Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santiiago:
Sinds het begin van het seizoen volg ik de NBA van nabij .. Ik haalde hier al een heel mooie winst mee ..
Wat wil ik nu doen? Ik wil vanaf heden de MLB (honkbal in de USA) van nabij volgen .. Dit is iets helemaal nieuws voor mij, maar het lijkt me wel eens interessant .. Ik zal de eerste dagen hier mijn tips plaatsen & deze onderbouwen .. Als ik zie dat deze MLB erg onvoorspelbaar is, stop ik ermee na deze week, is het succesvol wil ik er gerust mee verdergaan :d We will see ;-)
Voor vannacht heb ik het volgende voor jullie (erg interessant!)
2:10 Kansas City Royals - Toronto Blue Jays 2 1,91
Kansas City Royals LLLLL
Kansas is thuis het slechtste team uit de MLB met 9 gespeelde wedstrijden, waarvan geen enkele werd gewonnen !
Toronto Blue Jays WWWLL
Toronto daarentegen doet het erg sterk op verplaatsing met uit 6 gespeelde wedstrijden 5x winst (de laatste 3 wedstrijden dus telkens tegen Kansas)
Head-to-head
In 2 dagen tijd speelden deze 2 teams 3x tegen elkaar : telkens kwam Toronto er als winnaar uit. Eindstanden : 3-5 , 5-9 , 3-4
Zit dus zeker wel een mooie value op deze bet ! Hopelijk gaat het goed :d
Veel succes (y) !

Speelde vannacht Indiani Pacers over 191, SA Spurs -12.5, NY Yankees to win en Toronto Blue Jays to win. Fantastische nacht. Bedankt Santiago!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Kleine winst overgehouden aan deze nacht :d Het was bijna de perfecte nacht, maar Indiana moest enkele punten meer scoren hiervoor ;-)
@ Joostvwillegen : Geen probleem :d (y) ! Inderdaad een heel mooie nacht voor jou :d (y) ! Feli :d !
0 Vind ik leuk's
Na een positieve eerste nacht gaan we verder met de MLB :d Ik speel elke weddenschap zelf, maar hier op het forum plaats ik op elke bet 10 euro .. Zo is het makkelijk volgen qua winst-verlies enzo ;-)
2) 1:05 Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays 2 1,83 (n)

Balitome bad streak van 3 verloren wedstrijden
Toronto mooie streak van 4 gewonnen wedstrijden na elkaar (alle 4 tegen Kansas)

3) 2:10 Milwaukee Brewers - Houston Astros 1 1,68 (y)
Afgelopen nacht namen deze 2 ploegen het al eens tegen elkaar op: einduitslag 6-5 voor Milwaukee
Milwaukee won de laatste 10 (!) Head-to-Heads

4) 1:10 Tampa Bay Rays - Los Angeles Angels 1 1,62 (y)
Tampa Bay is de op één na beste thuisploeg met 5 gewonnen wedstrijden uit 6 gespeelde wedstrijden
Los Angeles daarintegen is de op één na slechtste uitploeg met 2 gewonnen wedstrijden uit 6 gespeelde wedstrijden

5) 2:05 Texas Rangers - New York Yankees 2 2,20 (n)
New York heeft de laatste 4 wedstrijden winnend afgesloten waarvan de laatste wedstrijd werd gewonnen tégen de Texas Rangers met mooie 4-7 cijfers
In de laatste 5 Head-to-Head duels, kwam New York telkens als winnaar uit de bus.
Dus voor deze odd wil ik hem wel spelen :d

6) 01:05 Cleveland Indians - Kansas City Royals 1 1,70 (y)
Cleveland heeft van de laatste 10 wedstrijden, 7 wedstrijden winnen weten af te sluiten .. Je kan dus vaststellen dat ze bezig zijn aan een goede reeks ..
Kansas daarentegen verloren hun laatste 10 (!) wedstrijden .. Bij deze ploeg ontbreekt het zelfvertrouwen dus ..
In de laatste 5 H2H-duels wist Cleveland 4x te winnen, Kansas dus 1x maar aangezien de vorm waarin Kansas zit, denk ik toch al bij al een vlotte overwinning voor Cleveland !
santiiago:
Resultaten :
1) winst € 9,10
Totaal: winst € 9,10
0 Vind ik leuk's
1 voetbalcombi voor vandaag :
24/apr 18:00 Leoben - Gleinstätten 1 1,40 (y)
24/apr 20:45 Barcelona - Chelsea 1 1,28 (n)
1,79 Medium-High Stake
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Speel die twee ook Santi, alleen wel dat Barca doorgaat.
Leoben al 0-1 achter, :(
0 Vind ik leuk's
Idd Etienne , zag het ook net :( Eerste schot op doel ! Hopelijk winnen ze nog :d
Speel nog een 2de combi :
24/apr 20:45 Barcelona - Chelsea Barcelona to next round 1,45 (n)
25/apr 20:45 Real Madrid - Bayern München Real Madrid to next round 1,53
@ 2,22Medium-High Stake
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
santiiago:


3) 2:10 Milwaukee Brewers - Houston Astros 1 1,68
Afgelopen nacht namen deze 2 ploegen het al eens tegen elkaar op: einduitslag 6-5 voor Milwaukee
Milwaukee won de laatste 10 (!) Head-to-Heads


Is de enige partij waar ik het niet mee eens ben. Ik verwacht dat hun pitcher het heel moeilijk gaat krijgen en dat Houston gaat 'stunten' vanavond. Vind de pitcher van MB zeer zwak heeft ook een vrij slechts gemiddelde 1 op de drie ballen wordt geraakt.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik speel de honkbalwedstrijden, ik ga me er ook wat in verdiepen zie toch aardige hoge quotes waar je mooie winsten mee kan behalen.
Succes vanavond nog!
0 Vind ik leuk's
010nick:

Is de enige partij waar ik het niet mee eens ben. Ik verwacht dat hun pitcher het heel moeilijk gaat krijgen en dat Houston gaat 'stunten' vanavond. Vind de pitcher van MB zeer zwak heeft ook een vrij slechts gemiddelde 1 op de drie ballen wordt geraakt.

Kan best zijn Nick , bedankt voor de inlichting :d Ben pas sinds gisteren MLB beginnen volgen, dus dit is puur op statistieken ;-)
kevind:
Ik speel de honkbalwedstrijden, ik ga me er ook wat in verdiepen zie toch aardige hoge quotes waar je mooie winsten mee kan behalen.
Succes vanavond nog!

Inderdaad Kevin, wil me er ook eens gaan in verdiepen :d Afgelopen nacht mijn eerste succes(je) behaalt, hopelijk deze nacht meer van dat :d
0 Vind ik leuk's
NBA-combi's voor deze nacht
25/apr 1:30 Atlanta - LA Clippers Meer dan 192,5 1,91 (y)
25/apr 4:30 Utah - Phoenix Meer dan 204,5 1,91 (n)
@ 3,65 Medium-High Stake
25/apr 2:00 Boston - Miami Boston -7,5 1,91 (y)
25/apr 4:30 Utah - Phoenix Totaalscore 201 - 210 3,75 (n)
25/apr 4:30 Golden State - New Orleans Totaalscore 191 - 200 3,70 (n)
@ 26,50 Low Stake
De laatste combi is een saldoafronder ... Vindt de odds voor de totaalscores erg hoog, & afgaande op de 5 laatste H2H-duels zijn deze zeker realistisch !

Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.