Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santiiago:
Resultaten :
1) winst : +€ 9,10
2) winst : -€ 10,00
3) winst : +€ 6,80
4) winst : +€ 6,20
5) winst : -€ 10,00
6) winst : +€ 7,00
Totaal: winst € 9,10

Een erg slechte NBA-nacht, maar door de MLB is mijn verlies bijna weggewerkt .. Wel een klein beetje verlies ....
0 Vind ik leuk's
Voetbalcombi's voor vandaag :
25/apr 17:00 KooTeePee - Inter Turku 2 1,35 (n)
25/apr 20:45 Real Madrid - Bayern München 1 1,50
@ 2,03 Medium Stake

25/apr 15:00 Lecce - Napoli Beide teams scoren 1,57 (n)
25/apr 15:00 Aprilia - Isola Liri 1 1,55 (y)
@ 2,43 Medium Stake

25/apr 17:00 LASK Linz (Am) - Grazer 2 1,50 (y)
25/apr 18:00 AC Milan - Genoa 1 1,22 (y)
25/apr 18:00 Cesena - Juventus 2 1,22 (y)
@ 2,23 Medium Stake BINNEN :d !
Veel succes (y) !
EDIT : WAT EEN BAALDAG VOORLOPIG !
0 Vind ik leuk's
Heb vandaag namelijk geen tijd gehad voor een uitgebreide toelichting te schrijven .. Deze singles speel ik deze nacht :
7) 19:10 Milwaukee Brewers - Houston Astros 1 1,48 (n)
8) 20:20 Chicago Clubs - St. Louis Cardinals 1 2,25 (n)
9) 01:05 Cleveland Indians - Kansas City Royals 1 1,65 (n)
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Door mijn stage heb ik de afgelopen dagen erg weinig tot geen combi's kunnen plaatsen .. Met de MLB stop ik sinds ik enkele nachten terug 3 foute singles had , lijkt me erg onvoorspelbaar ..
Wat me nog steeds erg goed afgaat is de NBA : Plaatste eregisternnacht een all-in bet om New York - LA Clippers Meer dan 191,5 @ 1,91 .. Had daar het volste vertrouwen in , omdat ik dacht dat de totaalscore-bet véél hoger ging liggen aangezien beide teams erg productief zijn ..
Deze ging maar net goed met 192punten : 0,5ptn boven de totaalscore :d Maar binnen is binnen :d Hiermee haalde ik dus al een dikke winst ! (y)
Al mijn winst van die nacht zette ik deze nacht in op Charlotte - New York Spread -5 @ 1,91 , in mijn ogen gratis geld ;-)
Zoals verwacht wonnen de Knicks erg ruim met 20 punten verschil, wat mij dus 2 schitterende nachten opleverden :d !
Aangezien mijn stage erop zit, zal ik deze avond waarschijnlijk opnieuw mijn combi's plaatsen ....
0 Vind ik leuk's
Ben het met je eens dat de MLB op dit moment erg onvoorspelbaar is. Heb een aantal keer gedacht van hoe is dat mogelijk??
Wel lekker dat bij jou de NBA ook goed loopt.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Feli santii,
alleen gratis geld is echt wel overdreven, niks is gratis geld en al helemaal niet in de nba.
Dit was de laatste nacht voor de play-offs en die nacht is vaak onvoorspelbaar, met totaal andere spreads als normaal.
Je hebt hiermee geluk gehad, maar volgens mij moest New York ook winnen om een gunstige tegenstander te krijgen. Sommigen ploegen verliezen expres door alle basisspelers eruit te halen, zoals Miami & de Lakers. Toch mooie winst (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Feli santii,
alleen gratis geld is echt wel overdreven, niks is gratis geld en al helemaal niet in de nba.
Dit was de laatste nacht voor de play-offs en die nacht is vaak onvoorspelbaar, met totaal andere spreads als normaal.
Je hebt hiermee geluk gehad, maar volgens mij moest New York ook winnen om een gunstige tegenstander te krijgen. Sommigen ploegen verliezen expres door alle basisspelers eruit te halen, zoals Miami & de Lakers. Toch mooie winst (y)

Inderdaad Thijs , "gratis geld" is misschien overdreven , bedoelde hiermee dat ik heel erg zeker was , aangezien New York nog moest winnen & zeker tegen de Bobcats ;-) & de wedstrijd tegen de Clippers , die ploegen zijn gewoon erg productief ;-) Zie ze allebei wel graag spelen :d
Het liep goed af & de winst was erg mooi :d (y) !
Op naar de Play-Offs :d (y) !!
0 Vind ik leuk's
010nick:
Ben het met je eens dat de MLB op dit moment erg onvoorspelbaar is. Heb een aantal keer gedacht van hoe is dat mogelijk??
Wel lekker dat bij jou de NBA ook goed loopt.

Thanks Nick ,, (y) ! Inderdaad al erg rare uitslagen gehad , dus hou het vanaf nu bij NBA & voetbal (y) ! Daar maak ik erg mooie winsten mee , dus waarom het ergens anders zoeken als dat niet goed draait ;-)
Feli met je mooie NBA-picks :d (y) !
0 Vind ik leuk's
Voor deze avond :
Combi :
27/apr 18:00 Volyn - Shaktar 1 1,28 (y)
27/apr 20:00 Zwolle - Veendam 1 1,25 (y)
27/apr 21:15 Braga - Olhanense 1 1,25 (n)
@ 2,00 Medium-High Stake
Singles :
27/apr 19:00 Toulouse - Montpellier Beide teams scoren 1,95 (n)
27/apr 20:20 Clermont - Monaco 2 2,90 (n)
27/apr 20:30 RC Genk - Anderlecht 1 2,55 (n)
27/apr 20:45 UC Dublin - Drogheda 2 2,10 (n)
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Wat een baalavond ! Ongelooflijk dit ! Vandaag toch wel wat verlies geleden , weliswaar na lange tijd , maar toch !
Tommorow is another day :d (y) !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.