Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
draco:

Anderlecht is ( mentaal ) verplicht om deze match te winnen willen ze de zekerheid op de eerste plaats blijven houden , en Gent is "onthoofd" door het uitvallen van Bernd Thys
Zie de eerste uitoverwinning in de play offs deze avond gebeuren
http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/livecoverage/detail/1421426/AA-Gent---Anderlecht.dhtml

Inderdaad Draco , maar als Gent nog kans wil maken moét het vandaag gebeuren hé ;-) Ben zelf een Club Brugge fan & hoop dus op een X ;-)
gys0:

Het is toch de under geworden, jammer voor jou combi maar voor mij persoonlijk wel gunstig :$
Het scheelde maar 4 punten.

Inderdaad Gys , erg klote voor mezelf dat ik die NBA wedstrijd erbij nam :s Anders had ik met die 3 voetbalwedstrijden een 4,08 quotering , wat toch ook netjes was ....
0 Vind ik leuk's
santiiago:
draco:

Anderlecht is ( mentaal ) verplicht om deze match te winnen willen ze de zekerheid op de eerste plaats blijven houden , en Gent is "onthoofd" door het uitvallen van Bernd Thys
Zie de eerste uitoverwinning in de play offs deze avond gebeuren
http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/livecoverage/detail/1421426/AA-Gent---Anderlecht.dhtml

Inderdaad Draco , maar als Gent nog kans wil maken moét het vandaag gebeuren hé ;-) Ben zelf een Club Brugge fan & hoop dus op een X ;-)
gys0:

Het is toch de under geworden, jammer voor jou combi maar voor mij persoonlijk wel gunstig :$
Het scheelde maar 4 punten.

Inderdaad Gys , erg klote voor mezelf dat ik die NBA wedstrijd erbij nam :s Anders had ik met die 3 voetbalwedstrijden een 4,08 quotering , wat toch ook netjes was ....

Dat was het zeker, jammer maar helaas. Maar je hebt een goede run dus dat scheelt nog.
Mooie picks voor vanavond trouwens, speel Tubeke, Waasland & heist met je mee in combi, voeg daar alleen Man. united ook aan toe.
0 Vind ik leuk's
Leuk om te horen Gys :d
Gefeliciteerd trouwens met je foutloze nacht (y) ! Knap gedaan :d !
0 Vind ik leuk's
santiiago:
Leuk om te horen Gys :d
Gefeliciteerd trouwens met je foutloze nacht (y) ! Knap gedaan :d !

Haha thanks, ging zeker lekker.
0 Vind ik leuk's
Eintracht Frankfurt liet het héél onverwacht afweten , hopelijk gaat het deze avond beter!
0 Vind ik leuk's
tubeke tubeke :( ze laten de gelijkmaker binnenvallen in de laatste minuutjes
0 Vind ik leuk's
hilekar:
tubeke tubeke :( ze laten de gelijkmaker binnenvallen in de laatste minuutjes

Inderdaad Hilekar , echt zuur ! Anders was die combi ook goed geweest ... Single'tjes meegespeeld ? Voorlopig 6/7 :d !
0 Vind ik leuk's
heb op Ajax 15 euro gezet en gaat goed
0-4 eerste heft dus die is al byna zkr binnen.
Heb jij nog tips voor de nacht?
0 Vind ik leuk's
Mooie winst overgehouden aan mijn avond ... Kon makkelijk meer geweest zijn , maar enkele doelpunten in de slotminuten beslisten er anders over (n) !
Morgen niet zoveel dus heb ik wedstrijden voor vannacht gemengd met wedstrijden voor morgen :
12/apr 00:30 Gremio - Ipatanga 1 1,30 (y)
12/apr 22:00 Sevilla - Zaragoza 1 1,45
@ 1,89 High Stake
12/apr 00:45 Chivas Guadalara - Velez Sarsfield Rust- of eindstand (weddenschap gewonnen als het resultaat met de rust- of eindstand overeenkomt) 1 2,05 (y)
12/apr 03:00 Nacional - Corinthians Rust- of eindstand (weddenschap gewonnen als het resultaat met de rust- of eindstand overeenkomt) 1 1,60 (y)
@ 3,28 Medium Stake BINNEN :d !
12/apr 0:30 Coritiba- ASA 1 1,34 (y)
12/apr 1:30 Penarol - Atletico Mineiro 2 1,31 (y)
12/apr 2:05 Ceara- Parana 1 1,46 (n)
12/apr 2:50 Bahia De Feire - Sao Paulo 2 1,64 (y)
@ 4,20 Low Stake
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Ziet er wederom goed uit, gefeliciteerd met je winst, erg lekker.
Voor mij zat het niet mee vandaag, maar wie weet maak ik dat vannacht weer goed.
Speel zelf ook enkele van de wedstrijden die jij speelt, succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.