ze ook al binnen.
17:30 uur Celik - Koper over 2.5 goals
Flinke odd drop, daarnaast is er erg veel geld op gezet.
18:45 uur Botev Plovdiv - Libertas over 3.5 goals
Getipt door een Bulgaarse tipper. Diegene tipte Botev -3,5. Dus dat zou minimaal 4 doelpunten betekenen.
20:45 uur Vaduz - College Europa over 2.5 goals.
Erg groot kwaliteitsverschil. Vaduz, de kampioen van de Challenge League in Zwitserland, tegen de nummer 4 van Gibraltar. Verwacht een 3-1 overwinning.
20:45 uur Aberdeen - Riga over 2.5 goals
Aberdeen was vorig jaar de nummer 2 van de Schotse competitie. Riga staat op dit moment 7e (van de 10). Verwacht dus een 3-0/4-0 overwinning voor Aberdeen.
20:00 uur Cukaricki - Ue Sant Julia over 2.5 goals
Vandaag erg goed weer in Servië, daarnaast is Sant Julia een amateurteam uit San Marino. Terwijl de thuisclub erg gemotiveerd schijnt te zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inzet : €10.00
Odd : 9,51
Winnings : €95,14
Speel de Wimbledon combi met je mee, net iets te laat online om pre-match bets te plaatsen (y)
5/7 al binnen.
Bij Cukaricki nog 2 doelpunten nodig, nu de 46e minuut.
EDIT : daar is de 2e al, nog 1tje. Nu de 49e minuut.
Bij Aberdeen nog 3 doelpunten nodig, nu in de 16e minuut.
EDIT : 1-0. Nog 2 doelpunten nodig.
Kom opppppp voor deze megacombi!
Bij Cukaricki nog 2 doelpunten nodig, nu de 46e minuut.
EDIT : daar is de 2e al, nog 1tje. Nu de 49e minuut.
Bij Aberdeen nog 3 doelpunten nodig, nu in de 16e minuut.
EDIT : 1-0. Nog 2 doelpunten nodig.
Kom opppppp voor deze megacombi!
De megacombi is binnen. Nog nooit een combi van 7 goed gehad, maar nu wel.
Heerlijk, bijna €100 erbij. :)
Heerlijk, bijna €100 erbij. :)
Chapeau het mag wel eens meezitten ook he (y)
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"